Spring naar bijdragen

12 Feb.....D-day......of weer niet.


Rmnd78

Aanbevolen berichten

12 Februari aanstaande gaan ze in de eerste kamer verder met het gekibbel over wel of niet legalisering online gokken in Nederland.

Ik denk (hoop) dat ze er nu echt een klap op gaan geven en we een datum hebben waarom het kan en mag! 

Helaas maken ze in Den Haag zich nog drukker over het HC of ze dat nou wel of niet moeten verkopen.

De online gaming industrie evolueert maar Nederland blijft stil staan zolang er geen akkoord is.

 

De laatste Twitch stream van Onetime is inmiddels al zo lang geleden dat mijn beeldscherm moeite heeft omdat nog in goede resolutie af te spelen 🤣

Maar er gloort dus licht aan het einde van de tunnel.

 

Maar zoals al eerder vermeld, de industrie zit zeker niet stil.

Zoveel mooie en verschillende slots die er tegenwoordig zijn.

Zelf kijk ik graag naar David Labowski en Spintwix via Twitch, beide mannen waren afgelopen dagen ook in London aanwezig op de beurs ICE.

Epische stream maakten ze ook nog samen waarin ze een mooie klapper maakten op White Rabbit van BGT......

Deze mannen hebben een steady rooster met uitzenden dus dat is wel prettig.

Mijn favorieten slots blijven toch Book of Dead en Bonanza..........Hier zijn inmiddels diverse varianten van gemaakt, Extra Chilly of Buffalo Rising.....Book of Oz ...etc

 

Maar kijk echt weer uit naar de Onetime Twitch uitzendingen.....De energie van @TheGreatOne...High rollen van @JackPot en nuchterheid van @TheGallant

 

Eerst de 12e aanstaande maar afwachten dus....

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spelen meerdere factoren mee.

Zoals al vermeld, verkoop HC bespreken ze ook.

Veel info van andere landen waar het wel al legaal is en wat niet echt geholpen heeft.....Belgie bijvoorbeeld. aanbieders die gestraft zijn wel of niet mogen meedingen.

De coalitie die in de 2e kamer akkoord was is nu wat meer verdeeld....

De minister mag Dinsdag in ieder geval zijn stinkende best doen om de gestelde vragen met een beter en overtuigender antwoord te komen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...