Spring naar bijdragen

Dal speaks verhaleen


SPQR

Aanbevolen berichten

Hallo,

vroeger, alsof het al eeuwen geleden is 😏, las ik altijd mee op pokercollege voor de verhalen van Peter Dalhuijsen onder de rubriek Dal Speaks. Naar mijn mening de beste, grappigste verhalen aangaande poker, en het leven van een pokerspeler, die ik gelezen heb. Over de WSOP, EPT's en wat niet meer. Niet alleen flop-komt verhalen, maar ook de rest van het wereldje. Alles met een knipoog en een gezonde dosis zelfspot.

Zo jammer dat de beste man gestopt is met zowel poker als het schrijven van verhalen. 

Nu zag ik recent dat de site van pokercollege niet meer online is en ik wilde die verhalen toch graag nog eens lezen.

Iemand die ze heeft, kent, me ze kan sturen? Heb zelf al op het internet gezocht, maar kan ze niet vinden.

alvast bedankt voor de moeite.

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was ook altijd een groot fan van Peter, de belasting dienst heeft hem al voorbeeld gesteld voor pokerspelers in Nederland zo'n 10 jaar geleden en heeft hem behoorlijke geknakt. Hij is verhuisd naar het buitenland en sindsdien ben ik hem nog maar een keer tegen gekomen in het HC Rotterdam tijdens een Dutch Open een jaar of 8 geleden. Geen idee waar die nu uithangt en doet, ik vraag het nog wel eens wat mensen die hem kenden maar weten het ook niet wat die doet. Een zeer talent volle jongeman die creatief was. Hopelijk doet hij nog mooie dingen.

Ik kijk ook regelmatig naar (oudere) websites en ook naar Pokercollege en deze is sinds een maand of 5 uit de lucht. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei LuukFOD:

Die verhalen waren inderdaad prachtig. 

Laatste wat ik las was dat ie in Praag woont en een tweeling heeft. Volgens mij niet meer actief in de pokerwereld. Maar die verhalen om te smullen!! 

idd, heb ik ook gelezen, daarna niks meer.

@DennMann thanks man, erg blij mee, paar uur leesplezier weer. Top👍

Google overrated dus...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 jaar later...
1 minuut geleden zei Bartjeeuh:

 

Ik vind dit soort verhalen echt prachtig om te lezen namelijk.

Ik vind de verhalen (en vlogs) vanuit Vegas altijd geweldig. Je ziet dat er meer naar video content wordt gemaakt dan nog echt hele goede (poker)blogs. Hopelijk zijn er hier Onetimers die ons de juiste richting in kunnen sturen.  Of ik kan de Dal een appje sturen of die interesse heeft om een column te schrijven voor Onetime 🙂

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei TheGreatOne:

Ik vind de verhalen (en vlogs) vanuit Vegas altijd geweldig. Je ziet dat er meer naar video content wordt gemaakt dan nog echt hele goede (poker)blogs. Hopelijk zijn er hier Onetimers die ons de juiste richting in kunnen sturen.  Of ik kan de Dal een appje sturen of die interesse heeft om een column te schrijven voor Onetime 🙂

Jaaaa doen! Ik lees denk ik 1x per 2 jaar oid. de Blogs van The Dal nog eens door. Blijft echt geniaal

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 maanden later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...