Spring naar bijdragen

Predictor Challenge ⚽️


Predictor

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei Predictor:

Je bent van harte welkom @ruleta ik ben de wedstrijd aan het analyseren. Kom net terug uit Spanje, hahaha! Maar we gaan voor even terug naar Nederland. Binnen een uur week 4.

ik vind het goed eredivisie ,maar als je buitenlandse clubs er in gooit ,waar kunnen we die allemaal volgen dat vind ik heel voornaam om te weten waar die mensen inzetten de TOTO is voor nederland

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei ruleta:

ik vind het goed eredivisie ,maar als je buitenlandse clubs er in gooit ,waar kunnen we die allemaal volgen dat vind ik heel voornaam om te weten waar die mensen inzetten de toto is voor nederland

@ruleta In wat voor zin volgen? Wat wil je precies weten? Tussenstanden? Etc? Ik kan hier op aanvraag alle informatie posten incl eventueel links.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Predictor Challenge week: 5

Voor week 5 heb ik weer eens een andere Europese bestemming gekozen. Dit keer een wedstrijd uit Italië, een competitie waar ik zelf niet zo heel erg bekend ben. Misschien maakt dit het juist extra interessant om hier eens naar te gaan kijken.

Het verhaal van Juventus kennen we ongetwijfeld allemaal. In het seizoen 2006/2007 werd Juventus terug gezet naar de Serie B (Serie A is de hoogste klasse) vanwege een vermeend schandaal. Juventus beschikte over een aantal hoge heren die invloed bleken te hebben in het bepalen van wedstrijden. Na een jaar serie B keerde Juventus in het seizoen 2007/2008 weer terug op het hoogste niveau en behaalde het direct een 3de plaats. Vanaf seizoen 2011/2012 is Juventus inmiddels al 8 keer aaneengesloten landskampioen. We kunnen dus vaststellen dat ze weer volledig een topclub zijn. Vorig seizoen is sterkhouder Buffon (keeper) vertrokken naar PSG in Frankrijk, een zeer belangrijke schakel in het elftal dat zo vaak kampioen wist te winnen. Afgelopen zomer wist Juventus echter een behoorlijk grote naam aan de selectie toe te voegen genaamd: Ronaldo. Afkomstig van Real Madrid, en ik denk dat jullie verder weinig uitleg nodig hebben.

Juventus is de afgelopen wedstrijden zoals we gewend zijn ongeslagen, echter werd er tegen Parma gelijk gespeeld. Juventus staat garant voor veel en mooie doelpunten. Het verschil tussen Juventus en Bologna op de ranglijst bedraagt 17 plaatsen. 

Bij Bologna FC vinden we een bekende Nederlandse naam: Mitchell Dijks de in Purmerend geboren voetballer is afkomstig uit de jeugd opleiding van Ajax en is diverse malen uitgekomen voor de hoofdmacht. Ook is die een periode verhuurd geweest aan SC Heerenveen en een uitstapje naar Willem II gemaakt om vervolgens weer terug te keren.

Bologna FC is een club gevestigd in het midden van het land, sinds 2015/2016 weer teruggekeerd op het hoogste niveau in Italië. In hun eerste seizoen wisten ze als 14de te eindigen vervolgens plaats 15/16/ en vorig seizoen plaats 18. We zien hier dus een kleine neerwaartse spiraal. Toch kunnen ze zo nu en dan voor een mooie verrassing zorgen, Inter werd uit zelfs verslagen. 

Mijn verwachting voor deze wedstrijd is vooral een open wedstrijd, Bologna FC gaat ongetwijfeld proberen Juventus uit hun spel te houden. Juventus beschikt over een nagenoeg fitte selectie en moet hier tegen op gewassen zijn. Juventus staat garant voor doelpunten, en deze krijgen we ongetwijfeld ook te zien. 

Inzendingen voor ronde 5 graag per PM naar mij toe sturen (niet openbaar op dit forum). Eventuele op of aanvullingen omtrent de wedstrijd of vragen over de challenge uiteraard van harte welkom!

image.thumb.png.e17766d27f56446236e3921dc503be6d.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Predictor:

maar alsnog de voorspellingen

eigenlijk ben ik best benieuwd hoe jij aan die 3 doelpunten komt ??

iedereen heeft zijn eigen gedachte gang natuurlijk , 

0-2 was favoriet , ik had ook 2 doelpunten , maar ik denk in balans.

hoe is jouw verklaring? in mijn ogen toen het nog niet gespeeld was

zijn er zeker bij die gedacht hebben er zijn er slechts 2 die gelijk spel hebben.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

eigenlijk ben ik best benieuwd hoe jij aan die 3 doelpunten komt ??
iedereen heeft zijn eigen gedachte gang natuurlijk , 
0-2 was favoriet , ik had ook 2 doelpunten , maar ik denk in balans.
hoe is jouw verklaring? in mijn ogen toen het nog niet gespeeld was
zijn er zeker bij die gedacht hebben er zijn er slechts 2 die gelijk spel hebben.
 


