Spring naar bijdragen

Predictor Challenge week 2 West Ham United - Liverpool FC


Predictor

Aanbevolen berichten

Voor aanstaande Zondag staat er weer een nieuwe wedstrijd klaar West Ham United tegen Liverpool FC. Een wedstrijd die garant staat voor doelpunten maar liefst 364 in 135 wedstrijden. Waarvan 232 gemaakt door Liverpool.

Als we de onderlinge resultaten bekijken heeft Liverpool 71 maal de volle buit gepakt en 28 keer wist West Ham United te winnen. West ham won dit seizoen 9 keer speelde 4 keer gelijk en verloor 10 keer. Ook kampt West Ham met een flink aantal blessures vermoedelijk zullen 5 spelers deze wedstrijd aan zich voorbij moeten laten gaan. Liverpool kent een aanzienlijk beter seizoen 19 keer wisten ze te winnen 3 keer speelde ze gelijk en 1 maal werd er verloren. Momenteel staan ze 4 punten los van nummer 2 Manchester City. Helaas moeten ze 3 spelers missen waaronder de belangrijke schakel in de verdediging Virgil van Dijk die een schorsing uitzit.

Als we de statistieken (zie bijlage) erbij pakken kunnen we rustig concluderen dat Liverpool aan zijn stand verplicht is deze wedstrijd te winnen. Echter hebben we bij ronde 1 (Feyenoord Ajax 6-2) kunnen zien dat statistieken absoluut niet altijd garantie zijn voor succes, maar toch gebruikt kunnen worden als een prachtig hulpmiddel.

Ik ben enorm benieuwd naar jullie inzendingen. Jullie kunnen mij wederom de einduitslag toesturen via een persoonlijk bericht. Omdat niemand in ronde 2 punten heeft verzameld kunnen nieuwe aanmeldingen nog evenveel kans maken op een van de 2 prachtige prijzen. Succes!

image.thumb.png.e29929293f430bf7a7c84232719e00fd.png

bewerkt door Predictor (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei TheGreatOne:

Misschien gaat we @Predictor wel live zien 🙂

 

 

Als ik heel eerlijk ben ben ik ook enorm nieuwsgierig welke persoon hierachter schuil gaat haha heb mijn uitslag voor de wedstrijd inmiddels ook ingestuurd. Waarom kies je eigenlijk voor een Engelse wedstrijd wil je het niet bij Nederlandse wedstrijden houden? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Skale:

Je bent niet verplicht liverpool te zetten. Ik snap niet waarom je er toch voor kiest.

Ik heb er voor gekozen om deze wedstrijd in de predictor Challenge op te nemen. Uiteraard zet ik dan ook in op mijn voorspelling. Persoonlijk ben ik ook niet een grote inzetten (wat niet is kan nog komen) het is een leuke bezigheid en vooral het voor analyseren en dergelijke is voor mij een hobby.

Uiteraard als je de andere topics ook volgt plaats ik weekend veel verschillende inzetten. Heb op dat gebied een mooi weekend gehad, een 100% score buiten de Toto-13 om.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Predictor:

1-1 zeer verrassend onze @Dopey gaat aan de leiding 👍🏻 Gefeliciteerd man. 

Dank U dank U. Ik wil bij deze gelijk de gelegenheid aanpakken om een aantal mensen te bedanken. Aller eerst natuurlijk Liverpool die mij de kans hebben gegeven om twee dure punten te laten liggen. Ook Westham natuurlijk die vooraf akkoord gingen met een gelijkspel. En verder doe ik iedereen uit de sportapp groep de groeten. Zo dat was het....

  • Like 1
  • Haha 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.