Spring naar bijdragen

Predictor Challenge ⚽️


Predictor

Aanbevolen berichten

De ingezonden eindstanden, fijne wedstrijd!! Spannende laatste ronde:

 

Week/Wedstrijd

10 - NAC - VVV

Eindstand

1-1

 

 -

Predictor

1-4

Chuckmeister

1-1

Rhellevo

1-2

Jackpot

2-1

Driekwart

0-1

Dopey

2-1

Foxy

2-1

TheGreatOne

2-1

Seabert

2-1

TheGallant

0-2

Rmnd

2-0

BeThDoTh

 -

Dannyboy

1-2

Remco86

1-2

SquareOne

1-2

Arthur

2-2

Ruleta

2-2

Talkmaar

3-1

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei ruleta:

jij hebt het over ajax-psv is die makkelijker voor jouw? om nog enigzins kans te maken moet je de wedstrijd goed voorspellen en dan moet nr1 en nr2 het allebei fout hebben om gelijk te komen.

dan vind ik nac-vvv wel geschikt.

dan komt er nog een wedstrijd.

zal niet makkelijk zijn

Nee, dat heb ik ook niet gezegd. Vind de wedstrijd Ajax vs PSV vele malen aantrekkelijker dan een NAC vs VVV. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Predictor:

De ingezonden eindstanden, fijne wedstrijd!! Spannende laatste ronde:

 

Week/Wedstrijd

10 - NAC - VVV

Eindstand

1-1

 

 -

Predictor

1-4

Chuckmeister

1-1

Rhellevo

1-2

Jackpot

2-1

Driekwart

0-1

Dopey

2-1

Foxy

2-1

TheGreatOne

2-1

Seabert

2-1

TheGallant

0-2

Rmnd

2-0

BeThDoTh

 -

Dannyboy

1-2

Remco86

1-2

SquareOne

1-2

Arthur

2-2

Ruleta

2-2

Talkmaar

3-1

 

Het is NAC thuis tegen VVV.  Moeten de uitslagen ook omgekeerd zijn of kloppen die zoals het zo staat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eindstand van de eerste predictor Challenge! @Remco86 van harte gefeliciteerd en @SquareOne 2de en @Chuckmeister, @Arthur & @ruleta 3de! Top

Lijkt het jullie leuk nog een te doen? Met een aantal kleine aanpassingen? Bijvoorbeeld dat elke ronde winnaar de nieuwe wedstrijd bepaald?

1 - Remco86 41 punten
2 - SquareOne 36 punten
3 - Chuckmeister 31 punten 
4 - Arthur 31 punten

5 - Ruleta 31 punten
6 -
Dopey 26 punten
7 - TheGallant 26 punten
8 - Foxy 21 punten
9 - Rmnd 21 punten

10 - Rhellevo 21 punten
11 - TheGreatOne 16 punten
12 - Predictor 16 punten

13 - Seabert 16 punten
14 - Dannyboy 11 punten
15 - Jackpot 11 punten
16 - Driekwart 11 punten
17 - Talkmaar 6 punten
18 - Bethoth 6 punten

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd @Remco86  Dank voor het organiseren @Predictor

De mysterie prijs is dat de winnaar van dit eerste ' predictor challege' een free bet (10€) mag bepalen voor de rest van de deelnemers (en uiteraard voor hemzelf) Remco als jij een wedstrijd uit wilt kiezen en jij voorspelt wie wint dan zetten alle deelnemers daar een tientje op in. Winnen we dan ben je de ultieme betting koning van Onetime! Verliezen we de bet dan betaald Onetime deze terug aan de mensen die ingezet hebben (geldt alleen voor iedereen die een of meerdere keren heeft meegedaan met deze challenge van Predictor. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei TheGreatOne:

Gefeliciteerd @Remco86  Dank voor het organiseren @Predictor

De mysterie prijs is dat de winnaar van dit eerste ' predictor challege' een free bet (10€) mag bepalen voor de rest van de deelnemers (en uiteraard voor hemzelf) Remco als jij een wedstrijd uit wilt kiezen en jij voorspelt wie wint dan zetten alle deelnemers daar een tientje op in. Winnen we dan ben je de ultieme betting koning van Onetime! Verliezen we de bet dan betaald Onetime deze terug aan de mensen die ingezet hebben (geldt alleen voor iedereen die een of meerdere keren heeft meegedaan met deze challenge van Predictor. 