In dit geval de onderlinge resultaten Ruleta. Leuke vraag overigens.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was een vrij zakelijke wedstrijd van de kant van Juventus, heb een groot deel van de wedstrijd kunnen bekijken. Ik had meer doelpunten verwacht van tevoren zoals de post hierboven ook al aangekeken gezien de onderlinge resultaten. 

Deze week hebben we een winnaar: @foxy gefeliciteerd. En een flink aantal mensen met 5 punten. Koploper op dit moment nog @Dopey met 21 punten gevolgd door @foxy met 16 punten, Predicor, @JackPot @Rmnd78 @Dannyboy @Remco86 en @SquareOne volgen met 11 punten. Er kan nog van alles gebeuren. Het blijft spannend. Ronde zes zal binnen een aantal dagen worden gepresenteerd. 

Mochten er nog nieuwe mensen mee willen doen, de kansen liggen nog volop open, nieuwe aanmeldingen zijn van harte welkom.

image.png.a60c0bede14928e6e82e9ce01fb06abd.png

@Predictor, @Chuckmeister, @rhellevo, @JackPot, @driekwart, @Dopey, @foxy, @TheGreatOne, @Seabert, @TheGallant, @Rmnd78, @bethdoth, @Dannyboy, @Remco86, @SquareOne, @Arthur, @ruleta

bewerkt door Predictor (bekijk bewerkingshistorie)
  • Like 5
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei ruleta:

maw beetje gokken\afwegen tegen over elkaar :D 

eigenlijk was wat de greatone deed zo gek nog niet , al was het zo gelopen had hij iedereen te kijk gezet(op mij na)

maar ja je moet ook een beetje geluk hebben met dit alles.

 

Het is zeker geluk, maar zoals ik in meerdere posts ook al gezegd heb. Een groot deel kun je wel uit analyses halen, een wedstrijd over het algemeen is nooit 100% te voorspellen. Maar je kunt wel veel voorkennis opdoen. Enorm veel zelfs ... Wie weet wat er in de toekomst uit voort gaat komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We gaan door naar: Ronde 6  Voor ronde 6 vliegen we weer terug naar Engeland. Ik heb deze keer een iets moeilijkere wedstrijd uitgekozen, we komen steeds verder in de challenge en we maken het gewoon wat spannender. Ook heb ik in de nieuwe analyse een kleine toevoeging, namelijk de laatste 5 onderlinge resultaten. De wedstrijd voor ronde 6: Watford FC tegen Leicester City. Inschrijven is mogelijk tot 03-03-2019 13:00 ook nieuwe inschrijvingen zijn van harte welkom.

Voor aanstaande Zondag staat de wedstrijd Watford FC tegen Leicester City gepland. Het is een vrij pittige wedstrijd om te gaan voorspellen, vandaar dat ik ook een klein onderdeel heb toegevoegd. De onderlinge resultaten, hier wil ik dan ook mee gaan beginnen. Ze wisselen elkaar vrij veel af, de laatste 2 overwinning zijn voor Leicester City geweest. Daarna was het stuivertje wisselen. Totaal werden er onderling in 60 duels 188 doelpunten gemaakt. Dat zijn gemiddeld 3 doelpunten per wedstrijd.

Als we kijken naar Watford FC valt mij gelijk 1 naam op namelijk Heurelho Gomes oud keeper van PSV, wat een geweldige persoonlijkheid en bovendien een uitstekende doelman. Onlangs kondigde de doelman zijn voetbal pensioen aan en is die bezig aan een afscheids tournee. Verder vinden we hier Daryl Janmaat oud speler van o.a Feyenoord. Watford FC heeft de laatste wedstrijd met klinkende cijfers van Cardiff City gewonnen en wist thuis Everton te verslaan.. Ik verwacht een aanvallende ploeg die thuis absoluut voor een verrassing zou kunnen zorgen, zelf heb ik de wedstrijd tegen Tottenham live mogen aanschouwen en viel mij vooral de duelkracht en aanvallend vermogen op.

Laten we even kijken naar Leicester City. Direct wanneer ik de club noem schiet mij seizoen 2015/2016 door mijn hoofd want niemand zal vooraf zijn geld op een kampioenschap van deze club gezet hebben. Het voorgaande seizoen stonden ze namelijk maar 6 punten boven de degradatie streep. Voor Leicester is het een seizoen van ups en downs, misschien hebben jullie het verhaal meegekregen van het vreselijke (dodelijke) ongeval van eigenaar Vichai Srivaddhanaprabha. Na het opstijgen van zijn helikopter stortte ze vlak achter het stadion neer.

