Spring naar bijdragen

De December kalender


Brian What Else

Aanbevolen berichten

Het is bijna december, dus we worden weer dood gegooit met reclame van de december kalender! Nu ben ik niet zo van de krasloten, gewoon omdat ik nooit wat gekrast had. Is de december kalender de moeite waard? Of is het gewoon een commercieel slimme kraslot wat op basis van de geschiedenis een traditie geworden is!

graa antwoord op de volgende vragen:

- koop jij de december kalender?

- heb jij ooit een grote prijs gewonnen met deze kalender?

 

let me know!

 

greetzzz Brian What else

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...
  • 10 maanden later...

Die December-kalanders zijn leuk. Je hebt ze ook van € 5,00 en dan is de hoofdprijs € 100K.

Wat ik wel vind, is dat krasloten echt een "fopspel" is. Kijk eens naar het prijzenschema en dan kom je al snel tot de conclusie dat er slechts 8 prijzen boven de € 1.000,00 zijn en tussen de € 100,00 en € 1.000,00 slechts 1479 prijzen waarbij opgemerkt dient te worden dat alleen al van de € 100,00 prijzen er 1435 zijn.

Daarnaast is het zo dat er geen garantie is dat alle (hoge) prijzen er uit gaan, want niet verkochte loten worden vernietigd.

Desalniettemin is een december-kalender-kraslot wel veel plezier en spanning voor een bescheiden bedrag mits men dagelijks 1 hokje open krast.

2019-10-31-2.jpg

bewerkt door FopSmurf1 (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...