Spring naar bijdragen

Predictor Challenge week 4 FC Groningen - Feyenoord Rotterdam


Predictor

Aanbevolen berichten

Inmiddels terug van mijn reis uit Spanje. Wat heb ik ontzettend genoten van het doelpuntloze ... :( gelijkspel. Tevens wil ik even vermelden dat dit het laatste topic is wat ik open voor de challenge. Heb een aantal berichten gekregen dat het niet overzichtelijk was op dit moment. We gaan verder in het originele topic de volgende rond: https://www.onetime.nl/forum/topic/5107-predictor-challenge-️/

Na helaas een doelpuntloze wedstrijd vorige week hopen we deze week op vuurwerk. We gaan daarvoor afreizen naar het hoge noorden namelijk FC Groningen tegen Feyenoord.

FC Groningen heeft zich afgelopen winter goed versterkt na een valste start in de competitie. Ze hebben zelfs een aantal speelronde de "rode lantaarn" mogen dragen. Onder andere Thomas Bruns, Ibrahim Bel Hassani, Kai Sierhuis, El Hankouri & Gladon zijn in Groningen neergestreken. Ook kan FC Groningen sinds vorige week weer beschikken over smaakmaker Ritsu Doan. FC Groningen is de laatste wedstrijden aan een opmars begonnen te beginnen tegen Heracles na de winterstop, een geweldige wedstrijd van Thomas Bruns waarin het uiteindelijk 3-0 werd. PSV volgde en ook hier liet FC Groningen zien over goede nieuwe klasse te beschikken. Willem II uit werd gewonnen en Vitesse werd thuis verslagen. Feyenoord krijgt een moeilijk opdracht.

Feyenoord kent absoluut een wisselvallig seizoen kunnen we rustig stellen. Thuis werd er met 6-2 van Ajax gewonnen waarin Feyenoord liet zien goed te kunnen voetballen. Vervolgens word er uit bij Excelsior verloren en zijn er een aantal spelers door de ondergrens gezakt. De laatste wedstrijd tegen De Graafschap werd er echter thuis keurig met 4-0 gewonnen. Feyenoord kan komend weekend niet beschikken over Botteghin en Bijlow. 

Mijn verwachting voor deze wedstrijd is een duel waarin zeker doelpunten gaan vallen. TOTO geeft FC Groningen een 4,65 en ik ga hier mijn geld op zetten, ik verwacht een sterk thuis spelend FC Groningen. Teruggaande naar 30 Oktober 2011 (6-0) waarin Feyenoord ook een zeer wisselvallig seizoen kende ben ik erg nieuwsgierig. 

Wat verwachten jullie? Stuur het per PM naar mij toe. Ook nieuwe deelnemers zijn nog van harte welkom!

image.thumb.png.bac5921ec3c41b86ece02ba2909ddb46.png

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou snap ik wel waarom we patronen niet goed kunnen lezen, dat heeft alles te maken met de tijd.

dat is wat ik steeds door krijg.

gisteren speelde ado tegen pec 

ado heeft nu plaats 9 , daardoor is al alles veranderd ,groningen is versprongen naar plaats 13

en waar staat groningen dadelijk voor de wedstrijd begint? er komen er nog meer voor dat groningen - feijenoord begint.

en je hoeft mij niet te geloven , dan blijf maar lekker verder slapen.

standentussendoor.JPG.361c2b961ed413ecdde2222465420b7d.JPG

je kunt het nergens uit rekenen ,het enigste wat mogelijk is continu volgen wedstrijd na wedstrijd.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei ruleta:

maar ik wil de zaak niet verzieken en verwacht zoals nu aan getoond  4 doelpunten.

en daar moet ik een keuze uit maken anders haal ik dopey niet in haha

en dan ga ik voor 2-2 feijenoord zal de voorsprong houden en de laatste minuten scoort groningen bij

dat is wat ik denk.

dus 2-2

 

 

Volgende keer graag even via PM heb je uitslag meegenomen in ieder geval. Succes en fijne wedstrijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vraag me toch wel echt af of de mensen die deze weddenschappen invullen wel eens voetbal kijken.

2 mensen betten op winst voor de FC?

Als je alles beetje volgt. Grunn na de winterstop, Feijenoord uit drama en ongemotiveerd is winst voor de FC veel logischer dan wisnt voor Feijenoord. Eventuuel draw is acceptable nog als bet.

The Predictor had goed predicted!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei LuukFOD:

Ik vraag me toch wel echt af of de mensen die deze weddenschappen invullen wel eens voetbal kijken.

2 mensen betten op winst voor de FC?

Als je alles beetje volgt. Grunn na de winterstop, Feijenoord uit drama en ongemotiveerd is winst voor de FC veel logischer dan wisnt voor Feijenoord. Eventuuel draw is acceptable nog als bet.

The Predictor had goed predicted!!

Ik vond inderdaad dat Fc Groningen veel meer kans maakte op de overwinning als je de laatste wedstrijden van Feyenoord en FC Groningen goed hebt bekeken. En dit kwam inderdaad uit, was zelf afgereisd naar Groningen om het in het stadion te bekijken. Wil dit zelf vaker gaan doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Predictor:

Ik vond inderdaad dat Fc Groningen veel meer kans maakte op de overwinning als je de laatste wedstrijden van Feyenoord en FC Groningen goed hebt bekeken. En dit kwam inderdaad uit, was zelf afgereisd naar Groningen om het in het stadion te bekijken. Wil dit zelf vaker gaan doen.

Ja ik zag dit zelfs van 3000 km wel aankomen. Ik zou ook niet verbaasd zijn als ze dit weekend 8-0 van psv verliezen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Seabert:

Feyenoord gaat het rustig aan doen tegen PSV. Feyenoord moet een paar dagen later knallen tegen Ajax in de beker. Daar valt nog iets te halen, in de competitie niet. Zet maar gerust in op een overwinning voor PSV.

Ik blijf me altijd maar verbazen wat voor kut planning er bij de KNVB gemaakt wordt. Wie verzint er nou om PSV Fey  precies een paar dagen voor een halve finale beker nu in te plannen. En dan ook nog de competitie wedstrijd op zondag laten spelen ipv bv de zaterdag.

bewerkt door Dopey (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...