Spring naar bijdragen

Predictor Challenge ⚽️


Predictor

Aanbevolen berichten

Op 28-3-2019 om 21:32 zei Dopey:

Pak aub de wedstrijd

als dadelijk de nederlaag tot je is door gedrongen , kan je dan even het ja woord geven ,dan voegen we die €50 erbij

aan deze poule. dan is dat ook geregeld. 

ik ga er van uit dat je weer mee doet, wil je dan weer 3 wedstrijden voorsprong of zullen we allebei gelijk van start gaan :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ruleta:

als dadelijk de nederlaag tot je is door gedrongen , kan je dan even het ja woord geven ,dan voegen we die €50 erbij

aan deze poule. dan is dat ook geregeld. 

ik ga er van uit dat je weer mee doet, wil je dan weer 3 wedstrijden voorsprong of zullen we allebei gelijk van start gaan :)

50 is oke.

Weet nog niet of ik mee ga doen, vind het minder leuk om dit soort vreemde gekozen wedstrijden. Vind het leuker als er Europese top wedstrijden worden gekozen.  Mij boeit het weinig over een wedstrijd tussen NAC en VVV, kan alle kanten op wat mij betreft. Bij Ajax vs PSV had ik sowieso al btts en winst Ajax in gedachte. Dan komen de echte kenners beter tot hun recht. Nu lijkt het een beetje op een loterij. We begonnen met een Fey vs Ajax, wedstrijden van Liverpool en Barcelona en sluiten vervolgens af met een Watford, Leipzig, NEC en een NAC. Het is dan wel een spelletje, maar moet er ook wat plezier aan hebben wil ik mee blijven spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Dopey:

50 is oke.

Weet nog niet of ik mee ga doen, vind het minder leuk om dit soort vreemde gekozen wedstrijden. Vind het leuker als er Europese top wedstrijden worden gekozen.  Mij boeit het weinig over een wedstrijd tussen NAC en VVV, kan alle kanten op wat mij betreft. Bij Ajax vs PSV had ik sowieso al btts en winst Ajax in gedachte. Dan komen de echte kenners beter tot hun recht. Nu lijkt het een beetje op een loterij. We begonnen met een Fey vs Ajax, wedstrijden van Liverpool en Barcelona en sluiten vervolgens af met een Watford, Leipzig, NEC en een NAC. Het is dan wel een spelletje, maar moet er ook wat plezier aan hebben wil ik mee blijven spelen.

Als je een ronde wint mag je beslissen welke wedstrijd we mogen inzetten de week erop. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

50 is oke.
Weet nog niet of ik mee ga doen, vind het minder leuk om dit soort vreemde gekozen wedstrijden. Vind het leuker als er Europese top wedstrijden worden gekozen.  Mij boeit het weinig over een wedstrijd tussen NAC en VVV, kan alle kanten op wat mij betreft. Bij Ajax vs PSV had ik sowieso al btts en winst Ajax in gedachte. Dan komen de echte kenners beter tot hun recht. Nu lijkt het een beetje op een loterij. We begonnen met een Fey vs Ajax, wedstrijden van Liverpool en Barcelona en sluiten vervolgens af met een Watford, Leipzig, NEC en een NAC. Het is dan wel een spelletje, maar moet er ook wat plezier aan hebben wil ik mee blijven spelen.


Vandaar ook de aanpassing dat de week winnaar de nieuwe ronde gaat bepalen. Maakt het misschien mooier en diverser. Zorgen dat je als winnaar uit de bus komt, kun je geheel zelf de wedstrijd invulling bepalen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tot nu toe hebben de volgende deelnemers aangegeven graag mee te willen doen aan de Predictor Challenge 2.0. Ik ga er vanuit dat iedereen van de vorige ronde automatisch weer meedoet? Zo niet meld je dan even bij mij officieel af. Tot nu toe hebben wij 20 deelnemers:

@Predictor, @Chuckmeister, @rhellevo, @JackPot, @driekwart, @Dopey, @foxy, @TheGreatOne, @Seabert, @TheGallant, @Rmnd78, @Dannyboy, @Remco86, @SquareOne, @Arthur, @ruleta, @TAlkmaar, @Jonathan, @pjong, @Skale

Van @bethdoth hebben wij al een tijdje niks meer vernomen, mocht de intentie zijn om alsnog weer mee te doen aan de nieuwe Challenge dan hoor ik dit graag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei Predictor:

Tot nu toe hebben de volgende deelnemers aangegeven graag mee te willen doen aan de Predictor Challenge 2.0. Ik ga er vanuit dat iedereen van de vorige ronde automatisch weer meedoet? Zo niet meld je dan even bij mij officieel af. Tot nu toe hebben wij 19 deelnemers:

@Predictor, @Chuckmeister, @rhellevo, @JackPot, @driekwart, @Dopey, @foxy, @TheGreatOne, @Seabert, @TheGallant, @Rmnd78, @Dannyboy, @Remco86, @SquareOne, @Arthur, @ruleta, @TAlkmaar, @Jonathan, @pjong

Van @bethdoth hebben wij al een tijdje niks meer vernomen, mocht de intentie zijn om alsnog weer mee te doen aan de nieuwe Challenge dan hoor ik dit graag.

Zeker wil ik de nieuwe ronde graag meedoen bedankt voor de uitnodiging 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dames en heren! Ik ben eruit, de mysteriebet wordt als volgt. We gaan naar de Engelse Premier League. De Eredivisie wordt deze week doordeweeks gespeeld, dus dat wordt wellicht wat krap om mee te doen.

Om de spanning te verhogen heb ik er overleg met@TheGreatOne een combi van gemaakt. Op zaterdag pakken we de wedstrijd Huddersfield Town - Leicester City, met een win voor Leicester. Deze combineren we met de wedstrijd Everton - Arsenal op de zondag. Hier pakken we de Both Teams To Score (BTTS).

De betslip ziet er dus uit zoals op het bijgevoegde screenshot. Om in aanmerking te komen voor de freebet post je het betalingsbewijs van je bet in dit topic.@TheGreatOne geeft daar zo nog wat instructies bij.Screenshot_20190401-215825_Samsung%20Internet.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.