Spring naar bijdragen

Hallo, IK ben Eric en bij deze een vraag over mr.bet


Mezz2408

Aanbevolen berichten

Goedenavond, ik ben Eric en ik speel al ongeveer 15 jaar op veel verschillende casinos online. Daarnaast mag ik graag schrijven, allerlei sporten kijken en ben ik druk met mijn dagelijkse baan. Ik heb deze website gevonden via het internet toen ik op zoek was naar klachten en reviews over een casino genaamd mr.bet.

Ik speelde daar al een aantal maanden, na goede reviews te hebben gelezen over deze site met de opmerking dat NL spelers welkom zijn. Registratie en storten was geen enkel probleem en de ene keer dat ik heb laten uitbetalen ging ook vlot. Tot ca. 1,5 week geleden. Nadat ik gestort had (ca. €850 in totaal), gedurende een aantal dagen en uiteindelijk €950 wilde uitbetalen begon het gedonder. Mijn uitbetaling werd niet verwerkt, bleef een aantal dagen "pending" staan. Excuses van de support, technische problemen etc. Geen woord over het feit dat volgens hun T&C spelers uit Nederland (en nog honderd andere landen) niet speelgerechtig zijn.

Tot ik vrijdag opeens niet eens meer op die site kan komen, vanwege locatie-restricties. Opnieuw gemaild, zelfde verhaal, technische problemen etc. Ik kon via een omweg toch inloggen om te zien dat mijn uitbetaling teruggedraaid was. Support weer gemaild, live chat etc. En nu een mail gehad dat NL spelers niet speelgerechtig zijn en dat als er nog geld in mijn account staat, ik een verzoek moet indienen bij hun support, financiële afdeling en mijn situatie moet toelichten, waarop zij dan binnen 3 tot 5 werkdagen zullen reageren en beslissen wat te doen.

Ik heb dat gedaan, onderbouwd met screenshots over hoe ik normaal kon registreren, storten, zonder problemen en zelfs een uitbetaling kon doen zonder problemen twee maanden geleden. Als ik nu op die site kom en zou willen storten, dan staat er dan er geen stortingsmethodes beschikbaar zijn voor mijn locatie. Dus zij hebben dit een paar dagen geleden veranderd, vandaar dat ik ook niet meer op die site kan komen vanuit Nederland. Ook diverse reviews op het net geven nu aan dat NL spelers niet kunnen spelen op mr.bet.

Hoe pak ik dit aan? Ik heb aangegeven dat het enige dat ik wil, is dat zij mijn stortingsbedrag van €850 terugstorten. Die andere €100 mogen ze wat mij betreft houden. Ik wil van dit gedoe af. Maar ik ben bang dat ze dat geld gewoon achterover drukken. Ik ben benieuwd hoe ik mijn geld toch terug kan krijgen. Mijns inziens is het ook de verantwoordelijkheid van de site om te voorkomen (zoals ze nu dus blijkbaar hebben gedaan sinds een paar dagen) dat spelers van bepaalde locaties kunnen registreren en spelen. En daarnaast had ikzelf moeten opletten. Maar zoals gezegd, ik speel nooit met bonus, dus heb ik minder aandacht gehad voor de T&C.

Sorry voor het lange verhaal. Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen. Alvast bedankt! Groeten, Eric

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Eric, 

Fucked up situatie. Ook raar dat je niet eerst een email hebt ontvangen. 

Je geeft aan dat je de uitbetaling hebt aangevraagd met uitleg etc. Zolang je daar geen antwoord op hebt kunnen we er weinig over zeggen. 

Voor zover ik weet is Mr. Bet niet voorzien van een MGA licentie wat erg spijtig is. 

Mijn advies is wacht even af op een antwoord (kan even duren), en hou ons up to date. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het gevoel, weet haast zeker, dat ze me aan het lijntje houden. En gezien het feit dat ik tijdens het spelen veel NL klinkende namen voorbij zag komen, kan ik me niet voorstellen dat ik de enige ben die nu dit probleem heeft. Ik wacht wel af.

