Spring naar bijdragen

[Weddenschappen op voetbaluitslagen] Situaties waarin dubbele kans 1 of 2 echt nuttig is?


SquareOne

Aanbevolen berichten

Een weddenschap 'dubbele kans 1 of 2' voor het resultaat van een voetbalwedstrijd heb ik in mijn hele leven waarschijnlijk nog niet één keer geplaatst. Ik heb dit altijd een beetje een merkwaardige inzetmogelijk gevonden.  

Wat ik mij eigenlijk nog wel goed kan voorstellen is dat je bij een voetbalwedstrijd kiest voor de optie 'dubbele kans 1 of X' of 'dubbele kans X of 2'. Je zou voor dat type weddenschap kunnen kiezen wanneer je de verwachting hebt dat een bepaald team de wedstrijd wellicht gaat winnen,  maar waarbij ook een gelijk spel je nog gewoon winst bezorgd. (Ikzelf kies soms liever voor een Draw No Bet, dan plaats ik een inzet op een bepaald team,  maat ik dek mij dan in tegen een gelijk spel.)

 

De wedmogelijk 'dubbele kans 1 of 2' vind ik altijd wat curieus. Asof je naar een reisbureau toe gaat waar er op een gegeven drie aanbiedingen gelden: 

- een reis naar Finland;

- een reis naar Gran Canaria;

- een reis naar Frankrijk.

Je gaat in dit reisbureau binnen en geeft aan dat je liefhebber bent van vakanties op zonnige, warme bestemmingen, waarop de reisadviseur in het reisbureau de vraag stelt of je wellicht twijfelt tussen Gran Canaria en Finland. 

De vraag die ik aan jullie heb is: In welke gevallen kan de optie 'dubbele kans 1 of 2' echt eens zinvol zijn?  Spelen jullie deze wedmogelijk ooit?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei SquareOne:

Een weddenschap 'dubbele kans 1 of 2' voor het resultaat van een voetbalwedstrijd heb ik in mijn hele leven waarschijnlijk nog niet één keer geplaatst. Ik heb dit altijd een beetje een merkwaardige inzetmogelijk gevonden.  

Wat ik mij eigenlijk nog wel goed kan voorstellen is dat je bij een voetbalwedstrijd kiest voor de optie 'dubbele kans 1 of X' of 'dubbele kans X of 2'. Je zou voor dat type weddenschap kunnen kiezen wanneer je de verwachting hebt dat een bepaald team de wedstrijd wellicht gaat winnen,  maar waarbij ook een gelijk spel je nog gewoon winst bezorgd. (Ikzelf kies soms liever voor een Draw No Bet, dan plaats ik een inzet op een bepaald team,  maat ik dek mij dan in tegen een gelijk spel.)

 

De wedmogelijk 'dubbele kans 1 of 2' vind ik altijd wat curieus. Asof je naar een reisbureau toe gaat waar er op een gegeven drie aanbiedingen gelden: 

- een reis naar Finland;

- een reis naar Gran Canaria;

- een reis naar Frankrijk.

Je gaat in dit reisbureau binnen en geeft aan dat je liefhebber bent van vakanties op zonnige, warme bestemmingen, waarop de reisadviseur in het reisbureau de vraag stelt of je wellicht twijfelt tussen Gran Canaria en Finland. 

De vraag die ik aan jullie heb is: In welke gevallen kan de optie 'dubbele kans 1 of 2' echt eens zinvol zijn?  Spelen jullie deze wedmogelijk ooit?

 

Leuk dat je dit aanhaalt @SquareOne ik kies zelf ook nooit voor deze optie, eigenlijk ook om de redenen die jij aangeeft. Misschien kunnen we hier eens met elkaar induiken? Of zijn er mensen die dit juist om een bepaalde reden wel spelen? 

Zo zie je maar hoe onwijs veel mogelijkheden er zijn wat betreft sportsbetting nog lang niet alles is duidelijk begrijp ik. 

bewerkt door Predictor (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei SquareOne:

Een weddenschap 'dubbele kans 1 of 2' voor het resultaat van een voetbalwedstrijd heb ik in mijn hele leven waarschijnlijk nog niet één keer geplaatst. Ik heb dit altijd een beetje een merkwaardige inzetmogelijk gevonden.  

