Spring naar bijdragen

Geeft Transparant Bets goede betting tips?


Transparent Bets

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei DennMann:

Wel fijn dat @Transparent Bets de moeite neemt om goed te reageren. De meeste mensen die hier een linkje neerplempen zijn daarna gelijk weer weg.

Dat waardeer ik ook inderdaad. 

@dobbelsteen De “bepaalde” hoek bedoel je de sportbetters mee neem ik aan? Dat wij, of ik, of wie je ook precies bedoelt, kritisch zijn is niet zo gek toch in dit geval? We lopen allemaal al jaren mee op verschillende fora en dat er binnen enkele uren 2 nieuwe aanmeldingen lovend zijn over TS, voelt dubieus. Dat moet jij ook vinden lijkt me.

En gratis advies, dat zie ik niet bij TS. Dat advies kost €59,- per maand. Dat wil niet zeggen dat dat niet uit kan hoor. Het probleem is alleen vaak dat zeker de helft van tipsters tips geeft op sites waar Nederlanders niet kunnen spelen en dan kan de maandelijkse bijdrage een stuk moeilijker uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
Op 25-2-2019 om 00:11 zei Transparent Bets:

Hallo allemaal!

Wij vinden dat het tijd is om investeerders een stabiele en vooral betrouwbare tipgever-service te bieden.

Het vinden van value bets en fouten van de bookmakers is onze passie en tevens bron van inkomsten. 
We zijn erg gepassioneerd en gedreven om andere mensen te helpen dit succes ook te bereiken. 

Niets is namelijk zo leuk als geld verdienen met het plaatsen van sportweddenschappen ;)

https://t.me/transparentbets

Groetjes,

Transparent Bets

 

Weet je wat, we gaan het eens proberen. En gelijk onze ervaring hier met OneTime delen.

 

  • Like 3
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 25-2-2019 om 17:36 zei dobbelsteen:

Het is toch ook niet toevallig dat de negatieve reacties altijd uit een bepaalde hoek komen. Ik heb  helemaal niets met sport betting. roulette is mijn specialiteit. Met mijn graties uitleg werd ik in het begin ook afgebrand. Het is een verschijnsel van elke site met verschillende interesses en betweters.

En wat denk je? Hadden wij betweters toch gelijk.

  • Like 3
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Dopey:

Ze hadden vandaag een vrouwen basketbal bet, maar die kon je nergens spelen behalve op 365 wat ik kon vinden. Beetje rare bet ook, maar hij was wel goed blijkbaar. Mooie odds van 1.90 ook.

Klopt. Ze hebben vaak odds rond de 1.70-1.90 en dan bets uit de vaagste competities en landen die je maar kan bedenken. Maar ja, ze kloppen wel meestal. Ze zijn inderdaad ook regelmatig alleen maar beschikbaar op bet365, wat het vrij onlogisch zou maken om als Nederlander een abonnement hierop te nemen. Misschien een idee om ze te vragen of het wel zin heeft om hier als Nederlander aan mee te doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Skale:

Dat valt aardig tegen, vooral omdat er heel veel troep tussen staat

Maar je verwacht toch ook niet dat echte professionals hun tijd kunnen besteden en hun knowledge gaan delen met anderen? Lekker tipjes geven, je moet je even registreren via dit linkje, en centjes maken. 

Ik weet dat er een aantal Facebook groepen zijn samengevoegd en exclusief voor mijn voormalig werkgever werken. 

Maar ik geloof niet in wiseguys die derden laten profiteren 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Genoeg lui die net als ons dat wel doen. Niet elke winstgevende sportbetter is een wiseguy. Verder eens met Skale, op FB veel troep en scammers. Ik heb zelf jaren terug een goede tennistipper gevolgd en daar enkele tientjes per maand voor betaald. Waarom zou je als je prima picks hebt niet mogen delen om daar nog extra geld voor te vangen? die gasten verdienen er maandelijks echt wel duizenden euro's mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na een tijdje niet gekeken te hebben op dit forum, zie ik dat er onderhand het een en ander is gezegd en geschreven. De titel van de thread is intussen ook al (enigszins suggestief) aangepast en er zijn One Time leden geweest die reeds een kijkje hebben genomen op de website of tips hebben gevolgd in de telegram. Voor zover te lezen zijn de reacties over de tips (en dus het product zelf) in ieder geval overwegend positief; de matches zijn vaak wat 'exotisch', maar de tips zijn vaker goed dan niet goed en de gemiddelde odd centreert zich zo rond de 1.90. 

