Spring naar bijdragen

Hallo


Martijn1969

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

 

Naam is Martijn, 49 jaar uit Almere.  Verwend Vegasbezoeker. 

Ik ga dit jaar voor de 4de keer achter elkaar en 8ste keer in totaal. 

Laatste keer was tijdens Halloween 2018  

 

Kevin van Antwerpen heeft mij dit forum aanbevolen. Ben benieuwd. 

B1D7B310-FD8D-4075-94AC-FF5CDC498A5D.jpeg

bewerkt door Martijn1969
Foto bijgeplaatst. (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Money Penny:

Welkom! Nice nog een Vegas fan 🤩

Wat is je favoriete hotel in Vegas?

Poeh, altijd lastig. 

In 2017 in the Jockey club gezeten. Niet echt een hotel, wel goeie kamers. Vorig jaar via myVegas twee nachten in MGM Signature, erg mooie kamers. Dit jaar via de Wynn app ga ik 4 nachten daar slapen, ik verwacht wel dat dat erg mooie kamers zijn. 

Oh ja in 2013 ook via myVegas 1 nacht in de Aria, ook erg gaaf. 

Verder in de gewonere hotels zoals Luxor, Tropicana, Excalibur en Main street station geslapen. Tropicana viel mij vies tegen. 

Dit jaar heb ik naast de Wynn, ook kamers geboekt in the Golden nugget (3 nachten) en Excalibur (4 nachten). De laatste twee heb ik goedkoop via werk kunnen boeken. 

Inclusief de 4 gratis nachten ben ik 300 euro kwijt voor 11 nachten. Vind ik niet verkeerd. 

Ik weet na zoveel jaar nog steeds niet of ik liever strip zit of downtown. Heeft biede iets. Strip is luxer, downtown is vooral in de avond leuker met band en biertje aan de bar. Vandaar dat ik elk jaar naar Vegas moet om het toch weer te testen. 

 

Na dit hele epistel zou je niet denken dat ik een Vegas fan ben. 😂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Martijn1969 dat doe je goed 11 nachten voor 300 euro 🙂 Ik heb vorig jaar ook 7 nachten in Excalibur geslapen, was prima te doen. Ik vind the Strip en Downtown ook heel verschillend, vind het allebei wel wat hebben, precies zoals jij aangeeft. Verder heb ik 3,5 jaar gelden ook in Circus Circus geslapen, maar vind dit iets te ver van the Strip afliggen en beetje oubollig hotel. 

Gaaf zeg dat je maarliefst 4 nachten bij elkaar hebt weten te sprokkelen met de Wynn app. Alvast heel plezier als je gaat, maar dat moet zeker lukken hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei hotshot123:

welkom @Martijn1969

wat is Vegas toch een mooie stad he😁

nog 4 weekjes dan zit ik in het vliegtuig....onderweg naar Vegas 😍

wanneer ga jij weer, en waar verblijf je?

Leuk vooruitzicht heb je. 

Ik ga in oktober pas, 24 oktober tot 4 november. 

Dit jaar eerste 3 nachten Golden nugget, daarna 4 nachten Excalibur en we sluiten de laatste 4 nachten af in de Wynn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...
Op 11-2-2019 om 13:46 zei LuukFOD:

 

 

Only real legends zijn geboren in Almere!!!

 

Van de week in Almere geweest (alle 5 hallen bezocht). Ik ken Almere erg goed vanuit mijn verleden (gewerkt, gewoond, familie etc.) Werd niet vrolijk van wat ik nu zag, alles opgebroken, lege winkels, gokhallen die niet mee willen veranderen, het publiek. What happend? In mijn tijd hadden ze beloofd dat we nooit voor parkeren daar moesten betalen, nou ik was meer dan een tientje kwijt!

 

Gelukkig zijn er ook mooie dingen daar, zoals de Merkur

IMG_0211.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.