Wat ik mij eigenlijk nog wel goed kan voorstellen is dat je bij een voetbalwedstrijd kiest voor de optie 'dubbele kans 1 of X' of 'dubbele kans X of 2'. Je zou voor dat type weddenschap kunnen kiezen wanneer je de verwachting hebt dat een bepaald team de wedstrijd wellicht gaat winnen,  maar waarbij ook een gelijk spel je nog gewoon winst bezorgd. (Ikzelf kies soms liever voor een Draw No Bet, dan plaats ik een inzet op een bepaald team,  maat ik dek mij dan in tegen een gelijk spel.)

 

De wedmogelijk 'dubbele kans 1 of 2' vind ik altijd wat curieus. Asof je naar een reisbureau toe gaat waar er op een gegeven drie aanbiedingen gelden: 

- een reis naar Finland;

- een reis naar Gran Canaria;

- een reis naar Frankrijk.

Je gaat in dit reisbureau binnen en geeft aan dat je liefhebber bent van vakanties op zonnige, warme bestemmingen, waarop de reisadviseur in het reisbureau de vraag stelt of je wellicht twijfelt tussen Gran Canaria en Finland. 

De vraag die ik aan jullie heb is: In welke gevallen kan de optie 'dubbele kans 1 of 2' echt eens zinvol zijn?  Spelen jullie deze wedmogelijk ooit?

 

Naar mijn mening dobulle kans is een goed optie wanneer

1- Men grof wilt inzetten ( hoge bedragen ) en single  ( standard ) . Je minimaliseert de kans op verlies en daardoor neem jij minder risico's .

2 - als je er twijfels hebt over de prestatie van een team op de dag zelf . Dit kan verschillende redenen hebben . Van Blessure van aantal goeie spelers tot ..................... noem maar op .

Maar goed , als het om dit soort dingen gaat , iedereen heeft ze eigen manier van dingen doen . Je kan moeilijk zeggen één is goed bezig en ander niet .

Note Hou maar wel rekening met het feit dat ,

Of je now roulette -poker - BJ - speelt of je doet aan sportbetting , jouw succes is afhankelijk van :

1- een combinatie van kennis - goed onderzoek doen - je  strategie - ervaring - discipline  - en onderbuikgevoel ( ik weet dat het ongeloofwaardig klinkt maar sommigen hebben dat eenmaal , en sommigen niet ) . 

2 - Factor GELUK . 

Alleen is het zo dat  met sportbetting en aandelen kopen is dit verhouding  : 90 --10 % . En dit maakt sportbetting en aandelen kopen twee interessante tools om geld mee te verdinnen . Want je hebt het voor 80-90 %  in je eigen handen . Die 10-20% geluks factor heeft iedereen nodig . Zelfs pro's . Laat geluk jouw in de steek , dan houdt het op . Daar kan men weinig aan doen .

Er is geen enkel strategie die 100% zekerheid garandeert  .  Met roulette - BJ - poker ,  geluks factor weegt meer op in verhouding tot sportbetting en handel in aandelen .

Een Voorbeeld ,

Ik zag toevallig in andere topic  dat theGreatOne  op Rams had gebet .  keuze was goed imo  . Ik kan je met alle zekerheid vertellen dat 7/10 betters daar in VS hebben hun geld op Rams gezet . Zijn verlies heeft dus weinig  met zijn strategie/ kennis  te maken . Hij had in dit geval geen geluk aan ze zijde  ( kan iedereen overkomen ) .

 (( BTW  , ik ben geen fan van Rams hoor . Wat mij betreft mogen ze terug naar St. Louis waar ze vandaan gekomen zijn. Maar das iets onderling tussen americanen  😊  )) .

bewerkt door Pat (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Patriots waren niet voor niets favoriet bij alle bookies he.. Dus 70% betten op Rams geloof ik niet. Daarnaast een rookie vs de koning van de NFL.. Maar goed, mijn geld stond al een tijdje op de Patriots, dus ik ben dik tevreden.