Bedankt voor je reactie Luuk en ik hou jullie op de hoogte. Prettige avond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankjewel Luuk. Zo gaat het dus al zo'n 1.5 week. Eerst ging het over de kwaliteit van de selfies bij mijn uitbetaling, daarna de technische problemen. Geen woord over het feit dat ik uit Nederland kom. En opeens sinds een paar dagen niet meer rechtstreeks op die site kunnen komen en de reactie dat je niet kunt spelen vanuit NL en nu dus ook niet meer kun storten of uitbetalen. Heb een screenshot toegevoegd waar je kunt zien dat storten niet mogelijk is (veranderd sinds een paar dagen.) Er staat overigens zelfs een nummer dat je kunt bellen vanuit NL. Heb ik gedaan, doorgelinkt naar Malta of Curacao denk ik, met hetzelfde verhaal over technical isssues etc.

Anyway, bedankt voor je hulp. Ik zie morgen wel verder. 

 

    

screen shot mrbet restrictie storten.PNG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uiteraard een erg vervelend probleem, hartstikke goed dat je dit met andere wilt delen. 

Ik heb het idee dat er momenteel vanuit een bepaalde hoek iets gaande is wat betreft de online casino's die hun spellen niet aan Nederlandse spelers mogen aanbieden. Als je even verder terug kijkt op het forum is er momenteel nog een topic gaande over een online casino. Ook hier hebben Nederlandse spelers sinds kort geen toegang meer toe.

Overigens duim ik uiteraard voor je dat het keurig opgelost word zoals het hoort, goed dat je screenshots gemaakt hebt. Bewaar deze dan ook goed. Het zou je in de toekomst zeker kunnen helpen, want het is niet een bedrag wat je zou laten schieten lijkt mij. Zou hier even goed mijn best voor doen! Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei foxy:

Uiteraard een erg vervelend probleem, hartstikke goed dat je dit met andere wilt delen. 

Ik heb het idee dat er momenteel vanuit een bepaalde hoek iets gaande is wat betreft de online casino's die hun spellen niet aan Nederlandse spelers mogen aanbieden. Als je even verder terug kijkt op het forum is er momenteel nog een topic gaande over een online casino. Ook hier hebben Nederlandse spelers sinds kort geen toegang meer toe.

Overigens duim ik uiteraard voor je dat het keurig opgelost word zoals het hoort, goed dat je screenshots gemaakt hebt. Bewaar deze dan ook goed. Het zou je in de toekomst zeker kunnen helpen, want het is niet een bedrag wat je zou laten schieten lijkt mij. Zou hier even goed mijn best voor doen! Succes!

Denk dat deze zaken los van elkaar staan. Ik heb het idee dat Mr. Bet einde verhaal is. Terwijl de andere casino's geen nl se spelers meer toelaten om op een later tijdstip een vergunning te kunnen krijgen. 

Het niet uitbetaald krijgen bij playamo had te maken met het niet houden aan de voorwaarden. In dit geval is het een rare zaak. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt allemaal voor de reacties en bemoedigende woorden. Vandaag kreeg ik een mail van mr.bet van hun maillist in het Nederlands dat spelers uit Nederland niet zijn toegestaan. En zonder VPN kun je vanuit NL niet inloggen. Sinds vorige week vrijdag dus. Heb gereageerd en de situatie uitgelegd in het Nederlands en Engels met screen shots en het argument dat zij tot eind vorige week geen enkele trigger op hun site hadden die het onmogelijk maakte voor spelers uit NL om zich te registreren, te storten en te spelen en zelfs uit te betalen en nu, sinds vorige week vrijdag ineens wel. 

Afwachten, maar eerlijk gezegd denk ik dat dit nog meer vertragingstactiek is niet goed afloopt. En ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die hier mee te maken heeft. We zullen zien. Ik laat het weten als er voortgang in zit. Nogmaals bedankt voor alle reacties en fijne avond.

Mr.Bet mededeling mail.PNG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei Mezz2408:

Goed nieuws. Mrbet heeft mijn stortingen teruggestort en 100 euro winst die ik had ook. En een nette mail met excuses voor het ongemak. Dus toch goed opgelost.

Bedankt voor alle reacties en prettig weekend allemaal. 

Heel fijn nieuws, dank voor de update! Have a nice weekend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.