Spring naar bijdragen

Predictor Challenge ⚽️


Predictor

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Dannyboy:

Super leuk iniatief @Predictor ik zie dat mijn pb nog op verzenden stond. 🙈 ik wilde mee doen met ronde 1 maar door al het gehaast heel het weekend heb ik hem niet verzonden, had overigens niet veel punten gehaald, want had 1-3 voorspeld. 2e ronde zal ik zorgen dat ik me bericht wel verzend. 😅

Dannyboy: Helaas inderdaad! Niemand heeft deze ronde punten behaald, dus er is alle kans om met de 2 prachtige prijzen aan de haal te gaan. Vanaf nu kan ronde 2 worden ingezonden. Ik zal je erbij zetten. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Dopey:

Had iemand nog de 6-2 goed? ;)

Absoluut ook ongekend Dopey. Dit had echt niemand verwacht inderdaad. Toch maakt dit het spelletje ook weer erg mooi, er zullen een heleboel mensen vanmiddag enorm gebaald hebben. En waarschijnlijk een aantal gelukkige Feyenoord supporters. Ze hebben meer dan verdiend gewonnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei ruleta:

als verleden en toekomst niets met elkaar te maken hebben ,dan hoef je ook niet de laatste 5 uitslagen te kijken enz ,daar is iets op gebaseerd. anders kom je niet op een totaal van 6 doelpunten en een glazen bol bij je profiel.

en dat is niet lullig bedoelt voor predictor .

maar goed zero points for the netherlands en de positieve kant ervan

feest in rotterdam , maar ook in eindhoven

 

6 doelpunten zijn inderdaad gebaseerd op de statistieken. Ik ben daar gek op, maar goed je kunt er ook wel eens flink naast zitten. Feyenoord Ajax is een wedstrijd op zich zoals ik ook in mijn verslag al gemeld heb. Een moeilijk voorspelbare wedstrijd. Het aantal doelpunten is zelfs hoger uitgevallen dan voorspeld echter niet voor Ajax. We zullen zien hoe de statistieken de volgende ronde hun werk doen.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb voor jullie een actuele tussenstand na ronde 1:

image.png.18fe752ecb5078ac010b45e0aac035af.png

Inschrijven is nog altijd mogelijk. In ronde 1 zijn er door geen enkele deelnemer punten behaald waardoor alle kansen nog volledig open liggen. Aanmelden kan via een persoonlijk bericht. (forum) Naam, Week nummer & Eindstand graag vermelden. Deelnemers die al aangemeld staan kunnen hun nieuwe voorspelling ook insturen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei WouterM:

@ruleta Dat zijn getallen uit het verleden, niet uit de toekomst 😃 Daar is zeker het één en ander op gebasseerd, dat kan ik niet ontkennen.

dit is wat predictor zegt \ 6 doelpunten zijn inderdaad gebaseerd op de statistieken.

aan de hand van die uitslagen komt hij op een uitkomst (de toekomst wat nog moet gaan komen)

anders vraag je het hem zelf , maar ik denk niet dat hij dat gaat zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Predictor:

En

welke site haal jij alle uitslagen vandaan ?

ik zoek een duidelijke betrouwbare site ,waar ik niet eerst op de wedstrijd hoef te klikken om te zien wanneer die is gespeeld.

en als er een wedstrijd is verzet uit bijvoorbeeld week 2 en hij word pas in week 7 gespeeld dat die wedstrijd ook bij week 7

terug te zien is. of datum en tijd erbij zonder eerst te klikken erop.

fc update valt voor mij af

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ruleta:

dit is wat predictor zegt \ 6 doelpunten zijn inderdaad gebaseerd op de statistieken.

aan de hand van die uitslagen komt hij op een uitkomst (de toekomst wat nog moet gaan komen)

anders vraag je het hem zelf , maar ik denk niet dat hij dat gaat zeggen.

Uitslagen op basis van statistieken werkt alleen voor de hele korte termijn en niet op lange termijn. Want de input die je hebt blijft veranderen. Denk bv aan vorm team, transfers, trainer wisseling, tacktiek, uit/thuis spelend, het weer, blessures, scheidsrechter en ga zo maar door. Als al deze voorbeelden bv grotendeels gelijk blijven, dan kun je er wel statistieken erbij halen, maar verder niet.

