Spring naar bijdragen

Predictor Challenge ⚽️


Predictor

Aanbevolen berichten

Twee gedachten van mijn kant:

- het voorstel is om een nieuwe ronde van de challenge te organiseren met vijftien wedstrijden.  Dat is best wel veel wedstrijd, zeker ook omdat er niet zo heel veel wedstrijden meer georganiseerd zullen worden tot aan de zomervakantie. Zo worden, bijvoorbeeld, in de eredivisie de laatste speelronden georganiseerd op 28 april en 12 mei a.s.  Ikzelf zou het minder leuk vinden als we in de zomer ook allemaal (relatief) onbelangrijke wedstrijden of oefenwedstrijden zouden mogen gaan voorspellen.  Misschien zouden we, gelet op die onderbreking in alle belangrijke voetbalcompetities beter kunnen kiezen voor 10 wedstrijden??

 

- misschien is het een ideetje om aan iedere deelnemer ook een joker te geven die men één maal mag inzetten op een wedstrijd naar keuze?  Als een speler de joker gebruikt en de voorspelling van de betreffende wedstrijd is goed, dan maakt hij daarmee nog eens kans op 15 bonuspunten, of iets dergelijks.  (Het is maar een ideetje..) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei SquareOne:

Twee gedachten van mijn kant:

- het voorstel is om een nieuwe ronde van de challenge te organiseren met vijftien wedstrijden.  Dat is best wel veel wedstrijd, zeker ook omdat er niet zo heel veel wedstrijden meer georganiseerd zullen worden tot aan de zomervakantie. Zo worden, bijvoorbeeld, in de eredivisie de laatste speelronden georganiseerd op 28 april en 12 mei a.s.  Ikzelf zou het minder leuk vinden als we in de zomer ook allemaal (relatief) onbelangrijke wedstrijden of oefenwedstrijden zouden mogen gaan voorspellen.  Misschien zouden we, gelet op die onderbreking in alle belangrijke voetbalcompetities beter kunnen kiezen voor 10 wedstrijden??

 

- misschien is het een ideetje om aan iedere deelnemer ook een joker te geven die men één maal mag inzetten op een wedstrijd naar keuze?  Als een speler de joker gebruikt en de voorspelling van de betreffende wedstrijd is goed, dan maakt hij daarmee nog eens kans op 15 bonuspunten, of iets dergelijks.  (Het is maar een ideetje..) 

Een ontzettend leuk idee de "joker" inderdaad @SquareOne ik heb echter alles inmiddels uitgewerkt voor de versie 2.0 maar ik ben er van overtuigd dat we ook een 3.0 versie gaan organiseren waarin ik dit idee ga meenemen. Bedankt voor het meedenken.

De keuze voor 15 wedstrijden is puur omdat we dan een iets langere challenge hebben en de spanning misschien iets groter zal worden. Mijn doel is om misschien zo nu en dan ook een extra wedstrijd toe te voegen waardoor we in het tijdsbestek ook goed uit gaan komen. We hebben bijvoorbeeld de nacompetitie wedstrijden, beker finale en champions league wedstrijden van Ajax o.a nog te spelen. Deze wedstrijden worden veelal doordeweeks gespeeld waardoor we deze als extra ronde kunnen toevoegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ruleta:

en van die 2 wedstrijden (een tientje inzetten)moet ik ook de juiste stand voorspellen en de rust stand of wat ???

en als er iemand de wedstrijd goed heeft dan mag die de volgende wedstrijd bepalen.

en als er meerdere de wedstrijd goed hebben dan ??

@ruleta Deze freebet staat los van de Predictor Challenge 2.0, die gaan we na volgende week starten. Over 1,5 week dus. Deze freebet is gewonnen door @Remco86 en die heeft bepaald dat we totaal € 10.- kunnen inzetten op winst voor Leicester city en bij de wedstrijd van Everton - Arsenal beide teams scoren. Deze freebet mogen alle deelnemers van de predictor challenge inzetten, mocht hij niet goed uitpakken word de € 10.- vergoed door ons.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei Predictor:

@ruleta Deze freebet staat los van de Predictor Challenge 2.0, die gaan we na volgende week starten. Over 1,5 week dus. Deze freebet is gewonnen door @Remco86 en die heeft bepaald dat we totaal € 10.- kunnen inzetten op winst voor Leicester city en bij de wedstrijd van Everton - Arsenal beide teams scoren. Deze freebet mogen alle deelnemers van de predictor challenge inzetten, mocht hij niet goed uitpakken word de € 10.- vergoed door ons.

oke duidelijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Predictor:

Een ontzettend leuk idee de "joker" inderdaad @SquareOne ik heb echter alles inmiddels uitgewerkt voor de versie 2.0 maar ik ben er van overtuigd dat we ook een 3.0 versie gaan organiseren waarin ik dit idee ga meenemen. Bedankt voor het meedenken.