Leicester City staat op dit moment op plaats 12 en Watford bezet plaats 7. Jamie Vardy is met 8 doelpunten dit seizoen iets minder productief en daarom is het doelsaldo van Leicester iets lager dan voorgaande seizoenen. Het is altijd lastig een uitwedstrijd te spelen tegen een goed en aanvallend spelende ploeg. Mijn verwachting is daarom een 50/50 wedstrijd. Qua kwaliteit zou Leicester deze wedstrijd over de streep moeten trekken, maar ze hebben dit seizoen vaak ook met grotere cijfers verloren (1-4 tegen Crystal Palace). Daarom vooraf ook aangegeven dat dit een pittige wedstrijd word. Ben enorm benieuwd naar jullie voorspellingen. Komt maar door!

image.thumb.png.0d2a2c74d09eeec06f83bebb322f77a2.png

@Predictor, @Chuckmeister, @rhellevo, @JackPot, @driekwart, @Dopey, @foxy, @TheGreatOne, @Seabert, @TheGallant, @Rmnd78, @bethdoth, @Dannyboy, @Remco86, @SquareOne, @Arthur, @ruleta

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Predictor:

We gaan door naar: Ronde 6  Voor ronde 6 vliegen we weer terug naar Engeland. Ik heb deze keer een iets moeilijkere wedstrijd uitgekozen, we komen steeds verder in de challenge en we maken het gewoon wat spannender. Ook heb ik in de nieuwe analyse een kleine toevoeging, namelijk de laatste 5 onderlinge resultaten. De wedstrijd voor ronde 6: Watford FC tegen Leicester City. Inschrijven is mogelijk tot 03-03-2019 13:00 ook nieuwe inschrijvingen zijn van harte welkom.

Voor aanstaande Zondag staat de wedstrijd Watford FC tegen Leicester City gepland. Het is een vrij pittige wedstrijd om te gaan voorspellen, vandaar dat ik ook een klein onderdeel heb toegevoegd. De onderlinge resultaten, hier wil ik dan ook mee gaan beginnen. Ze wisselen elkaar vrij veel af, de laatste 2 overwinning zijn voor Leicester City geweest. Daarna was het stuivertje wisselen. Totaal werden er onderling in 60 duels 188 doelpunten gemaakt. Dat zijn gemiddeld 3 doelpunten per wedstrijd.

Als we kijken naar Watford FC valt mij gelijk 1 naam op namelijk Heurelho Gomes oud keeper van PSV, wat een geweldige persoonlijkheid en bovendien een uitstekende doelman. Onlangs kondigde de doelman zijn voetbal pensioen aan en is die bezig aan een afscheids tournee. Verder vinden we hier Daryl Janmaat oud speler van o.a Feyenoord. Watford FC heeft de laatste wedstrijd met klinkende cijfers van Cardiff City gewonnen en wist thuis Everton te verslaan.. Ik verwacht een aanvallende ploeg die thuis absoluut voor een verrassing zou kunnen zorgen, zelf heb ik de wedstrijd tegen Tottenham live mogen aanschouwen en viel mij vooral de duelkracht en aanvallend vermogen op.

Laten we even kijken naar Leicester City. Direct wanneer ik de club noem schiet mij seizoen 2015/2016 door mijn hoofd want niemand zal vooraf zijn geld op een kampioenschap van deze club gezet hebben. Het voorgaande seizoen stonden ze namelijk maar 6 punten boven de degradatie streep. Voor Leicester is het een seizoen van ups en downs, misschien hebben jullie het verhaal meegekregen van het vreselijke (dodelijke) ongeval van eigenaar Vichai Srivaddhanaprabha. Na het opstijgen van zijn helikopter stortte ze vlak achter het stadion neer.

Leicester City staat op dit moment op plaats 12 en Watford bezet plaats 7. Jamie Vardy is met 8 doelpunten dit seizoen iets minder productief en daarom is het doelsaldo van Leicester iets lager dan voorgaande seizoenen. Het is altijd lastig een uitwedstrijd te spelen tegen een goed en aanvallend spelende ploeg. Mijn verwachting is daarom een 50/50 wedstrijd. Qua kwaliteit zou Leicester deze wedstrijd over de streep moeten trekken, maar ze hebben dit seizoen vaak ook met grotere cijfers verloren (1-4 tegen Crystal Palace). Daarom vooraf ook aangegeven dat dit een pittige wedstrijd word. Ben enorm benieuwd naar jullie voorspellingen. Komt maar door!

image.thumb.png.0d2a2c74d09eeec06f83bebb322f77a2.png

@Predictor, @Chuckmeister, @rhellevo, @JackPot, @driekwart, @Dopey, @foxy, @TheGreatOne, @Seabert, @TheGallant, @Rmnd78, @bethdoth, @Dannyboy, @Remco86, @SquareOne, @Arthur, @ruleta

Kon je geen makkelijkere match vinden haha dan is het puur puntjes sprokkelen en Dopey even me hakken laten zien :) waar haal je alle informatie vandaan over doelpunten en wedstrijden tegen elkaar? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei foxy:

Kon je geen makkelijkere match vinden haha dan is het puur puntjes sprokkelen en Dopey even me hakken laten zien  waar haal je alle informatie vandaan over doelpunten en wedstrijden tegen elkaar? 

Sta ik nog steeds bovenaan? ;):)

bewerkt door Dopey (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...