Wat betreft de vraag, ik speel zelden 1X of X2. Toevallig gister een keer bij Excelsior vs Feyenoord. 

En anders kun je zoals @rhellevo zegt, vaak beter Asian Handicap spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei WouterM:

Patriots waren niet voor niets favoriet bij alle bookies he.. Dus 70% betten op Rams geloof ik niet. Daarnaast een rookie vs de koning van de NFL.. Maar goed, mijn geld stond al een tijdje op de Patriots, dus ik ben dik tevreden.

 

Ja maar je bent een echte pro die  contune naar VS reist . Je hebt dus een andere perspectief . Das een andere verhaal natuurlijk .

En gefeliciteerd met je winst en tevredenheid !! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb mijn vraag en mijn bericht kennelijk nog niet duidelijk genoeg weergegeven. De vraag van mij gaat niet over wedden op dubbele kansen in het algemeen. Het gaat me in dubbele kans 1 of 2, want het lijkt me dat daarin een tegenstrijdigheid schuil gaat. 

Op welke soort momenten en bij welk type wedstrijden zou de voor 1 of 2 kunnen kiezen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei Hotrunner:

Lekker inhoudelijk.

 

 

Dat was ook zo , dat heb jij goed . ( dat kan ik van jou post niet zeggen btw ) .

Elke blinde kip met een geringe ervaring en kennis in sportbetting kan vertellen dat odd's van een bookmaker heeft totaal niks met prestatie van de team op de dag zelf te maken . Nou , ik krijg hier een random guy die komt aanzetten met een verhaal van : odd's van de bookmakers waren hoog en ze waren favoriet dus ze gaan winnen en iedereen in VS gaat op hen betten .

Opzich geen probleem , want dit is zijn manier van denken . Maar In dit geval ik heb zeker met een pro te maken die veel meer weet . In idere geval veel meer dan mij en vele anderen die ik ken .  Ik heb het fout dus .  Dan ben ik ook gelijk klaar mee want ik Word gelijk als leugenaar bestempeld en dat terwijl men niet eens de mooite neemt om mijn post zorgvuldig te lezen . Maar goed , ik laat het hierbij zitten want .......

@sqareOne , sorry to comment in your topic brother . Het was goed bedoeld ..   😎   

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Hotrunner:

Odds bewegen mee met de inzetten. Als 70% van de mensen op de Rams had gezeten dan was de odds van Rams circa 1.65/1.75 geweest en die van de Patroits  hoger dan de Rams.

 

Dat weet iedereen.

Okey .

Dat was bij me niet opgekomen . 

Thanks . 

I hope this is okey !! 😊

Link naar opmerking
Deel via andere websites

53 minuten geleden zei Pat:

Dat was ook zo , dat heb jij goed . ( dat kan ik van jou post niet zeggen btw ) .

Elke blinde kip met een geringe ervaring en kennis in sportbetting kan vertellen dat odd's van een bookmaker heeft totaal niks met prestatie van de team op de dag zelf te maken . Nou , ik krijg hier een random guy die komt aanzetten met een verhaal van : odd's van de bookmakers waren hoog en ze waren favoriet dus ze gaan winnen en iedereen in VS gaat op hen betten .

Opzich geen probleem , want dit is zijn manier van denken . Maar In dit geval ik heb zeker met een pro te maken die veel meer weet . In idere geval veel meer dan mij en vele anderen die ik ken .  Ik heb het fout dus .  Dan ben ik ook gelijk klaar mee want ik Word gelijk als leugenaar bestempeld en dat terwijl men niet eens de mooite neemt om mijn post zorgvuldig te lezen . Maar goed , ik laat het hierbij zitten want .......

@sqareOne , sorry to comment in your topic brother . Het was goed bedoeld ..   😎   

Heb je het over mij? Ik zeg nergens dat odds Patriots te hoog waren. ik zeg ook nergens dat heel Amerika op ze gebet heeft, ik ga alleen op jouw 70% in. Zoals @Hotrunner al zegt, dan zouden ze bij alle bookies wel favoriet zijn.

Dan betreft je blinde kippen, als de bookmakers ergens rekening mee houden, is het wel de vorm van de dag. Dat weet elke blinde kip.

