Spring naar bijdragen

Gefeliciteerd u bent een internet winnaar mailtjes


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Vandaag weer 2 van die prachtige e-mails in mijn inbox dat ik een winnaar ben. Schijnbaar trappen hier nog steeds mensen in?

Citaat

Hallo, Coca Cola Bottling Company wil u graag laten weten dat uw e-mailadres willekeurig is geselecteerd als een van onze gelukkige winnaars voor de £ 1.000.000 Coca Cola Worldwide Christmas Lottery 2018 (SLECHTS ÉÉN MILJOEN GROOT BRITISH POND). Neem nu contact met ons op om te claimen en voor meer informatie: [email protected]

Citaat

Bevestig het eigendom van uw e-mail (xxx). Het selecteerde willekeurig een spinball-trekking van een elektronische computer om een donatie van $ 1.000.000,00 (één miljoen Amerikaanse dollar) te ontvangen als onderdeel van het liefdadigheidsproject van Catherine Zennstrom. De betrokkenheid van Zennström Philanthropies concentreert zich op mensenrechten en klimaatverandering. Mijn doel is om mijn best te doen om levens over de hele wereld aan te raken.
 
 Stuur een bevestigingsmail naar: [email protected] voor meer informatie en informatie.
-----------------------------------

Veuillez confirmer la propriété de votre courrier électronique (ixxxx). Il a été sélectionné au hasard après un tirage au sort sur ordinateur électronique pour recevoir un don de 1 000 000,00 $ (un million de dollars des États-Unis) dans le cadre du projet caritatif Catherine Zennström. L’engagement de Zennström Philanthropies est centré sur les droits de l’homme et le changement climatique, et mon objectif principal est d’essayer de mon mieux pour toucher de manière positive des vies dans le monde entier.
 
  Envoyez une réponse de confirmation à Email: [email protected] pour plus de détails et d'informations.

Best Regards
Mrs Catherine Zennström

[email protected]

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...