Spring naar bijdragen

Run it Once


LuukFOD

Aanbevolen berichten

Phil Galfond van Run it Once heeft zijn eigen pokerclient opgezet. Voor en door pokerspelers.

Geen huds, geen vaste avatars (beetje zalsUnibet)

MAar wel rakeback via splashed pots etc

Momenteel zie ik alleen cashgames No limit holden em PLO

Heb kleine storting gedaan om de lowlimit plo eens wat te spelen.

IEmand anders al actief hier ?

 

 

  • Like 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even wat dingen opgezocht over Run it Once:

- 51% rakeback door splashed pots, rake is in vergelijking met Pokerstars wel aardig hoger, zowel in % als cap. Als je je gameplay streamt is er de mogelijkheid tot 110% rakeback te verdienen.
- Vaste buy-in op 100bb.
- Geanonimiseerde spelers aan tafel, enige dat speelstijl weer geeft is de avatar aan tafel: wanneer iemand tight speelt zal zijn avatar heel rustig zijn, wanneer iemand iedere hand raised zal zijn avatar er wild uit zien.
- Geen hud's.
- De deposit bonus 100% tot €600 euro geeft niet een heel goede value maar er zit geen tijdslimiet op het vrijspelen van je bonus zolang je iedere 30 dagen minstens één raked hand speelt. Om de complete bonus rond te spelen moet je €5736 rake afdragen, dit komt dus neer op 10,46%.
- Niet open voor Amerikanen.

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er gister wat op gespeeld.

10 tje gestort en op de 10 plo gaan zitten. Ging op sit out en kon niet meer terug nadat ik weer wou in sitten 😉

Tafel moeten sluiten en omdat mijn saldo lager was dan 10 kon ik niet meer plaatsnemen aan de tafel.

Moest dus aan de 4nhl zitten en dat is zo freaking saai. 

Verloor mijn AK vs JJ pfai (haha een badbeat story op je bakkus) maar kon niet rebuyen omdat ik niet tot max 4 euro kon bijkopen.

Dus zat met 3.76 euro op mijn account waarmee ik niet kon spelen en wat ik niet kon withdrawlen. Enige optie is dus geld laten staan of 10 euro bijstorten.

Heb customer supprt gemaild en kreeg 24 cent zodat ik op 4 nl kon zitten (wat keurig was) maar geen lange termijn oplossing.  Op deze manier moet je dus min of meer doorspelen tot je blut bent of op meer dan 4 euro staat voor je kunt stoppen. (indien je zoals ik niet wilt storten)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei TheGreatOne:

Dank @LuukFOD ik duik er in en ga ook even een account aanmaken, heb je toevallig een friend referral linkje?

Nope ik zag op Twitter veel talk about it en dacht eens effe checken. Ik hou dus helemaal niet van cashgames maar ze hebben nog geen toernooien. En ik denk wel dat deze site voor spelers beter is en een goed alternatief. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei LuukFOD:

10 tje gestort en op de 10 plo gaan zitten. Ging op sit out en kon niet meer terug nadat ik weer wou in sitten 😉

Tafel moeten sluiten en omdat mijn saldo lager was dan 10 kon ik niet meer plaatsnemen aan de tafel.

Sit-in button werkt nog niet goed, is bekend probleem van de beta versie https://help.runitonce.eu/kb/known-issues-beta/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei DennMann:

@Skale volg je dit toevallig op de voet, aangezien je alles weet?

Ja 100BB buy-in prima, maar doelde meer op reloaden/je laatste centen. Zal eens een accountje aanmaken.

Nee zeker niet. N.a.v. dit topic er vandaag even naar gekeken en wat dingen opgezocht.

Ik vind het wel een interessant concept, vooral de splashed pots en de 100bb buy-in. Vooral afwachten of de full stack buy-in de mindere goden niet zal afschrikken. Ik blijf het zeker wel volgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Account aanmaken ging erg vlotjes, zit er leuk uit en ook mooie features zoals mijn naam niet zien, gevoel hoe ik speel uiten d.m.v. de avator en natuurlijk streaming via Twitch en 110% rakeback krijgen. Ik zit nu te knallen aan een 4€ tafel.

Altijd mooi om nieuwe poker initiatieven te zien. Ik ga op onderzoek uit en zal er een uitgebreide review van maken.

Schermafbeelding 2019-02-11 om 20.09.50.png

Schermafbeelding 2019-02-11 om 20.10.07.png

Schermafbeelding 2019-02-11 om 20.02.52.png

Schermafbeelding 2019-02-11 om 20.12.57.png

  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
29 minuten geleden zei LuukFOD:

mmmm mischien dit weekend mijn 4 eurootjes aand e hold em tafel er in knallen en bidden voor een 100 ekkie splash pot.

Zonder gekkigheid. Ze willen een eerlijk systeem met rakeback en echt poker. Maar dit wekt natuurlijk gokken in de hadn. I love it obv!!

Ze hebben regelmatig gedurende een aantal uren super splash, komt neer op 80% rakeback, op bepaalde limieten. Of dit acties zijn omdat ze net begonnen zijn of dat dit in de toekomst ook gaat gebeuren weet ik niet. Een €2k splash op 1/2 PLO is natuurlijk bizar 😁

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 maanden later...
37 minuten geleden zei LuukFOD:

klopt laatst wou ik ff plo en maar geen actie te krijen. Ik heb er nog paar euro staan maar kan er niks mee. Niet rebuyen omdat t e weinig is niet uitbetalen.

Beetje jammerlijk zo

Zeker, ik had goede hoop dat dit een (groeiend) alternatief zou zijn voor de 'standaard' online pokerrooms.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...