Spring naar bijdragen

[Weddenschappen bij TOTO] Een 'doelpuntmaker' wordt in de wedstrijd niet opgesteld, wat je gebeurt er met je bet?


SquareOne

Aanbevolen berichten

Bij de TOTO heb je ook de mogelijkheid een weddenschap af te sluiten dat een bepaalde speler, in een voetbalwedstrijd, een doelpuntmaker zal worden.

Wat gebeurt er indien de betreffende speler niet start in de basisopstelling en ook geen invulbeurtmaakt?? Wordt aan die weddenschap dan een quote gegeven van 1,00 of heb je je weddenschap in zo'n geval gewoon verloren?

Ik meen zeker te weten dat er bookmakers bestaan waarbij de quotering gezet wordt op 1,00 maar of dat dit ook geldt voor de TOTO weet ik niet. Ik kon dit in de informatie op hun eigen website ook niet terugvinden.

bewerkt door SquareOne (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Skale:

Bij alle bookies (voor zover ik weet) is helemaal niet spelen een void.

Ik kan mij herinneringen (speel daar momenteel niet meer) bij Unibet ook wel eens een aantal keer voorgekomen dat wanneer de nieuwe wedstrijd datum bekend was in geval van afgelast de bet verschoven werd. Maar bij het niet opstellen van een speler weet ik dat zo 123 niet meer hoe hun hier mee omgaan. Maar TOTO zet hem in ieder geval op 1.00 dit heb ik voor de zekerheid vanmorgen ook even bij de klantenservice nagekeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 4-2-2019 om 09:50 zei Predictor:

Ik kan mij herinneringen (speel daar momenteel niet meer) bij Unibet ook wel eens een aantal keer voorgekomen dat wanneer de nieuwe wedstrijd datum bekend was in geval van afgelast de bet verschoven werd. Maar bij het niet opstellen van een speler weet ik dat zo 123 niet meer hoe hun hier mee omgaan. Maar Toto zet hem in ieder geval op 1.00 dit heb ik voor de zekerheid vanmorgen ook even bij de klantenservice nagekeken.

Wedstrijd verplaatst of afgelast moet binnen 3 volledige dagen worden gespeeld anders zijn alle bets op die wedstrijd void. Niet in de basis beginnen is bij alle online bookies een void.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Skale:

Wedstrijd verplaatst of afgelast moet binnen 3 volledige dagen worden gespeeld anders zijn alle bets op die wedstrijd void. Niet in de basis beginnen is bij alle online bookies een void.

Precies inderdaad! Als hij op Vrijdag word afgelast en Maandag word ingehaald dan laten ze hem staan. Klopt helemaal wat je zegt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

TOTO.nl Klantenservice:

Medewerker: Hallo, mijn naam is *****, waarmee kan ik je helpen?

Medewerker: Hoi Predictor:

Predictor: ***** een hele goede middag. Ik heb een korte simpele vraag. Stel ik ga inzetten op een speler die als eerste een doelpunt maakt. Die speler blijkt niet in de basis opstelling te staan, wat gebeurt er dan met mijn inzet? En wat als die na 5 minuten toch invalt?

Medewerker: Als hij invalt blijft jouw weddenschap staan

Predictor: Zit er bij invallen ook een tijdslimiet aan verbonden? Want stel hij valt 5 minuten voor tijd in, dan heb ik maar 5 minuten de tijd om mijn bet te verzilveren.

Predictor: Normaalgesproken zou die op void staan toch? Of gebeurt dit pas na de wedstrijd als die in zijn geheel niet ingevallen is?

Medewerker: Het laatste.

Medewerker: Hij wordt pas op void gezet als hij helemaal niet heeft gespeeld

Predictor: Oké bedankt voor de korte reacties. Dan weet ik tot zover genoeg. Hartelijk dank! Fijne dag

Medewerker: Graag gedaan

Medewerker: Bedankt en jij ook een fijne dag toegewenst

bewerkt door Predictor (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Skale:

Dan is toto de uitzondering

Stond hier in alle opzichten ook verbaasd van @Skale ik had al zon vermoeden heb toevallig laatst met iemand daar een gesprek over gehad. Vandaar dat ik het ook even dubbel wou checken hoe TOTO.nl hier mee omgaat. Ik kan mij herinneren in de tijd dat ik via Unibet ook nog wel regelmatig speelde deze direct op void werden gezet. Misschien zouden we het voor de zekerheid ook bij bijvoorbeeld Unibet of welke site er gewenst is kunnen navragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 4-2-2019 om 13:58 zei Predictor:

Stond hier in alle opzichten ook verbaasd van @Skale ik had al zon vermoeden heb toevallig laatst met iemand daar een gesprek over gehad. Vandaar dat ik het ook even dubbel wou checken hoe Toto.nl hier mee omgaat. Ik kan mij herinneren in de tijd dat ik via Unibet ook nog wel regelmatig speelde deze direct op void werden gezet. Misschien zouden we het voor de zekerheid ook bij bijvoorbeeld Unibet of welke site er gewenst is kunnen navragen.

