Spring naar bijdragen

Predictor Challenge week 3 Athletic Club Bilbao - Fc Barcelona


Predictor

Aanbevolen berichten

Voor ronde 3 heb ik dit keer een wedstrijd uit Spanje uitgezocht. Athletic Club Bilbao VS FC Barcelona.

Als we kijken naar de onderlinge resultaten valt mij direct een ding op. Deze wedstrijd is niet direct een zekere overwinning voor de Catalanen. 66 keer wist Athletic te winnen 33 keer gelijk en 101 maal winst.
Totaal vielen er maar liefst 660 doelpunten in 200 onderlinge ontmoetingen. Waarvan 378 zijn gemaakt door FC Barcelona. Dit beloofd dus doelpuntrijke ontmoeting te gaan worden.

Athletic moet het stellen zonder spits Aduriz, verder zijn Lekue en Rico niet van de partij. De club uit Bilbao is inmiddels 8 wedstrijd op rij ongeslagen en bezet de 12de plaats op de ranglijst.

Als we de laatste 5 wedstrijd van FC Barcelona er even bij pakken zien we de laatste thuis wedstrijd tegen Valencia CF een gelijkspel en daarnaast 4 keurige overwinningen. Totaal 10 wedstrijden ongeslagen. Helaas moeten ze het stellen zonder reserve doelman Jasper Cilessen die het overigens uitstekend heeft gedaan in de beker ontmoetingen en kunnen ze niet beschikken over Umtiti, Rafinha & Jordi Alba (schorsing).

Het zal jullie tevens niet zijn ontgaan dat FC Barcelona koploper is in de La Liga gevolgd door Atlético Madrid met 6 punten achterstand. Ze hebben een positief doelsaldo van +37 dus zoals eerder al aangegeven verwacht ik veel doelpunten. 

Dit keer ga ik net als jullie mijn uitslag publiceren 1 uur voor aanvang van de wedstrijd. Heel veel succes.
 
Ik ben enorm benieuwd naar jullie inzendingen. Kom maar door. 
 
image.thumb.png.41a82077b99d62ecc3819f5ade4b5ce5.png
bewerkt door Predictor (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei Arthur:

Een iemand had het goed, want het is een gelijkspel! Dat zelfs Barca niet een keer scoort is toch wel treurig, niet?

3 hadden zelfs een gelijkspel. Barca is geen Barca meer van jaren terug. haal je Messi weg, dan stelt het weinig meer voor op CL niveau. Vind dit Real zonder Ronaldo al redelijk gelijkwaardig. Ben meer onder de indruk van een PSG,  Juventus, City en Liverpool.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...