Spring naar bijdragen
salbo

Casino houdt mij aan het lijntje

Recommended Posts

Beste leden,

 

Afgelopen donderdag 31 januari heb ik een vrij groot bedrag gewonnen met roulette, namelijk 3400EU met weinig inleg. Mijn account was toen nog niet geverifieerd, maar had wel de benodigde documenten verstuurd die op vrijdag zijn goedgekeurd. De uitbetaling had ik donderdag 01:00 ingediend en is vervolgens geaccepteerd op vrijdag na 18:00. We zijn nu bijna twee weken verder en heb mijn geld nog steeds niet gezien. Ze vertellen me telkens dat het eraan komt en dat ik geduld moet hebben. Normaal als ik bij andere casino's een uitbetaling indien op vrijdag heb ik het de maandag erop gelijk op mijn rekening. Had de casino paar dagen gemaild terug gemaild met dat ik ze de tijd geef tot vandaag, anders zal ik andere stappen nemen (MGA mailen). 

Wat kan ik hieraan doen? Zelf ben ik aan het denken om contact op te nemen met de MGA of is het daar te vroeg voor?

 

Mvg, 

salbo 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

2 weken wachten is veels te lang . ( vanuit gaan dat ze geen fouten gemaakt hebben mbt je verificatie  ) .

Mag ik misschien vragen om welke casino het gaat ?

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Klinkt alsof ze een extra onderzoek doen. Heb je met bonus geld gespeeld? Dan onderzoeken ze misschien of je te grote inzetten hebt gedaan. 

Kan ook zijn dat je 2 accounts hebt en dat onderzocht wordt? Kan best zijn dat er nog een verzoek om andere documenten komt. 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Mga doet niks, je mag al blij zijn als je antwoord krijgt.

Je geeft verder te weinig informatie om er iets zinnigs over te kunnen zeggen.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Het gaat om de onlinecasino Spinia. Ik vind alleen maar positive reviews over de casino. 

 

Verder heb ik niet gespeeld met bonusgeld, ik heb dus ook het ontvangen van bonussen uitgeschakeld, omdat ik hier geen voorstander van ben. Het vrijspelen van een bonus is veelste hoog vind ik. Verder heb ik nooit twee accounts op dezelfde casino. 

 

Wat voor informatie heb je nodig om mij te helpen? Want vgm heb ik alle info al opgemoemd. 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei salbo:

Het gaat om de onlinecasino Spinia. Ik vind alleen maar positive reviews over de casino. 

 

 

Zie dat mijn collega dit casino heeft gereviewd en een 3.6 ster geeft : https://www.onetime.nl/online-casino/review-spinia

 

Waarschijnlijk gaan ze ook voor een Nederlandse vergunning en ze zitten op Malta en verwacht dat dit gewoon in orde gemaakt wordt voor je. Geef het even tijd en ze kunnen je alleen wat maken als er fraude in het spel is. Hou ons maar even op de hoogte en je kan altijd nog dit forum draadje naar hun sturen als ze niet overstag gaan.

Dat je zo lang moet wachten is natuurlijk geen ruk!

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Kreeg net een mail terug met dat ik mijn bankafschrift moet laten zien vanaf 1 februari en dat ze het gaan onderzoeken. Had gevraagd hoelang zo’n onderzoek duurt, maar kreeg hier geen antwoord op, omdat ze dat niet mag/kan. Weet iemand van jullie toevallig hoelang zo’n onderzoek duurt?

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Account ferīveren is een eenmalig proces . Zoals je aangeeft dat is bij jou al gebeurd .

Tenzij je voor je laatste deposit een paysafecard  / of een andere rekening nr hebt gebruikt . Dan doen ze altijd een 2e check via je bankafschriften .  

Ik ben trouwens  bekend met dit casino . Casino staat idd bekend als betrouwbaar maar ze zijn niet even snel met uitbetalen en goekeuren van doc's als andere online casinos .

