Spring naar bijdragen

Welke HC heeft op dit moment beste aanbieding?


RouletteMaster

Aanbevolen berichten

Hier dezelfde aanbieding voor Breda @TheGreatOne

Black card houders, 5K punten, Platinum 10K, en Diamond card houders dus 15K punten. (oftewel €1.66 / €3.33 / €5)

Wederom een actie die maar zeer kort duurt. Ik denk dat HC de decembermaand wil gebruiken als 'dagelijks wat lekkers van ons' en zo bekeken is het natuurlijk alleraardigst. Maar 4x startpunten ophalen in een geldig tijdsbestek van 4 dagen...eeeehh nee dankjewel, zó graag kom ik ook niet in HC haha. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 hours ago, K. Ronos said:

Hier dezelfde aanbieding voor Breda @TheGreatOne

Black card houders, 5K punten, Platinum 10K, en Diamond card houders dus 15K punten. (oftewel €1.66 / €3.33 / €5)

Wederom een actie die maar zeer kort duurt. Ik denk dat HC de decembermaand wil gebruiken als 'dagelijks wat lekkers van ons' en zo bekeken is het natuurlijk alleraardigst. Maar 4x startpunten ophalen in een geldig tijdsbestek van 4 dagen...eeeehh nee dankjewel, zó graag kom ik ook niet in HC haha. 

Ik kreeg ook zo'n foldertje. Je moet 4 x in 4 dagen naar HC gaan om die punten te scoren. En het moeten een maandag, dinsdag, woensdag of een donderdag zijn, of te wel de dagen dat ik gewoon moet werken. Dat gaat dus niet lukken. Gisteren dacht ik slim te zijn door @Harten7, die al gepensioneerd is naar HC te sturen met mijn Diamond pasje om die puntjes te innen. Ik had hem een tientje meegegeven voor de roulette en een gok-opdracht gegeven voor de automatische roulette. Tja, je blijft een One-Timer, toch? Winnen is innen.

Nou dat werkte dus mooi niet @Harten7 kreeg dus wel zijn puntjes maar ik niet. Want ik was niet binnen geweest bij HC. Je pasje moet geswiped zijn bij de entree. Alleen dan krijg je die punten, dus 5 euro. Tja....er zijn tijden van werken en tijden van gokken......Maar @Harten7 gaat vandaag weer even een kopje koffie drinken bij HC op z'n Diamond Card. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.