Laat ik namens Transparentbets voorop stellen dat wij van begin af aan pogen om een betrouwbaar alternatief te bieden in een gokwereld die toch wel hand in hand gaat met allerhande scams, oplichterijen en andere duistere praktijken. De voorbeelden van dubieuze facebookpagina's waar enkel winnende tips worden getoond (en de verliezende worden verwijderd), tot websites waar men gouden bergen belooft, maar uiteindelijk niets klaarspeelt, zijn talrijk. Of misschien beter: ontelbaar veelvuldig. 

En tot nu toe zijn de resultaten van onze service goed, zo niet uitstekend. Een rendement van gemiddeld 15% persen uit een redelijk efficiënte markt - en dat over een erg grote sample aan bets - is niet makkelijk. Algemeen bekend is dat zo'n 99% (!) van de gokkers op de lange termijn verlies lijdt en dus maar zo'n 1% überhaupt winst maakt. Met het niet enkel maken van wat winst, maar een daadwerkelijk en verifieerbaar lange-termijnrendement van 15% behoor je binnen die 1% ook nog eens tot de uiterste top. Over hoe we dat over een langere periode hebben weten te behalen, en in de toekomst wederom verwachten te zullen behalen, kun je onder andere veel lezen op onze (gelijknamige) website. Ik weet niet exact welke regels hier gelden omtrent het plaatsen van links, dus ik laat dat voor de zekerheid achterwege. De geïnteresseerde lezer heeft onze website gelukkig zo gevonden.

Voor zover men zich afvraagt waarom wij (een collectief van meerdere ervaren tipsters, uit een grote diversiteit van landen) deze moeite doen om bets te delen als we ze net zo goed zelf kunnen spelen, kan ik kort zijn: we verdienen aan de subscription fees, de klant maakt ook met aftrek van die fees, gemiddeld genomen nog ruim winst. Er is kortgezegd dus sprake van een win-win situatie. En het zelf plaatsen van die bets, dat kan daarnaast altijd nog (en dat doen we dus ook, voor zover we met onze stakes de klant niet in de weg zitten. Op dat laatste zijn we uiteraard altijd bedacht).

Wat betreft de titel (is Transparent Bets oplichting?), kunnen we dus kort zijn. Nee, dat zijn we niet. Ik verwijs enkel maar naar onze website en telegramgroep, waaraan tot op de dag van vandaag niet in ons voordeel wordt gesleuteld of 'creatief' wordt boekgehouden met resultaten. Die resultaten staan daar zoals ze daadwerkelijk zijn, onaangepast dus. 

We zijn een open, legitieme en oprechte service die niets te verbergen heeft. En neem je dat liever niet aan van enkel een forum, dan nodig ik je van harte uit om onze service met eigen ogen te bekijken ;)

Transparentbets staat je altijd ter beschikking voor vragen via de website of ons persoonlijke telegramaccount. Ook hier op het forum wordt gestreefd naar spoedige beantwoording, al zou het fijn zijn als men zich realiseert dat het vanwege de veelheid en verscheidenheid aan kanalen en forums soms best onoverzichtelijk en dus lastig te volgen is. Dat kan betekenen dat een antwoord (zoals nu) wat langer op zich laat wachten, maar dat zegt meer over mijn onhandigheid dan over de betrouwbaarheid van onze service.

Met verlate maar daardoor niet minder vriendelijke groet,

Transparent Bets

Op 7-3-2019 om 18:24 zei JackPot:

Dat ze niet meer reageren hier, en ook niet op emails van me, biedt me niet veel comfort om eerlijk te zijn. Maar ik laat me graag overtuigen, ben benieuwd naar de ervaringen Dopey!

Wat betreft je mail JackPot, die was in terecht gekomen in de verkeerde mailbox, vraag me niet hoe. Je kunt een spoedig antwoord van ons verwachten. Excuses voor de vertraging daarvan!

bewerkt door Transparent Bets (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Transparent Bets Bedankt voor deze uitgebreide en duidelijke toelichting bij jullie organisatie. Jullie hebben me bijna overgehaald om me aan te melden voor jullie service... Toch blijft er nog 1 vraag onbeantwoord: heeft het wel zin om van jullie service gebruik te maken als Nederlander, aangezien jullie voornamelijk picks bij bet365 aanbevelen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed dat je reageert, ik wilde namelijk net toevallig een reactie plaatsen naar aanleiding van de tip die jullie aanbieden.

Waarom pakken jullie een odds van 1.40? vinden jullie dat niet erg laag?, en dan vind ik persoonlijk een under 2.5 goals tip waarbij er al 1 goal is gevallen zeker niet de moeite waard. Een 2-1/3-0/1-2 is prima mogelijk nog in 45 minuten spelen.
En waarom in godsnaam van een voetbal wedstrijd uit Servie?, ik neem aan dat jullie daar zelf 0.0% ervaring of kennis van hebben.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...