PS , Vanaf 2019  ( feb ) hebben online casinos recht om een bron van inkomen vragen indien zeer afwijkend betalings patronen geconstateerd wordt . Een bankafschrift is echter geen bewijs van bron van inkomen . 

Verveelend, zou ik ook niet blij zijn met lang wachten  . Ik hoop dat het allemaal goed komt . 

Gr , 

Pat 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei salbo:

Kreeg net een mail terug met dat ik mijn bankafschrift moet laten zien vanaf 1 februari en dat ze het gaan onderzoeken. Had gevraagd hoelang zo’n onderzoek duurt, maar kreeg hier geen antwoord op, omdat ze dat niet mag/kan. Weet iemand van jullie toevallig hoelang zo’n onderzoek duurt?

Dit klinkt alsof ze een ''verdachte'' transactie hebben gevonden.

Kan dus zijn dat je gestort hebt met een derde rekening of reeds een account had.

Als jij alles correct hebt gedaan en je aan de voorwaarden hebt gehouden dan zal het in orde komen.

Mijn ervaring (vanuit de casino zijde) is dat dit soort processen best lang kunnen duren. Helaas kan CS nooit info verstrekken hierover omdat de fraude afdeling dat niet wilt.

Hou ons op de hoogte wat er uit komt. 

Overigens zou de MGA wel in moeten grijpen en iig om utileg vragen bij t casino. In dit geval zal het nog niet nodig zijn omdat het proces nog loopt.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Als het goed is wilden ze mijn bankafschrift om te controleren of de bedrag inderdaad niet is aangekomen. Dus dit is volgens mij geen onderzoek voor fraude. Ook vertelde de werkgever mij dat de onderzoek wordt uitgevoerd door de afdeling Financiën. Dit kan niet lang duren denk ik? 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei salbo:

Als het goed is wilden ze mijn bankafschrift om te controleren of de bedrag inderdaad niet is aangekomen. Dus dit is volgens mij geen onderzoek voor fraude. Ook vertelde de werkgever mij dat de onderzoek wordt uitgevoerd door de afdeling Financiën. Dit kan niet lang duren denk ik? 

Okay ja dit makes sense. Vervelende situatie. Ze hebben het dan overgeboekt en het is in het systeem verwerkt maar ergens is het blijven hangen. omdat ze (logischerwijs) jou niet op je blauwe ogen geloven willen ze alle transacties zien vanaf de dag van de withdrawal tot heden. Dan kunnen ze daarna de wd terugroepen en opnieuw naar je uitbetalen.

Vervelende situatie en duurt irritant lang maar zal opgelost worden. Hou er wel rekening mee dat het altijd nog een tijdje kan duren. Zal ook afhangen van hoe druk de afdeling het heeft etc etc. en hoe snel ze contact krijgen met de juiste afdelingen van de betalingproviders.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Volgende keer gewoon in kleinere delen uit laten betalen, heb je minder gedoe ;)
Verder, nice win, gefeliciteerd. Is dit de eerste keer dat je zo'n groot bedrag wint op een casino site?

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei Dopey:

Volgende keer gewoon in kleinere delen uit laten betalen, heb je minder gedoe ;)
Verder, nice win, gefeliciteerd. Is dit de eerste keer dat je zo'n groot bedrag wint op een casino site?

Ja, dit is het hoogste tot nu toe. Hiervoor ben ik niet verder gekomen dan €1600. Altijd lastig om zo ver te komen met een kleine inleg. Speel altijd maximaal €200,- weg. 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
11 uur geleden zei JackPot:

Wel bijzonder dat je alleen maar positieve reviews kunt vinden online. 

Kan zijn dat 't gewoon een goed casino is he. Ook zullen affiliates niet snel negatief schrijven en zijn ze nog niet lang genoeg op de markt om veel "radar klachten" te hebben. 