Dan je bash daarboven om eens een Engels woord te gebruiken, waar is die precies voor nodig? Waarom zou ik naar de VS moeten reizen voor info? Het internet is echt een hele handige tool, nog een Engels woord, om info te vinden.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei SquareOne:

Ik heb mijn vraag en mijn bericht kennelijk nog niet duidelijk genoeg weergegeven. De vraag van mij gaat niet over wedden op dubbele kansen in het algemeen. Het gaat me in dubbele kans 1 of 2, want het lijkt me dat daarin een tegenstrijdigheid schuil gaat. 

Op welke soort momenten en bij welk type wedstrijden zou de voor 1 of 2 kunnen kiezen?

Ah op die manier. Dat ik zelf nog nooit gedaan. Enige moment waarop je dat zou kunnen overwegen is een wedstrijd waarin beide partijen nadeel hebben van een gelijkspel. En dan een nadeel als in geen kampioen worden of degraderen. Maar misschien dat anderen dit wel doen, dan hoor ik het ook graag :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

54 minuten geleden zei WouterM:

Heb je het over mij? Ik zeg nergens dat odds Patriots te hoog waren. ik zeg ook nergens dat heel Amerika op ze gebet heeft, ik ga alleen op jouw 70% in. Zoals @Hotrunner al zegt, dan zouden ze bij alle bookies wel favoriet zijn.

Dan betreft je blinde kippen, als de bookmakers ergens rekening mee houden, is het wel de vorm van de dag. Dat weet elke blinde kip.

Dan je bash daarboven om eens een Engels woord te gebruiken, waar is die precies voor nodig? Waarom zou ik naar de VS moeten reizen voor info? Het internet is echt een hele handige tool, nog een Engels woord, om info te vinden.

 

 

Dit komt van Matthew Trenhaile wie gedurende 6 jaar lang bij d bookmakers heeft gewerkt . Someone who worked as an odds compiler for six years .  

((( ,,, Most statistical odds compiling originated with a simple counting of how often an event happens.. Two football teams, count how often the home team won at home in the last 20 games, how often the away team lost away in the last 20 games etc. ,,, ))) 

Ik ga vanuit dat je engels voldoende is anders hoor ik het zodat ik het kan vertalen .

En dit is nog niet eens het hele verhaal . Hoe odd's tot stand komen is niet zo simple als jij en my dear friend @Hotrunner  denken .

Now , je hoeft het niet bij mij informeren want dat zie jij niet zitten, das duidelijk . Maar probeer maar dit bij iemand die wel verstand van heeft gaan informeren en leren ( for your own sake ) . Als jij niet begrijpt hoe de sys in elkaar zit dan je verlies meer dan je wint in sportbetting wereld . Dit zeg ik dus in je eigen belang jongen .

Als jij weet hoe de sys werkt en maakt vaker winst dan je verliest , dat geld gaat echt niet in mijn zaak hoor . Dus nogmaals , it's for ur own goed . 

Fijne avond . En veel succes met je sportbetting toegewenst .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ooit geleerd dat je zo min mogelijk aannames moet doen in je leven, zeker niet ten opzichte van mensen die je niet kent.

Laat ik beginnen met dat ik al jaren winnend sportbetting speel. Nergens beweren ik of @Hotrunner dat het tot stand komen van odds simpel uit te leggen is.,Het is een aanname van jou dat wij beweren dat het om de hoeveelheid ingezet geld gaat. Dat is slechts 1 van de factoren. Dit ging puur om het voorbeeld dat jij gaf van de Rams, dáár reageer ik op.

Maar ik zie graag statistieken van je op basis waarvan de Rams door 70% van de Amerikanen als winnaar gewed zijn. Dat mag op basis van odds de dag na hun halve finales, mag ook basis van odds 1 seconde voor aanvang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei WouterM:

Ik heb ooit geleerd dat je zo min mogelijk aannames moet doen in je leven, zeker niet ten opzichte van mensen die je niet kent.

Je geruim en uigebreide kennis en uitspraken spreken voor zichzelf . Die andere dag zat jij ook iets over TOTO zeggen en dat vond jij allemaal onzin terwijl enige wat je had moeten doen is de moeite nemen en naar hun website kijken . Tot ik het eindelijk voor je gevonden had . 