En wat ik al eerder aan gaf. Een wedstrijd Fey vs Ajax is een wedstrijd opzich. Elke dag nieuwe kansen, morgen zou Ajax bv met 2-6 kunnen winnen. Maar op basis van de krachtsverhouding zal Ajax vaker van Fey gaan winnen. Ik heb zelf begin dit seizoen met een aantal jongens een weddenschap afgesloten dat Ajax eind van het seizoen 6 of meer punten verschil zal hebben dan Feyenoord. Ondanks die nederlaag staan ze nog op 8 verschil, en die zal wel richting de 10+ gaan is mijn voorspelling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei ruleta:

welke site haal jij alle uitslagen vandaan ?

ik zoek een duidelijke betrouwbare site ,waar ik niet eerst op de wedstrijd hoef te klikken om te zien wanneer die is gespeeld.

en als er een wedstrijd is verzet uit bijvoorbeeld week 2 en hij word pas in week 7 gespeeld dat die wedstrijd ook bij week 7

terug te zien is. of datum en tijd erbij zonder eerst te klikken erop.

fc update valt voor mij af

De meeste informatie vind ik op Voetbal.com dat is een mooie betrouwbare site die ik tot op heden op weinig fouten heb kunnen betrappen. Zelf check ik het wel dubbel op verschillende websites en ga ik lekker aan de slag in Excel. Een wedstrijd voorspellen hangt af van meerdere factoren maar de statistieken zijn hierbij gewoon belangrijk. Zeker de laatste 5 wedstrijden hieruit haal je voornamelijk het aantal voor en tegendoelpunten. Zijn de spitsen in vorm, hoe is de verdediging. Blessures schorsingen cijfers die spelers gekregen hebben wie staat er op scherp. 75% zekerheid kun je hier uit halen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Dopey:

Uitslagen op basis van statistieken werkt alleen voor de hele korte termijn en niet op lange termijn. Want de input die je hebt blijft veranderen. Denk bv aan vorm team, transfers, trainer wisseling, tacktiek, uit/thuis spelend, het weer, blessures, scheidsrechter en ga zo maar door. Als al deze voorbeelden bv grotendeels gelijk blijven, dan kun je er wel statistieken erbij halen, maar verder niet.

En wat ik al eerder aan gaf. Een wedstrijd Fey vs Ajax is een wedstrijd opzich. Elke dag nieuwe kansen, morgen zou Ajax bv met 2-6 kunnen winnen. Maar op basis van de krachtsverhouding zal Ajax vaker van Fey gaan winnen. Ik heb zelf begin dit seizoen met een aantal jongens een weddenschap afgesloten dat Ajax eind van het seizoen 6 of meer punten verschil zal hebben dan Feyenoord. Ondanks die nederlaag staan ze nog op 8 verschil, en die zal wel richting de 10+ gaan is mijn voorspelling.

Ja zeker in mijn post hierboven geef ik dat ook aan he. De Nederlandse competitie is überhaupt gewoon bijna niet te voorspellen. Op een goeie dag verslaat de Graafschap Feyenoord en wint zelfs Fortuna in de kuip. Dan kunnen alle statistieken de prullenbak in natuurlijk. Competities als Italië, Spanje en Engeland zijn voor mij als statistiek liefhebber gewoon populair. Voor sportsbetting is de Eredivisie niet interessant eerlijk is eerlijk.

Liefst bet ik zelf op Engelse en Spaanse wedstrijden. Wil daar binnenkort als er belangstelling voor is ook wel dieper op ingaan. Misschien ook wel leuk de "sidebets" erbij te pakken. Heeft me afgelopen week  34 euro opgeleverd met 1 euro inzet. Van Persie en Ziyech scoren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Dopey:

Uitslagen op basis van statistieken werkt alleen voor de hele korte termijn

dat is de normale denkwijze van de mens op zich , ik denk er iets anders over.

dat ga ik uitwerken en kijken wat er uit komt op  lange termijn.

ik verwacht dat de patronen dichter op elkaar gaan staan.

3 - 6 en 9 tegen de rest van de doelpunten\getallen 

en verschoven wedstrijden enz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Week 3 is inmiddels geplaatst op het forum. Na 2 speelronde hebben we de volgende tussenstand. Met als koploper en winnaar van ronde 2 @Dopey gefeliciteerd! En @Rmnd78 viel in de punten. Zeer verrassende uitslag, en als enige de juiste voorspelling gedaan. Wie had dat verwacht? Volgende ronde nieuwe kansen.

image.png.da29a5016cccfe8d820113268bae7dd7.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Predictor:

Week 3 is inmiddels geplaatst op het forum. Na 2 speelronde hebben we de volgende tussenstand. Met als koploper en winnaar van ronde 2 @Dopey gefeliciteerd! En @Rmnd78 viel in de punten. Zeer verrassende uitslag, en als enige de juiste voorspelling gedaan. Wie had dat verwacht? Volgende ronde nieuwe kansen.

image.png.da29a5016cccfe8d820113268bae7dd7.png

Klasbak die @Dopey hoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...