Haha, baal ik even dat ik toch niet nog even mee heb gedaan 😉 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd [mention=21]Remco86[/mention]  Dank voor het organiseren [mention=2756]Predictor[/mention]
De mysterie prijs is dat de winnaar van dit eerste ' predictor challege' een free bet (10€) mag bepalen voor de rest van de deelnemers (en uiteraard voor hemzelf) Remco als jij een wedstrijd uit wilt kiezen en jij voorspelt wie wint dan zetten alle deelnemers daar een tientje op in. Winnen we dan ben je de ultieme betting koning van Onetime! Verliezen we de bet dan betaald Onetime deze terug aan de mensen die ingezet hebben (geldt alleen voor iedereen die een of meerdere keren heeft meegedaan met deze challenge van Predictor. 
Tof! Ik neem vanavond even contact op met@Predictor, eerst nog even F1 kijken!;) En natuurlijk ga ik een mooie bet uitzoeken!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik merk dat er een heleboel enthousiasme is om de Predictor challenge een vervolg te geven. Het lijkt mij dat ook prachtig om opnieuw met elkaar de sportieve strijd aan te gaan. Ik heb wel een kleine aanpassing toegevoegd waar ik denk dat deze toevoeging zorgt voor extra spanning. Namelijk de ruststand, dit levert 5 extra punten op. Dus totaal is er in de predictor challenge 2.0 20 punten te verdienen. Ook heb ik de regels even duidelijk onder elkaar geplaatst zodat hier geen verwarring over zou kunnen ontstaan. En we spelen totaal 15 rondes.

Winnaar van versie 1.0 is zoals bekend @Remco86 het lijkt mij dan ook op zijn plaats dat hij de eerstvolgende wedstrijd zal gaan bepalen voor de nieuwe challenge. Ben erg benieuwd.

Doen we allemaal weer mee? Mocht je nieuwe deelnemers willen introduceren kom maar door: 

  •  

Spelregels Predictor Challenge (deel 2):

  • Deelname aan de eerste ronde levert 1 bonus punt op. Totaal spelen we 10 rondes.
  • Minimaal één uur voor aanvang van de gekozen wedstrijd ontvangt “predictor”de inzendingen per persoonlijk bericht en/of whatsapp (0633449275) ruststand + eindstand. Mocht je binnen 24 uur geen reactie hebben ontvangen neem dan nogmaals contact op.
  • Eind/ruststand niet 1 uur voor aanvang van de wedstrijd ontvangen? Dan telt deze niet meer mee voor deze ronde. Deelname aan de nieuwe ronde is uiteraard mogelijk.
  • De weekwinnaar (mochten er meer zijn wordt er geloot) bepaald de eerstvolgende wedstrijd.
  • Per ronde zijn er totaal 20 punten te verdienen: Juiste ruststand 5 punten, juiste winnaar 5 punten, juiste eindstand 10 punten. Alles goed? Ruststand + Eindstand = 20 punten.

Een deelname formulier ontvang ik graag als volgt:

  • (forum) naam;
  • Wedstrijd;
  • Week nummer;
  • Ruststand;
  • Einduitslag.

Voor de winnaar van ronde 2 hebben wij weer een hele mooie mysterie prijs in het verschiet + een heel staatslot. Absoluut de moeite waard om mee te doen.

* Predictor zal proberen binnen de mogelijkheden de eindstanden voorafgaande aan de wedstrijd te posten. Mocht dit door omstandigheden niet lukken mag u uitgaan van 100% eerlijkheid. Vooralsnog zal dit (bijna) niet voorkomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.