2 uur geleden zei WouterM:

Laat ik beginnen met dat ik al jaren winnend sportbetting speel.

Hopelijk begin je eigen topic en leer je ons hoe dat moet .

2 uur geleden zei WouterM:

 

Nergens beweren ik of @Hotrunner dat het tot stand komen van odds simpel uit te leggen is.,

Dan heb jij voorgande posten niet goed gelezen . Pay more attention please !! 

2 uur geleden zei WouterM:

Maar ik zie graag statistieken van je op basis waarvan de Rams door 70% van de Amerikanen als winnaar gewed zijn.

Het feit dat ik daar geboren en getogen ben , gedurende 27 jaar lang , zegt misschien iets over mijn kennis mbt hun gewoontes en voorkeuren . 

2 uur geleden zei WouterM:

 

Dat mag op basis van odds de dag na hun halve finales, mag ook basis van odds 1 seconde voor aanvang.

Sta ik soms tegen de muur praten of hou jij van onnodige discussies bud . 

Your wasting my time . 

Ik zal zeggen je hebt gelijk en dan hoop ik dat deze topic kan verder gaan met onderwerp waar die voor begonnen was . 

Je hebt gelijk . 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoontes en voorkeuren koop ik niets voor natuurlijk. Dan is die 70% dus op jouw gevoel gebaseerd, terwijl je het als feit benoemd.

Ik zei zeker iets over de TOTO, en dat is waar. Als jij een briefje inleverd met een prijs hoger dan €449, wordt bij het inleveren als KSB ingehouden. Je hoeft nooit zelf geld over te maken naar de belastingdienst over winnende gespeelde briefjes in de winkel.

Ik hou zeker niet van onnodige discussies, maar zeker niet van mensen die discussiëren op een manier zoals jij dat doet. Ik ben nog nooit zo actief geweest sinds ik me aangemeld heb hier volgens mij, en dat komt doordat er een aantal onwaarheden genoemd worden op serieuze vragen die gesteld worden mbt sportbetting. 

Wat betreft winnend spelen, we hebben een groepsapp vanuit OneTime met een stuk of 20 man. Misschien wil @Dopey je toevoegen, kun je zien hoe het er aan toe gaat. Misschien zelfs wat toevoegen met Amerikaanse sporten, want daar zit niemand echt heel lekker in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ow ja, en dan nog even over die €3000(?) als ik het goed heb. Geen enkele prijs boven de €449 wordt door een inleverpunt van de TOTO uitbetaald. 

Linkje voor je van de TOTO zelf; https://toto-extra.nederlandseloterij.nl/faq/uitbetaling/

Kun je mijn bovenstaande bewering lezen en als je dan even naar beneden scrolt kun je ook lezen dat de Lotto BV, waar TOTO onder valt, zelf de belasting inhoudt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei WouterM:

Ow ja, en dan nog even over die €3000(?) als ik het goed heb. Geen enkele prijs boven de €449 wordt door een inleverpunt van de Toto uitbetaald. 

Linkje voor je van de Toto zelf; https://toto-extra.nederlandseloterij.nl/faq/uitbetaling/

Kun je mijn bovenstaande bewering lezen en als je dan even naar beneden scrolt kun je ook lezen dat de Lotto BV, waar toto onder valt, zelf de belasting inhoudt.

Niet als je ze verdeelt en bij verschillende verkooppunten inlevert . Overigins , Als je belasting verschuldigd bent , is je eigen verantwoordelijkheid  om daar een meldinh van te maken . Ga terug naar de topic en lees nogmaals goed na . Please !!

Wat je uitnodiging betreft, thanks aardig  van je , maar dat do ik niet , als je het niet erg vindt . Ik ken zelf een paar spelers  , één van hen woont in NL en de rest in UK en Canada en wij doen meestal zaken met elkaar .

Weet jij trouwens wat de mooiste part van onze groep is ?? 

Is kinda restricted community !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Pat:

Niet als je ze verdeelt en bij verschillende verkooppunten inlevert . Overigins , Als je belasting verschuldigd bent , is je eigen verantwoordelijkheid  om daar een meldinh van te maken .

