Spring naar bijdragen

€ 10.- VS Toto.nl


Predictor

Aanbevolen berichten

Omdat ik al een aantal vragen via Pm binnen krijg en het op het forum voorbij zag komen met de vraag. Hoe succesvol ben jij met Voetbal bets? Leuk om hier een uitdaging van te maken.

Vandaag heb ik mijn saldo uitbetaald en begonnen met € 10.-

Waar gaat dit eindigen? Ben benieuwd! Leuk om dit met elkaar te doen en bespreken. Ik heb de eerste bet ingezet op Manchester United en € 17.- er van gemaakt. 3,50 op een rijtje en 13,50 op Liverpool en Arsenal. Die succesvol is verlopen. Hieronder de screenshots en de open bets: (actuele stand: € 26,73)

 

 

D1B78B8D-6F93-4484-98AF-3598CAFD90D8.jpeg

39FDDF5A-BB1D-45EC-B85B-5FAF8C6CC7A2.jpeg

0D54B3C3-16E9-4D5F-AAF9-61A4E55BFEFA.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik doe ook maar even een duit in het zakje; ik wed vaak op PSV op 1X2. Winnen ze, dan pak ik toch wat geld (niet veel meestal) en verliezen ze, dan ben ik ook blij. Alleen in 2019 gaat deze vlieger niet echt op.

Voor vandaag 15 euro ingezet op PSV op winst, nu met Ajax op verlies is dit toch een enorme mentale opsteker. Toch is het ze niet gelukt, de eredivisie is niet te voorspellen! Daarbij kreeg ik een free bet. Om de 5 euro free bet in te zetten heb ik drie teams op winst, alleen vergat ik die free bet in te zetten! Dus de free bet ingezet op een handicap op Barcelona; fingers crossed:)!

 

Screenshot 2019-02-10 at 8.28.19 PM - Edited.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Dopey:

Zeker als ik deze bets voorbij zie komen met odds 1,12 en 1,19...

Ja rijtjes met dit soort odds zijn lachwekkend.

Veel te veel risico met superkleine beloningen.

Mijn ervaring (en ik heb ervaring) met de goede sportbetters (de wiseguys) is dat ze enkel single bets pre match betten. Hierbij zoeken ze een heleboel bookies af om de beste odds te vinden.

Als je enkel op TOTO speelt en met dit soort lijstjes dan ben je een hobbyist en zul je vast wel eens een rijtje winnen maar moet je hem niet al te serieus nemen als het neerkomt op sportbetten en zeker niet als leidraad zien voor winstgevend sportbetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@warmloper met live betting moet je wel heel snel zoeken naar de juiste bets, moet je ten allertijde de match bekijken en heb je kans dat de betting gesloten wordt als je net wilt inzetten.

Ik sporbet helemaal niet maar mijn ervaringen met de wise guys en wat zij mij vertelden kwam neer op wat ik eerder vertelde.

 

Live betting is meer voor de adrenaline junkies. Voor mij zou dit dan ook veel leuker zijn dan prematch betting

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal de laatste zijn die durft te zeggen dat sportsbetting te verslaan is, dus ook zeker niet op de manier zoals ik hierboven succes had. Maar het is ook mijn inziens te makkelijk om te zeggen dat 3 bets van zeg 1.20 risicovoller, of kanslozer zijn dan 1 bet met een odd van 1.80. De wiskunde zegt namelijk dat deze weddenschappen even risicovol zijn, en de bookmaer zegt precies hetzelfde. Ik schat de bookmaker dan ook een stuk hoger in dan de sportsbettor en zie geen verschil in de kansen met van deze kleine bets even groot als een bet met een hogere odd. 

Aan het eind blijft buiten kijf staan dat op lange termijn sportsbetting onverslaanbaar is. Een ieder moet gewoon de bets kiezen die bij hem of haar passen en waar men plezier uit haalt. Voor mij zijn dat dus deze kleine odds-betjes, maar ik heb geen illusie dat ik hiermee de bookmaker te slim af ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei LuukFOD:

@warmloper met live betting moet je wel heel snel zoeken naar de juiste bets, moet je ten allertijde de match bekijken en heb je kans dat de betting gesloten wordt als je net wilt inzetten.

Ik sporbet helemaal niet maar mijn ervaringen met de wise guys en wat zij mij vertelden kwam neer op wat ik eerder vertelde.

 

Live betting is meer voor de adrenaline junkies. Voor mij zou dit dan ook veel leuker zijn dan prematch betting

Wil je meerdere wedstrijden live zetten , dan moet je wel heel snel reageren en dat komt het juiste uitzoeken niet ten goede, maar als je weet waar je op zoekt kun je best wel snel goede beslissingen maken.