Vond hier een leuk positief artikel over ze

https://www.onetime.nl/online-casino/review-spinia

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
13 uur geleden zei Dopey:

Volgende keer gewoon in kleinere delen uit laten betalen, heb je minder gedoe ;)
Verder, nice win, gefeliciteerd. Is dit de eerste keer dat je zo'n groot bedrag wint op een casino site?

Wss niet want de betaling is niet goed verwerkt. Dus met een kleiner bedrag had je 't zelfde moeten doen.

Overigens als je ipv 1x3400 5 x600 laat uitbetalen vraagt een casino (vaak) nog steeds om verificatie papieren

bewerkt door LuukFOD

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Jongens, bedankt voor jullie hulp. Op 15 februari had ik mijn geld ontvangen van de casino. Volgens mij was er wat fout gegaan in de proces. 

  • Like 1

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
13 minuten geleden zei salbo:

Jongens, bedankt voor jullie hulp. Op 15 februari had ik mijn geld ontvangen van de casino. Volgens mij was er wat fout gegaan in de proces. 

Dank voor je update Salbo, wordt erg gewaardeerd.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei salbo:

Jongens, bedankt voor jullie hulp. Op 15 februari had ik mijn geld ontvangen van de casino. Volgens mij was er wat fout gegaan in de proces. 

Ze betalen uiteindelijk wel maar het is 8/10 keer lang wachten . Je bent niet de enige,  zijn er meerdere die op hun geld zitten wachten . Het is dus aan de speler zelf te beslissen . Als je geen probleem vindt soms lang wachten , dan veel plezier mee zou ik zeggen .

 Dat revieuw  van ontime is simpelweg niet goed genoeg . Elke ervaren online speler kan je dat gelijk vertellen . Veel negatieve punten mbt hun T&C's zijn daar ook niet benoemd .

Daar is een casino en je kan met iDeal betalen dus dan maar 4 sterren . Slaat nergens op . Tegenwoordig bij elke achterlijke debiel op internet kan je met iDeal betalen , is niet moeilijk . 

Meer tijd nemen en goed onderzoek doen , kan geen kwaad. 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Je eigen reviews zijn van harte welkom @Pat! Objectiviteit is ver te zoeken online op het gebied van casino’s, dus help onetime met je reviews. 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
35 minuten geleden zei JackPot:

Je eigen reviews zijn van harte welkom @Pat! Objectiviteit is ver te zoeken online op het gebied van casino’s, dus help onetime met je reviews. 

Mij was niks gevraagd , bovendien online is / was  nog niet gereguleerd dus Dan ga ik vanuit dat  je  hem gaat verwijderen . Dus heeft geen zin  .

 

T&C's goed lezen voordat er een review geschreven wordt , kan geen kwaad !!!!

Een withdraw limit van 5.5 k p week ??????????????? 

Dat is voor mij  ( Als een ervaren online speler ) meer dan genoeg om gelijk af te haken en daar niet meer spelen . Je wint niet elke dag bij een online casino , dit hoef ik jou niet vertellen . Je speelt bij een online casino soms jaren lang en je wint niks . Als je nou één keer een mooie prijs van 40k wint , het is ook de bedoeling dat je dat geld netjes en optijd uitbetaald krijgt . Want met een limit van 5.5k p week ( en gezien de pending times van elke uitbetaling ) , mag jij komende 10 maanden wachten voordat je dat bedrag volleidig  op je rekenig hebt . En dit noem jij normaal ???? Als éen online casino op tijd kan uitbetalen , dan moet het bij andere casino ook lukken . Want dat rekken van de tijd is om te zorgen dat speler van re-vrs withdraw gebruik maakt en all zijn winst terug geeft . ( ik heb hier ooit een topic over begonnen en alles daar uitgelegd . Die kan jij tussen oude topics terug vinden ) .

Er is een groot verschil tussen online casino's en online oplichters . Nou , kan zijn dat ze jou toevallig  optijd betaald hebben , maar dat weegt niet op tegen alle ellende van andere spelers die op hun geld zitten wachten . 

 

  • Like 1

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×