Spring naar bijdragen

Predictor's Café


Predictor

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

wat een geklungel bij az 
alle ruimte op rechts en toch steeds door het midden
proberen.

4-5 doelpunten had ik op die wedstrijd samen met 
sparta-psv 4-5 doelpunten +de stand van de  wedstrijd van morgen 
er ook bij ado heerenveen op een triple bet ,zal je zien dat die dalijk
goed is.

maar sparta psv was in ieder geval goed op de stand op een ander bonnetje.

sparta-psv.jpg.93aa0581eeea930335dcca124e9720bd.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
Op 27-11-2019 om 12:56 zei ruleta:

die paste niet in het patroon.

als je bijv van  9 wedstrijden er 4 goed hebt en 5 fout , dan is 4 positief en 5 negatief, maar allebei niet afgemaakt.

heb je van de 9 wedstrijden er 0 goed (+)dan heb je er 9 fout (-) 

 

 

Is jouw manier van betten en als dat werkt , is prima toch !!  Ik ga zelf ook heel af en toe voor een 0-0 stand maar dan de verschil in odd’s moet minimaal 15 zijn ( met gelijkspel ). Je gaat vaker voor de scores  valt mij op . Je bet verzekeren  ( weet ik niet of je dat doet ) , zal geen slecht idee zijn . 
wat deze wedstrijd betreft , hebben we allebei geluk mee gehad want de speler van Ierland miste een strafschop !!  😃 

 

3E3841FC-ECBF-48D3-89FB-FC4081DA624A.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei ruleta:

gaat dat bij Toto , wat is het voordeel leg eens uit

Ik verzeker mijn bets ook wel eens als het om een groot bedrag gaat. Ben geen alles of niets speler. Stel dat mijn inleg 50 euro is in een combi bet en de eerste is goed, en met de tweede kan ik bv 700 euro winst maken, dan ga ik die verzekeren. Ik heb liever iets dan niets, ook al is de kans meer dat je die 700 kunt winnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei ruleta:

gaat dat bij Toto , wat is het voordeel leg eens uit

Is wat @Dopey  zei hierboven .  

Zorgen voor de mogelijkheid om te kunnen met minder winst genoegen nemen en/of geen verlies hebben . 

Je kan het via de bookmaker doen ( zorg vooral dat de wedstrijden waar je voor gaat niet op de zelfde dag/tijdstip  gespeeld worden ) 

Kan je zelf ook doen . 

A- zorg dat je binnen de budget blijft wat je aan die bet te besteden hebt .

B- niet verschillende scenario’s gaan bedenken . Je blijft vast houden aan de uitkomst wat volgens jou gaat uitkomen . 

Voorbeeld van single bet , is je eigen bet 0-0  ,  NL - Ierland . 

Ik noem maar een bedrag , Je hebt 50 euro te besteden aan die bet en je hebt je huiswerk gedaan en tot conclusie gekomen dat het 0-0 wordt . 

Wat is een betere strategie hier ? 50 euro op 0-0  zetten of 30 euro op 0-0 zetten en 20 euro op gelijkspel . ? Wordt het 1-1 , dan heb jij alsnog je eigen geld terug + zelfs wat winst erbij  ( geen verlies in iedere geval ) . Wordt het 0-0 dan is het helemaal top want je wint een bet extra . Mocht het niet gelijkspel worden  ( 1-2 bijvoorbeeld ) , je hebt alsnog niks verloren want je hebt binnen je budget gebleven . Je wou die 50 euro toch op 0-0 zetten , dus maakt niks uit . Je hebt niks extra verloren . Je verliest pas als je boven je budget schiet en 100 verschillende uitkomsten gaan bedenken en geld opzetten .  

Dit kan je ook met Combi's doen . Kijk als voorbeeld  naar mijn bet ( mijn vorige post ) . het is een combi . 

Nl - Irland   gelijkspel 

servië - oekraïne gelijkspel 

Maar dat was een online bet . Ik had nog 20 euro op NL _ Irland gezet . ( binnen mijn budget gebleven ) . Zie de screenshot !! 

Kortom na eerste dag ik had al mijn inzet terug + wat winst ook .  En ik kreeg nog eens de kans om mijn bet bij de bookmaker af te kopen ( wat ik in dit geval niet deed . ik liet hem lekker staan ) . 

Volgende dag was 2e wedstrijd ook een gelijk spel . Dan was de feest compleet ( bij wijze van spreken ) . 

Beter kan ik het niet uitleggen . I hope this is okey !! 