Ik speel niet op TOTO (winkel en online), alle online bookies waar ik ooit gespeeld heb houden de regel aan niet starten is void.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Skale:

Ik speel niet op Toto (winkel en online), alle online bookies waar ik ooit gespeeld heb houden de regel aan niet starten is void.

Dan hoeven we daar niet achteraan, ook is iemand die achter de chat zit misschien ook niet altijd even bij kennis op dit gebied. Ga er bij TOTO.nl nog wel even wat verder op induiken. Vind het namelijk vrij discutabel. Als die 1 minuut voor tijd als tijdtrek wissel word ingebracht profiteren hun dus schijnbaar van mijn bet.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 4-2-2019 om 17:51 zei LuukFOD:

Volgens mij is het bij Unibet iig niet spelen een void. Of ie nu invalt of niet. 

Overigens telt er voor outright bets niet meedoen is bet verloren. 

Wordt een wedstrijd afgelast voor start dan wordt de bet na 72 gevoid mits de match start. Wordt de wedstrijd gecanceld na de start dan is het 36 uur. 

Ga morgen voor de zekerheid eens navragen bij Unibet. Word vervolgd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 4-2-2019 om 19:31 zei Predictor:

Ga morgen voor de zekerheid eens navragen bij Unibet. Word vervolgd.

Dat hoef je niet na te vragen hoor, das al sinds jaar en dag het geval. Bij veel bets staat ook uitdrukkelijk vermeld dat een speler moet starten.

Ook de 72 uur-regel is er altijd al. TOTO is gewoon een verschrikkelijke bookie met allerlei regels die nadelig zijn voor de speler.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei WouterM:

Dat hoef je niet na te vragen hoor, das al sinds jaar en dag het geval. Bij veel bets staat ook uitdrukkelijk vermeld dat een speler moet starten.

Ook de 72 uur-regel is er altijd al. Toto is gewoon een verschrikkelijke bookie met allerlei regels die nadelig zijn voor de speler.

Predictor is een doorgewinterde gokker die lekker veilig op TOTO speelt. En wars is van betere odds op andere sites.

 

Dat heeft hij allemaal niet nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Skale:

Predictor is een dief van zijn eigen portomonnee. Wees niet zoals predictor

Ben benieuwd wat Unibet zegt. Kan me niet voorstellen dat het verandert is in het jaar dat ik er niet meer werk.

Overigens is het heel leuk om hele rijtjes in te vullen maar ik neem enkel sportbetters serieus die single bets plaatsten.

Geen enkele goede sportbetter maakt rijtjes omdat het risico te hoog is. Overigens zag ik ook rijtjes waarbij de odds allemaal zo laag waren dat het het risico zeker niet waard is.

In mijn tijd bij de klantenservice zag ik regelmatig mensen die rijtjes van 12 bets plaatste maar dan wel odds van 10k en dan een eurootje inzetten. Dan hoef je em maar 1 keer goed te hebben. En dat gebeurde sporadisch wel eens!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 5-2-2019 om 08:30 zei LuukFOD:

Ben benieuwd wat Unibet zegt. Kan me niet voorstellen dat het verandert is in het jaar dat ik er niet meer werk.

Overigens is het heel leuk om hele rijtjes in te vullen maar ik neem enkel sportbetters serieus die single bets plaatsten.

Geen enkele goede sportbetter maakt rijtjes omdat het risico te hoog is. Overigens zag ik ook rijtjes waarbij de odds allemaal zo laag waren dat het het risico zeker niet waard is.

In mijn tijd bij de klantenservice zag ik regelmatig mensen die rijtjes van 12 bets plaatste maar dan wel odds van 10k en dan een eurootje inzetten. Dan hoef je em maar 1 keer goed te hebben. En dat gebeurde sporadisch wel eens!!

Bij Unibet is niks veranderd qua regels op dat gebied de laatste jaren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 4-2-2019 om 22:33 zei Skale:

Predictor is een dief van zijn eigen portomonnee. Wees niet zoals predictor

haha nee hoor valt mee. Heb door de jaren heen genoeg geld verdiend. En inderdaad vooral ook op single bets, we zijn pas net 2 weken met elkaar actief op het forum en hoop dat er nog vele gezellige en mooie dingen aankomen. Don't worry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...