Spring naar bijdragen

GEBOEKT!!!


Natasja

Aanbevolen berichten

Fantastisch @Natasja heerlijk de voorpret en de voorbereidingen. Hou ons op de hoogte. Gelukkig hebben we eerst nog de lente en zomer om te genieten en dan mag je klaar gaan maken naar de Epische reis in Vegas. Ik ga zelf ook in Oktober voor de G2E (gaming beurs)  en laat die nu net zijn op 14 - 17 oktober 😉 . Ik tel de dagen ook al af. Als je een potje craps met me wilt spelen, let me know 🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei TheGreatOne:

Fantastisch @Natasja heerlijk de voorpret en de voorbereidingen. Hou ons op de hoogte. Gelukkig hebben we eerst nog de lente en zomer om te genieten en dan mag je klaar gaan maken naar de Epische reis in Vegas. Ik ga zelf ook in Oktober voor de G2E (gaming beurs)  en laat die nu net zijn op 14 - 17 oktober 😉 . Ik tel de dagen ook al af. Als je een potje craps met me wilt spelen, let me know 🙂

Vlieg je dan ook rechtstreeks? Craps nog nooit gespeeld, laten we dat doen 😃

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 2-2-2019 om 12:03 zei Natasja:

Ja ja, we gaan weer!!!!

Net geboekt...van 13 tot 20 oktober. Rechtstreeks met KLM naar Vegas. 2 nachten in het Wynn en 5 in het Excalibur!

de voorpret kan beginnen....

Leuk zeg, maar wat een groot contrast WYNN>>>>> Excalibur, ik hoop voor je dat je eerst 5 nachten in Excalibur hebt genomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.