Spring naar bijdragen

10 maanden ???? Liever 10 jaar !!!!!!!!


Pat

Aanbevolen berichten

Alweer een dronken piloot !!

Dronken piloot Japan Airlines veroordeeld tot tien maanden celstraf !!

 

https://www.nu.nl/buitenland/5602226/dronken-piloot-japan-airlines-veroordeeld-tien-maanden-celstraf.html

https://www.hln.be/nieuws/buitenland/tien-maanden-cel-voor-piloot-van-japan-airlines-die-dronken-wou-opstijgen~abcb7e4a/?referer=https%3A%2F%2Fwww.google.nl%2F

 

Wat mij betreft , dit had 10 jaar celstraf moeten krijgen en niet 10 maanden .

Is niet de eerste keer , we hebben dit in verschillende landen gehad  , zelfs hier op Schiphol .

Men moet eindelijk begrijpen dat een dronken piloot is zelfde als een tijdbom on board .

Als jij zelfmoord wilt plegen ga dan ergens op de sporen staan of van een hoge flat afspringen , zou ik zeggen . 300 onschuldige mensen de dood injagen is niet nodig .

Bizar !!

Ze zijn er mee bezig , laten we hopen voor een nieuwe luchtvaartwetgeving met zwaardere straffen

voor deze idioten !!     

bewerkt door Pat (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei Dopey:

Eens, en daarna gelijk een verandering van de wapenwet in jouw favoriete( thuis)land ;)
 

Off the topic , maar wel een interessante punt . 

Now , ik zei zwaardere straffen voor piloten . Ik zei niet eem volleidig alcohol verbod !! 
Zwaardere straffen voor misbruik van wapens vind ik goed .
Maar een wapen verbod ?? Nee .
Te veel alchol drinken en auto rijden , is zelfde als iemand met een pistol in ze hand . 

Je kan ook een keukem mes pakken en je eigen vrouw dood steken . Wat wou je doen , een volleidig verbod leggen op h kopen van keuken messen ?? 😊

Link naar opmerking
Deel via andere websites

50 minuten geleden zei Dopey:

Mes klopt, maar als je al een wapenverbod doet o dat nutteloze schietwapens dan heb je alleen al duizenden minder doden per jaar in de VS gok ik.

Wat je wou zeggen is dus , dat in Nederland nooit schietpartijen plaats vinden ? Hoe moeilijk denk jij men aan een illegale wapen kan komen in europesse landen ?
Nogmaals jij maakt een goed punt maar je manier van aanpak is geen oplossing .
Wat als ik jou vertel dat aantal doden veroorzaakt door verkeersongelukken waar men dronken is geweest , is veel meer dan aantal doden als gevolg van  schietpartijen in VS . ( over een paar europese landen gesproken hoor , want Nederland alleen kan jij niet met VS vergelijken . Nederland is veels te klein ) .
So nogmaals , wat wou jij hier aan doen ?
Naar familie Heineken gaan en vragen om productie alcohol stop zetten ??
Das geen oplossing . 

50 minuten geleden zei Dopey:

. ik vind dat zo'n onzin argument.

Dat kan ik me voorstellen en jij bent niet de einige . Als een Europeaan jij kan dit onmogelijk begrijpen .
Mijn tante woont in  kentucky ( verhuisde daarnaar toe van LA , vanwege haar man ).
 Als midden in de nacht een inbreker komt en haar probeert te vermoorden terwijl ze zwanger is , haar man schiet die vent ter plekke dood en trecht . Want waar ze woont en gezien haar lokatie  , duurt minimaal 45 min en soms zelfs langer voordat de politie bij je op de stoep staat .
Het is geen Nederland , is een vrij grote land met een grove mentaliteit. 

Alle slechte news wat jij hier te horen krijgt over wapen bezit , is maar 1% van het hele verhaal . Geloof me , dat verhaal heeft ook zijn positieve kanten wat voor men hier in Nederland moeilijk te begrijpen is .

PS  , wat dit onderwerp betreft , meningen lopen idd uiteen . Off the topic , maar Mag verder besproken worden in this topic . Indien men andere mening over deelt . 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.