Spring naar bijdragen

Poker Stars vraagt plotseling om documenten


Seabert

Aanbevolen berichten

Een maatje van me kan plotseling niet meer spelen op zijn account. Hij krijgt de melding dat zijn account is geselecteerd voor een veiligheidsonderzoek. Hij moet nu eerst allerlei documenten opsturen (kopie rijbewijs, bankafschrift enz )

Ik weet dat dit gebeurt als je een keer wil cashen, maar komt het ook voor dat poker Stars random accounts kiest waarbij de speler zich moet legitimeren??  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Seabert:

Een maatje van me kan plotseling niet meer spelen op zijn account. Hij krijgt de melding dat zijn account is geselecteerd voor een veiligheidsonderzoek. Hij moet nu eerst allerlei documenten opsturen (kopie rijbewijs, bankafschrift enz )

Ik weet dat dit gebeurt als je een keer wil cashen, maar komt het ook voor dat poker Stars random accounts kiest waarbij de speler zich moet legitimeren??  

Iedere speler moet zich op den duur legitimeren. Wel vreemd dat ze zijn account sluiten. Dat gebeurt vaak alleen als er iets '' verdachts'' is geconstateerd. Betaling met derde partij, inloggen vanaf buitenlands ip adres (kan door VPN zijn) of in het geval van poker zelfs verdenkingen van samenspel. Uiteraard kan het ook gewoon standaard procedure zijn bij Stars. 

Ik zeg documenten opsturen en binnen paar dagen is 't vast opgelost. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.