Spring naar bijdragen

Slots: Hoeveel bet per spin?


Gast [Verwijderde Gebruiker]

Aanbevolen berichten

Gast [Verwijderde Gebruiker]

Ik ben eens benieuwd wat de OneTimers gemiddeld inzetten per spin op een gokkast (van 1 cent).

En ben ook wel benieuwd of jullie verschillende inzet strategieën hebben en of jullie daar dan succes mee hebben.

Bijvoorbeeld: na een leuke winst uit een bonus spelletje hoger of juist lager inzetten of je bet juist niet aanpassen (prinicipe: "don't change a winning team" ;) )?

Om zelf te beginnen, ik begin altijd met rond de 75/80 cent per spin. Als die niet veel geeft dan verlaag ik het bedrag na een stuk of 10 spins een beetje (rond de 40/50 cent). Na een mooie winst speel ik altijd nog even door op hetzelfde bedrag en tik hem uit op een mooi afgerond bedrag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...

@Edman, ik heb je topic een klein beetje aangepast en ook de poll opnieuw toegevoegd.

Je hebt trouwens geluk. Deze topic is de 500ste topic op OneTime. Jouw discussie "Slots: Hoeveel bet per spin?" Kan jou een paar miljoen opleveren. Jij krijgt namelijk van @TheGreatOne een 1/5 staatslot. Het is geen maxbet maar toch voldoende om er een paar miljoen mee te winnen.

Leuke topic en veel s6 in de volgende trekking. Onetime!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...

@bon_sjans... de eerste tekenen van een verslaving, meer inzetten om je verliezen goed te maken ;)

Bij mij blijven meestal de inzetten gelijk... (en dat is dan de laagste bet mogelijk, tenzij dat echt geen zoden aan de dijk zet. Ik speel uiteraard wel altijd alleen maar als ik alle lijnen/ het bonusspel kan spelen) Af en toe als het lekker gaat, dan gaat de inzet 1 stapje omhoog, maar meestal blijf ik in de onderste inzetbedragen hangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.