Bv met corners als de underdog op voorsprong komt of omdat er een rode kaart valst bij degene die op voorsprong staat.

 

We hebben in eerste instantie vanuit Onetime een zeer leuke sportsbettingappgroep waar wij  elkaar de afgelopen jaren echt beter hebben gemaakt, valkuilen die je zelf niet zag zijn redelijk snel weggenomen omdat iemand er wat zei met een onderbouwing e.d.

 

Dat zelfde hebben we nu als groep ook wel met livebetting, gebeurd er iets vreemd in 1 of andere wedstrijd word dat gelijk gemeld. De één gaat dan bv voor de interval corners of de over goals de ander gaat voor de overs in corners, plus ik/wij weten ook gelijk wat we zoeken bij livebetting.

Mooie voorbeelden dit weekend Ajax wat achter komt en achter staat in corners ( 4-0) je kon toen first to 8 en 9 spelen voor een aardige hoge quote plus most corners.

Een dag later had je met PSV ook een prima corner team omdat die achter kwam te staan en waar je mooie quotes kreeg voor de overs met corners.

En vanavond een zelfde verhaal met Levante en Wolves .

En ja het gaat ook met regelmaat niet goed omdat bv de 2-0 en 3-0 valt een rode kaart valt of omdat binnen 10 minuten de 1-0 achterstand is omgebogen in een 2-1 voorsprong dan kun je de corners ook wel op je buikschrijven.

 

Er worden veel minder rijtjes gespeeld maar veel dikker op 1 of max 2 wedstrijden gespeeld.

 

Al met al kan livebetting best wel plus ev zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei JackPot:

Ik zal de laatste zijn die durft te zeggen dat sportsbetting te verslaan is, dus ook zeker niet op de manier zoals ik hierboven succes had. Maar het is ook mijn inziens te makkelijk om te zeggen dat 3 bets van zeg 1.20 risicovoller, of kanslozer zijn dan 1 bet met een odd van 1.80. De wiskunde zegt namelijk dat deze weddenschappen even risicovol zijn, en de bookmaer zegt precies hetzelfde. Ik schat de bookmaker dan ook een stuk hoger in dan de sportsbettor en zie geen verschil in de kansen met van deze kleine bets even groot als een bet met een hogere odd. 

Aan het eind blijft buiten kijf staan dat op lange termijn sportsbetting onverslaanbaar is. Een ieder moet gewoon de bets kiezen die bij hem of haar passen en waar men plezier uit haalt. Voor mij zijn dat dus deze kleine odds-betjes, maar ik heb geen illusie dat ik hiermee de bookmaker te slim af ben.

Ik wil er niet te veel woorden aan vuil maken. Als je 3 wedstrijden kiest heb je 3x zoveel variantie. Rode kaarten fouten van spelers enz enz.

 

Je moet voor zulke rijtjes dus 2 van de 3 rijtjes goed hebben ( 54 + 54 =108 inleg 3x34 =112) om break even te draaien m.a.w. dus 3 van 4 x om iets van winst te zien.

Nou dat ga je op lange termijn never nooit niet lukken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op ‎11‎-‎2‎-‎2019 om 13:24 zei LuukFOD:

@warmloper met live betting moet je wel heel snel zoeken naar de juiste bets, moet je ten allertijde de match bekijken en heb je kans dat de betting gesloten wordt als je net wilt inzetten.

Ik sporbet helemaal niet maar mijn ervaringen met de wise guys en wat zij mij vertelden kwam neer op wat ik eerder vertelde.

 

Live betting is meer voor de adrenaline junkies. Voor mij zou dit dan ook veel leuker zijn dan prematch betting

O ja en ik denk dat bookies in livebetting ook meer fouten maakt dan in pre match betting..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 11-2-2019 om 12:43 zei Hotrunner:

Maar predictor hoe succesvol ben je met gokken ? Want die vraag heb je nog niet beantwoord .

Leuke vraag heb hem volgens mij wel beantwoord in een ander topic toch? Wat is succesvol zou je je kunnen afvragen. Voor de een is 10 euro een hoop geld, voor de andere niet. Ik heb in het verleden hele mooie bets geplaatst waar ik absoluut erg succesvol mee ben geweest. Grootste is geweest op Unibet met 12500.- En dit was een rijtje met 9 wedstrijden.

Ik ben zelf geen hoge inzetter meer, vind de voorpret en het voor analyseren en er over babbelen leuker. Een soort hobby van mij. Daarnaast neem ik zo nu en dan gewoon wel eens een gewaagd risico, laten we het daar op houden. Vind het leuk om er over te praten en misschien in de toekomst met elkaar eens leuke informatie delen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...