Het eerste dat je zegt is niet waar. Dit komt rechtstreeks van de TOTO website: 'In het geval je in meerdere transacties prijzen wint ten gevolge van dezelfde toevallige gebeurtenis, worden deze prijzen bij elkaar opgeteld en aldus uitgekeerd als één prijs. Is deze prijs hoger dan € 449, dan houdt Lotto bv over deze prijs 30,1% kansspelbelasting in.' https://toto-extra.nederlandseloterij.nl/speluitleg/#Wat win je?

Het tweede dat jij zegt is niet geheel waar. Als TOTO de kansspelbelasting al heeft ingehouden op je prijs hoef je natuurlijk geen melding/aangifte hiervan te doen bij de belastingdienst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Pat:

Niet als je ze verdeelt en bij verschillende verkooppunten inlevert . Overigins , Als je belasting verschuldigd bent , is je eigen verantwoordelijkheid  om daar een meldinh van te maken . Ga terug naar de topic en lees nogmaals goed na . Please !!

Wat je uitnodiging betreft, thanks aardig  van je , maar dat do ik niet , als je het niet erg vindt . Ik ken zelf een paar spelers  , één van hen woont in NL en de rest in UK en Canada en wij doen meestal zaken met elkaar .

Weet jij trouwens wat de mooiste part van onze groep is ?? 

Is kinda restricted community !!!

Dank @Skale voor de reactie. Scheelt mij weer een gefrustreerd antwoord.

 

Je wilde zo graag leren toch? Vandaar de uitnodiging, niets meer, niets minder. Het kan mij verder aan m'n spreekwoordelijke reet roesten dat jij in een restricted community zit ervan uitgaande dat dat een soort brag is ofzo.

En mocht je nog eens willen leren over het Nederlands belastingstelsel en waar en wanneer en over welk bedrag je zelf aangifte moet doen; www.belastingdienst.nl 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei SquareOne:

Ik heb mijn vraag en mijn bericht kennelijk nog niet duidelijk genoeg weergegeven. De vraag van mij gaat niet over wedden op dubbele kansen in het algemeen. Het gaat me in dubbele kans 1 of 2, want het lijkt me dat daarin een tegenstrijdigheid schuil gaat. 

Op welke soort momenten en bij welk type wedstrijden zou de voor 1 of 2 kunnen kiezen?

Een wedstrijd waarbij er geen duidelijke favoriet is. De reden waarom men bv 1X of X2 gokt is dat men een favoriet heeft en dus de X als een soort "verzekering"ernaast neemt. Laten we bv de bekerwedstrijd nemen tussen Fey en Ajax. De odds staan op 3.55/3.80 en 1.80. Ajax is duidelijk de favoriet bij de bookmakers. Neem an dat jij dat ook denkt en dus 1.80 gaat spelen. Maar als je een "verzekering"erbij pakt, dan grijp je sneller die 3.80 draw dan een overwinning van Fey 3.55. Als je namelijk voor de 3.55 gaat, dan wijkt dat wel erg af van wat je gevoel en de bookies namelijk aangeven, en dat is dat Ajax gaat winnen voor 1.80. Bovendien is een uitbetaling van een draw ook vrijwel altijd hogere odds dan een 1 of een 2. Hopelijk heb je hier iets aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei WouterM:

Dank @Skale voor de reactie. Scheelt mij weer een gefrustreerd antwoord.

Je wilde zo graag leren toch? Vandaar de uitnodiging, niets meer, niets minder. Het kan mij verder aan m'n spreekwoordelijke reet roesten dat jij in een restricted community zit ervan uitgaande dat dat een soort brag is ofzo.

En mocht je nog eens willen leren over het Nederlands belastingstelsel en waar en wanneer en over welk bedrag je zelf aangifte moet doen; www.belastingdienst.nl 

Toch best knap dat ie in een groepje zit met de nodige kennis hierover, maar zelf toch uitspraken doet waar werkelijk weinig van klopt. Misschien betaald zijn "restricted community" ook zelf belasting over naar de TOTO.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...