Spring naar bijdragen

Alle informatie over de Chinese roulette


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Was een topavond, complimenten aan @onetime en Novomatic (en uiteraard de Eurocoin Gaming tak) !!!

Winnaars gefeliciteerd!

Leuk om even @Gokholtante te hebben gesproken, nu ben ik ook fan!

Ik heb nu @dobbelsteen in het echt gezien en hij zat niet ver bij mij vandaan dus heb hem zijn magie zien toepassen. Ik vind u een grote held met uw toewijding en zal dat voortaan in gedachten houden mocht ik eens een reactie op u geven bij bijv. een roulettestrategie topic.

En de anderen ook allemaal toppers, eigenlijk een hele leuk club mensen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Leucophylla:

Was een topavond, complimenten aan @onetime en Novomatic (en uiteraard de Eurocoin Gaming tak) !!!

Winnaars gefeliciteerd!

Leuk om even @Gokholtante te hebben gesproken, nu ben ik ook fan!

Ik heb nu @dobbelsteen in het echt gezien en hij zat niet ver bij mij vandaan dus heb hem zijn magie zien toepassen. Ik vind u een grote held met uw toewijding en zal dat voortaan in gedachten houden mocht ik eens een reactie op u geven bij bijv. een roulettestrategie topic.

En de anderen ook allemaal toppers, eigenlijk een hele leuk club mensen!

Wie was jij dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een beetje spelen met het Excel programma is ook een hobby van mij. Ik denk dat ik de enige was die alle worpen heeft genoteerd.

Ik was natuurlijk voorbereiden en daarom had ik mijn kleindochter meegenomen met de laptop . Zij noteerde alle getallen en ik kon direct zien welke kansen achter bleven.

De gegevens van alle worpen heb ik in grafieken verwerkt. Voor de systeem en strategische speler zijn deze grafieken zeer leerzaam.

De afwijking met de klassieke tafel hebben het mij ook lastig gemaakt. Hier de resultaten.

evaluatie1.PNG

evaluatie2.PNG

evaluatie3.PNG

evaluatie 4.PNG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan mij voorstellen dat weinigen geïnteresseerd zijn in deze evaluatie. Dat is in het geheel geen probleem. Wat de evaluatie laat zien is dat de Chinese roulette in wezen niets toevoegt aan het roulettespel. In een van de commentaren heeft ook  onze Gokholtante dit opgemerkt. Een speler converteert de random getallen reeks in random reeksen van alle inzet mogelijkheden. Het probleem is dat je van de Chinese tekens niet in een begrijpelijke random reeks kunt maken. Een speler zal bijvoorbeeld zo een notatieblad van mij nodig hebben.

Ik heb ook een evaluatie van de punten lijst ge maakt. Iedereen moet voor zichzelf maar een conclusie trekken.

Voor de  gokhallen is het een geweldige mooie automaat.403931250_evaluatie5.PNG.090770bbcc0f5e1687e1217c3d89d3d8.PNG

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik denk zo

het geen wat moest gebeuren is nu voltooid.
iedereen heeft zijn spel op zijn manier gemaakt.
dat kan van tevoren onmogelijk al vast staan zou je zeggen.
getallen uit het verleden hebben niets temaken met wat er in de
toekomst gebeurd zeggen we.
of zou het toch anders zijn ?

maanden geleden sprak ik iemand en die wees mij op tesla
toen ik zei dat ik steeds 3 - 6 en 9 tegen kwam.
ik zeg dat heb ik wel eens gezien maar nooit verder aandacht aan besteed.

als alle cijfers kloppen , dan kan ik er niks anders van maken.
bedoelt of onbedoelt hoe je het ook wil zien.
het begint eigenlijk al met 3-6-9 en het voltooid zich met 3-6-9

is dit nu gewoon toeval of moeten we de theorieen van nikola tesla 
toch als waarheid zien.
dan kunnen we ook getallen uit de toekomst halen.

het begint al met 
444=3  
333=9  
222=6

en het eindpunt is 

+ 14424 = 6
 - 17469 = 9
+   3045 = 3

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei JackPot:

Klopt volledig, en het mooie is dat ze er ook liedjes van hebben gemaakt

haha ja ik weet dat er genoeg mensen zijn die het niet geloven meer als die het wel geloven.

en die het belachelijk willen maken en het antwoord heb je zelf al gegeven

de aanklooiers

en toch heeft mij dit weer aan het nadenken gezet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.