Spring naar bijdragen

Wat zetten jullie in?


Predictor

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei TheGreatOne:

Voor de mensen die twijfelen de Rams gaan winnen. Zet er maar eens een tientje op, post hier de screenshot en winnen ze niet betaal ik je het tientje terug 🙂

Ik heb mijn laatste geld op TOTO account maar ingezet, maar als ze verliezen hoef ik maar tientje terug hoor, hahahahahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei TheGreatOne:

Voor de mensen die twijfelen de Rams gaan winnen. Zet er maar eens een tientje op, post hier de screenshot en winnen ze niet betaal ik je het tientje terug :-)

Naar aanleiding van dit bericht,  heb ik deze bet ook gespeeld. Ik plaats de foto als het bewijs nog plaatsen over circa 25 minuten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het grappig om te zien dat door de komst van @Predictor het wedden op voetbal ineens zo hot wordt. Leuk voor de levendigheid op het forum. Ik heb zelf helaas de ballen verstand van voetbal, dus ik waag me niet aan voorspellingen. Maar voor iedereen die wel denkt te kunnen voorspellen waar de bal gaat rollen; veel plezier en geluk toegewenst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Gokholtante:

Ik vind het grappig om te zien dat door de komst van @Predictor het wedden op voetbal ineens zo hot wordt. Leuk voor de levendigheid op het forum. Ik heb zelf helaas de ballen verstand van voetbal, dus ik waag me niet aan voorspellingen. Maar voor iedereen die wel denkt te kunnen voorspellen waar de bal gaat rollen; veel plezier en geluk toegewenst.

Op de manier waarop er gebet wordt hier hoef je er niet veel verstand van te hebben.

Betten op de eredivisie kun je ook het beste doen zonder dat je er iets vanaf weet want daar zijn de uitslagen iedere week weer absurd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wauw, dat was wel een lekker gevoel zeg. LEEF!  Samen met sommige in de nacht op de app de wedstrijd kijken terwijl we zo moei zijn. Geen positieve vibe omdat de Rams faalde maar mooi om te zien dat ik een hele bijzondere nacht gehad hebt. Ondertussen al vele tikkies betaald en mis ze nog van @SmartAce @SquareOne en @ROELETTE en ik lik mijn wonden. Tot volgend jaar 😉

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...