Spring naar bijdragen

Nieuw in Europa en Nederland vanaf 14 juli lucky5 krasloten


xanthee

Aanbevolen berichten

Onder de naam lucky5.com vanaf 14 juli start in Europa de mooiste geld verdien systeem met e-krasloten wat er ooit is geweest ! en legaal.

Komt uit the uk en op 25 juni waren er al ruim 10000 voorinschrijvingen.

Kost 30 euro per maand en je krijgt ervoor 5 krasloten en opzegbaar, winkans 1 op 3 dit betekent op elke 3 loten 5 euro terug.

Hoe meer mensen meedoen hoe meer jij verdient tot 40000 per maand.

Het systeem plaats automatisch mensen boven je tot max 20000 pers en dat is uniek !

Heb the pre- launch formulieren voor degene die interesse hebben !

Mail me dan op en je behoort tot de eerste van nederland en je krijgt alle info per mail of je kan mij bellen op

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste jackpot,

Ik weet er al veel van maar ook nog niet alles maar wat ik tot nu toe weet ziet het er goed uit !

Het systeem is heel bijzonder omdat het automatisch mensen die meespelen boven jou plaats als een soort pyramide maar het is geen pyramide spel ! want het is legaal !

En het kost maar 30 euro per maand en bij illegaal pyramide systeem vragen ze honderden euro en is bij wet verboden !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt Herbalife is geen piramide spel maar Multi Level Marketing met een duur woord. Oftewel je verkoopt een product van 100€ en kostprijs is 5€ en de rest wordt verdeeld tussen de 20 mensen die er tussen zitten waarbij de eerste mensen de gelukkigste zijn. Ik ken Herbalife en het systeem erg goed (was er al begin jaren '90 in aanraking mee gekomen in Nederland) en weet je wat altijd opvalt met dit soort zaken. De mensen die dit verkopen altijd in oude auto's rijden of in een huur huis wonen. Het zijn lieve mensen die zich door andere een droom laten verkopen en die er zelf rijker van worden en de verkoper maar eigen kennissen, familie, vrienden lastig vallen om veel te dure producten aan de man te brengen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

beste Jackpot,

Het komt er aan in Europa vanaf 14 juli, je kan zo naar de site gaan lucky5.com maar je ziet nog niet veel dan alleen een klok !

Maar het komt er echt aan en ik heb de pre-launch formulieren, dit betekend dat je dan tot de eerste in nederland bent ook ik heb me al aangemeld !

mocht je info willen ontvangen dan geef ik mijn mail adres maar de mensen halen het weg omdat je geen reclame mag maken natuurlijk. mijn mail is ***SPAM***

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...