Spring naar bijdragen

Predictor's Café


Predictor

Aanbevolen berichten

De afgelopen periode miste ik iets op het forum. Een plek waar je lekker met elkaar slap kunt ouwehoeren over zowel voetbal als sports betting en tips en trics delen met elkaar. Welke wedstrijden je misschien de komende periode gaat bezoeken wat hierin je ervaringen zijn geweest. Of zoiets hierboven aan gegeven misschien wel een hele mooie tip hebt voor de komende wedstrijd. Laten we gewoon hierbij het Predictor's Café openen en los gaan. 

Ik zeg: PROOST 🥂 

bewerkt door Predictor (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei SquareOne:

Wat voor een gerecht is dat??

Een hele kip haha, had vreselijke honger en we liepen de stad in. Het eerste de beste tentje die we tegen kwamen. En ik moet je echt in alle eerlijkheid zeggen het was echt super goed! Mochten we hier nog een keer komen, dan stap ik hier weer naar binnen. Alle soorten bier hadden ze.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Arthur:

Ik heb vorige week nog op AZ gewed, die zouden toch nooit een tweede keer verliezen van Willem 2?! Dat was inderdaad het geval, maar ik had AZ op winst. Jij doet het net wat beteremoji108.png

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
 

Haha ja op de bets wel, maar voor de challenge moet ik denk ik even naar de glazen bol reparateur hahahaha. Ja het is een leuke hobby he, ik had ook niet verwacht dat AZ zou gaan verliezen voor de beker. Maar zulke wedstrijden staan er veel belangen op het spel. Misschien voor AZ wat meer dan Willem II uit financieel oogpunt maar je ziet het ... Wat is het toch een verschrikkelijk mooi spelletje he? :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Predictor:

maar voor de challenge moet ik denk ik even naar de glazen bol reparateur hahahaha

ben  straks met spoed naar car-glas gereden met mijn glazenbol anders miste ik de wedstrijd

jong-az  - volendam en ik moet zeggen hij werkt weer perfect en klantvriendelijk ontvangen ook

door de mensen van car-glas. 

toto1-1.JPG.69977187c89bfd1ca2aaed9db5f47f17.JPG

waarvan akte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei ruleta:

ben  straks met spoed naar car-glas gereden met mijn glazenbol anders miste ik de wedstrijd

jong-az  - volendam en ik moet zeggen hij werkt weer perfect en klantvriendelijk ontvangen ook

door de mensen van car-glas. 

toto1-1.JPG.69977187c89bfd1ca2aaed9db5f47f17.JPG

waarvan akte

Tipje: nooit je TOTO briefje met barcode zo online zetten, iemand kan hem namelijk nu gewoon laten scannen in een winkel. Mooie bet trouwens

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelf ga ik vanavond uiteraard ook een klein betje plaatsen. Ik heb even een paar Champions League duels gepakt. 

Bij Bwin" rel="">Bwin geeft die toch een Total odds van 9.72 geeft je toch een € 194.40 terug bij inzet van € 20.-

Al moet ik er wel bij vermelden dat Champions League altijd wel lastige potjes zijn want het gaat er echt om, dus verwacht ik zeker in dit geval dat de grote(re) clubs het over de streep gaan trekken. Enige twijfelgeval is FC Porto maar die is toch mooi voor de odds om erbij te pakken. Klein risico'tje moet je durven nemen toch? Succes! @TheGreatOne

Borussia Dortmund - Tottenham Hotspur 2.00 3.80 3.60 (Borussia Dortmund)
Paris Saint-Germain - Manchester Utd 1.50 4.60 6.00 (Paris Saint Germain)
FC Porto - AS Roma 2.00 3.60 3.70 (FC Porto)
Real Madrid - Ajax Amsterdam 1.62 4.33 5.25 (Real Madrid)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...