Spring naar bijdragen

Rechtstreeks naar Vegas


Natasja

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Natasja:

Ja, weet ik 😊

maar stel dat ik nu wil boeken? Kan dat niet?

Dat kan zeker maar de prijs zit zo rond de 800€ de laatste keer dat ik keek, maar wat gaaf, scheelt wel veel tijd en zo relaxt..Go for it en als je daar een schitterende review van maakt (Vegas en vlucht) stuur ik je 15 krasloten op 😉

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei TheGreatOne:

Dat kan zeker maar de prijs zit zo rond de 800€ de laatste keer dat ik keek, maar wat gaaf, scheelt wel veel tijd en zo relaxt..Go for it en als je daar een schitterende review van maakt (Vegas en vlucht) stuur ik je 15 krasloten op 😉

Moet nog even kijken hoor, maar vindt het wel het overwegen waard.

review wil ik sowieso doen hoor👍

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Natasja:

Ben aan het zoeken naar rechtstreeks vluchten maar valt nog niet mee.

www.klm.nl en dan?

ik zie geen rechtstreekse vluchten 

KLM vliegt vanaf 6 juni 2019 op donderdag en zondag tussen Amsterdam-Schiphol en Las Vegas. De vluchten met de Boeing 787-9 bieden 30 World Business Class-stoelen, 45 Economy Comfort Class-stoelen en 219 Economy Class-stoelen. Per 2 juli 2019 komt er een derde wekelijkse vlucht bij op dinsdag. Het vluchtschema ziet er als volgt uit:

  • KL0635 vertrekt van Amsterdam-Schiphol om 12.30 uur, en arriveert om 14.15 uur lokale tijd in Las Vegas, McCarran International.

  • KL0636 vertrekt uit Las Vegas om 16.05 uur lokale tijd, en arriveert de volgende dag om 11.05 uur in Amsterdam-Schiphol.

Heb laatst nog gekeken op KLM Package deals. Het valt inderdaad niet mee om zowel heen als terug een rechtstreekse vlucht te boeken voor een redelijke prijs, maar het kan wel.

bewerkt door Money Penny (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Money Penny:

KLM vliegt vanaf 6 juni 2019 op donderdag en zondag tussen Amsterdam-Schiphol en Las Vegas. De vluchten met de Boeing 787-9 bieden 30 World Business Class-stoelen, 45 Economy Comfort Class-stoelen en 219 Economy Class-stoelen. Per 2 juli 2019 komt er een derde wekelijkse vlucht bij op dinsdag. Het vluchtschema ziet er als volgt uit:

  • KL0635 vertrekt van Amsterdam-Schiphol om 12.30 uur, en arriveert om 14.15 uur lokale tijd in Las Vegas, McCarran International.

  • KL0636 vertrekt uit Las Vegas om 16.05 uur lokale tijd, en arriveert de volgende dag om 11.05 uur in Amsterdam-Schiphol.

Heb laatst nog gekeken op KLM Package deals. Het valt inderdaad niet mee om zowel heen als terug een rechtstreekse vlucht te boeken voor een redelijke prijs, maar het kan wel.

Die tijden is wel echt heel verleidelijk hoor....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Money Penny:

Zeker, zijn super tijden en geen overstap, dus ook nog eens super snel. Binnen 10 uur en 40 min in Vegas en binnen 10 uur weer terug in Nederland. Als je het niet erg vind om hier meer voor te betalen..

Tja dat laatste is dan een afweging die je moet maken....ik denk er nog even over 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Natasja:

Tja dat laatste is dan een afweging die je moet maken....ik denk er nog even over 

Ja idd....minder geld aan reis, betekent weer meer opmaak geld voor in Vegas 😉

T/m 5 feb ontvang je nog wel extra korting op een KLM packagedeal

Ontvang t/m februari wereldkorting op je pakketreis    
  sprite      
    De Werelddeal Weken zijn voorbij. Maar je kunt nog een week lang profiteren van kortingen op KLM Package Deals (Powered by Airtrade). Boek nu je KLM-vlucht samen met hotel en/of auto voor een aantrekkelijke prijs.
 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 30-1-2019 om 19:35 zei TheGreatOne:

Dat kan zeker maar de prijs zit zo rond de 800€ de laatste keer dat ik keek, maar wat gaaf, scheelt wel veel tijd en zo relaxt..Go for it en als je daar een schitterende review van maakt (Vegas en vlucht) stuur ik je 15 krasloten op 😉

update: net even contact met KLM gehad, laatste rechtstreekse vlucht is 24-10

 

waar kijk jij dan? want als ik via de site van KLM zoek op vluchten in november verschijnt er niets aan rechtstreekse vluchten :(

bewerkt door Natasja (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.