De keuze voor 15 wedstrijden is puur omdat we dan een iets langere challenge hebben en de spanning misschien iets groter zal worden. Mijn doel is om misschien zo nu en dan ook een extra wedstrijd toe te voegen waardoor we in het tijdsbestek ook goed uit gaan komen. We hebben bijvoorbeeld de nacompetitie wedstrijden, beker finale en champions league wedstrijden van Ajax o.a nog te spelen. Deze wedstrijden worden veelal doordeweeks gespeeld waardoor we deze als extra ronde kunnen toevoegen.

Ik vind het een zéér terechte opmerking van @SquareOne wat betreft de vele wedstrijden, en daarbij een leuk idee van die joker. Helaas wordt hier niks mee gedaan, ik pas hierbij definitief. Wens iedereen veel succes met 2.0 versie. Misschien spring ik weer bij met versie 3.0

bewerkt door Dopey (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 1-4-2019 om 12:53 zei Predictor:

Tot nu toe hebben de volgende deelnemers aangegeven graag mee te willen doen aan de Predictor Challenge 2.0. Ik ga er vanuit dat iedereen van de vorige ronde automatisch weer meedoet? Zo niet meld je dan even bij mij officieel af. Tot nu toe hebben wij 20 deelnemers:

@Predictor, @Chuckmeister, @rhellevo, @JackPot, @driekwart, @Dopey, @foxy, @TheGreatOne, @Seabert, @TheGallant, @Rmnd78, @Dannyboy, @Remco86, @SquareOne, @Arthur, @ruleta, @TAlkmaar, @Jonathan, @pjong, @Skale

Van @bethdoth hebben wij al een tijdje niks meer vernomen, mocht de intentie zijn om alsnog weer mee te doen aan de nieuwe Challenge dan hoor ik dit graag.

Klopt, ben een tijdje afwezig geweest i.v.m. de geboorte van mijn kindje. Ik sla de volgende ronde mede hierdoor over maar zal mogelijk in 3.0 weer mee doen :)

Ik zal de mystery bet straks plaatsen en een screenshot posten!

Edit:

 

Screenshot_2019-04-02-17-51-21-116_com.android.chrome.png

bewerkt door bethdoth (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Dopey:
Ik vind het een zéér terechte opmerking van [mention=164]SquareOne[/mention] wat betreft de vele wedstrijden, en daarbij een leuk idee van die joker. Helaas wordt hier niks mee gedaan, ik pas hierbij definitief. Wens iedereen veel succes met 2.0 versie. Misschien spring ik weer bij met versie 3.0

Ik heb hem aangepast naar 10 speelrondes inderdaad, goed argument en die pas ik idd ook toe. 

Wat betreft de Joker, ik vind het een super idee van @SquareOne die nemen we zeker mee. Echter dan in de versie 3.0 aangezien ik inmiddels alles al heb uitgewerkt en de berichten openbaar komen. Super tof dat je meedenkt.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei ruleta:
ik snap het niet helemaal ,maar bij mij stond dit in het postvak.
screenshot.JPG.e859e1671f1dfcff21c557837edc8669.JPG
 

Ik heb dat ook via pm gevraagd aan predictor gezien ik hem bij betfirst wil plaatsen. Het zal vast een foutje zijn

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
 

bewerkt door Arthur (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 3-4-2019 om 21:23 zei ruleta:

kan jouw niet echt volgen , zoals ik het lees wilde je iedereen informeren ,dat ze wel bij Unibet moeten aanmelden.

je hebt het er niet over  , vervolgens plaats je bij de toto je inzet.

en dan kom ik er mee ,en dan maakt het ineens niet uit bij wie je hem plaatst.

maar tegen mij zeg je er niks over.

screenshot.JPG.73a56c8a0666b0c503fae94389c264d3.JPG

 

 

 

Onetime geeft de free bet weg en je mag plaatsen waar je hem wilt. @Predictor geeft toch aan dat hij dat zo niet bedoelde. Nu hopen dat de koning voorspeller @Remco86ook de gouden pik heeft en we niet hoeven uit te keren en iedereen ruim zijn geld verdubbeld met deze mooie bet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.