 

 

IMG_0923.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ruleta:

als ik deze 0-0 had verzekerd,hoeveel had ik dan als nog gewonnen ?

duitsland was fout,  4 dp.

duitslandwitrusland.jpg.8b0c684949a2ba2fb59726c402a81767.jpg

 

 

Moeilijk te zeggen .
Hangt er van totale bedrag wat je met je bet kan winnen , as wel as hoe hoog de odd’s zijn . Verschillend per bet dus . Dus lagere odd’s zijn sowieso niet interessant om voor te gaan ( vooral in een 1X2  systeem ) . Cash -out sys van TOTO bijvoorbeeld is een verzekering op je bet , mits je op juiste manier bet en voor d juiste volgorde gaat ( qua , tijdstip / datum / en de match ) . The way I see it , zolang je , je inzet mee terug wint en daardoor geen verlies lijdt  !! Daar gaat het om . 

PS , je hebt hier ongeveer zelfde gedaan . Alleen niet op de zelfde uitkomst gefocust  ( 2 verschillende dingen door melkaar gehaald ) Persoonlijk zou ik het niet op deze manier doen . Mensen verschillen eenmaal van betting - strategie en zolang dat bij jou werkt dan is het prima bud . 

bewerkt door Pat (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei ruleta:

ja maar als ik niet weet wat ik er voor terug krijg , dan is het ook moeilijk een bed strategisch temaken.

zo moeilijk is het niet hoor , je krijgt  plus/min je bet X odd  , voor terug . 
Een combi maak jij als je met relatief lage inzet + relatief lage odd’s , een relatief hoge winst wilt maken . 
je gaat voor scores ( zei ik ook in mijn vorige post ? ) . een 0-0 score is altijd gekoppeld aan een hoge odd .  Dus de beste manier om je bet te dekken is Splitsen ,, en niet een extra match aan koppelen. 
je kan uiteraard een extra match aan koppelen ( zoals die bet van je vorige post ) , maar dan neem je extra risico om extra te verdienen ( een onnodige risico want je bet al op een hoge odd ) .  je dekt je bet niet op deze manier . 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Pat:

zo moeilijk is het niet hoor , je krijgt  plus/min je bet X odd  , voor terug . 
Een combi maak jij als je met relatief lage inzet + relatief lage odd’s , een relatief hoge winst wilt maken . 
je gaat voor scores ( zei ik ook in mijn vorige post ? ) . een 0-0 score is altijd gekoppeld aan een hoge odd .  Dus de beste manier om je bet te dekken is Splitsen ,, en niet een extra match aan koppelen. 
je kan uiteraard een extra match aan koppelen ( zoals die bet van je vorige post ) , maar dan neem je extra risico om extra te verdienen ( een onnodige risico want je bet al op een hoge odd ) .  je dekt je bet niet op deze manier . 
 

als ik in plaats van 0-0 iets vergelijkbaars moeten kiezen kom ik niet op gelijk spel uit (1-1 / 2-2 ) maar op 3 of 6 dp

dan maakt het een stuk moeilijker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei ruleta:

week 16 , een fortuin mis gelopen als ik alles had uit gerekend. 

Doe jij dat echt elke week dan ?  ik moet echt vrij hebben ( gebeurt niet vaak  😃 )  en dan kijk ik effe rond , of er wedstrijden zijn die zich  aanmelden . 

Citaat

3x 0-0 stand , 

Ja ik moest aan je denken want Match van Vitesse was op 0-0 en je gaat altijd voor de scores . 

Maar goed , je had vorige week gevraagd hoeveel procent TOTO uitkeert met zijn cash-out systeem . Ik had deze bet speciaal voor jou geplaatst , ik dacht mocht het goed komen

kan ik je laten zien . 

Inzet : 4 euro 

Zoals je ziet  ( screenshot 2 ) na eerste dag waren 2  wedstrijden goed en toen kon ik 11 euro uitcashen . ( let op de datum en tijdstip van de match ) 

Volgende dag ( screenshot 1 )  toen Vitesse gelijk speelde waren dr 3 goed en ik kon 48 euro uitcashen ( je ziet 3 zijn groen aangevinkt en onderaan zie jij het bedrag ) . 

Je ziet hoe hoog de odd's zijn en totale inzet . Dus kan je de rest zelf rekenen . 

Uiteraard ik liet hem staan want ik had eerder op de dag met een andere bet ook  winst gehad . Dan ga ik 48 euro niet uitcashen . Maar die mogelijkheid heeft men dus wel  !! 

Ik zag net dat Sevilla ook gelijk had gespeeld dus laatste was ook goed . Achteraf , blij dat ik hem liet staan . 

 

 

 

 

 

 

toto2.jpg

ToTo 1.jpg

bewerkt door Pat (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 8-12-2019 om 23:31 zei Pat:

Doe jij dat echt elke week dan ?  ik moet echt vrij hebben ( gebeurt niet vaak  😃 )  en dan kijk ik effe rond , of er wedstrijden zijn die zich  aanmelden . 

nee deze week had ik alleen psv op stand verder niet bezig geweest , helaas niet goed wel 5 doelpunten.

 

Op 8-12-2019 om 23:31 zei Pat:

Maar goed , je had vorige week gevraagd hoeveel procent Toto uitkeert met zijn cash-out systeem . Ik had deze bet speciaal voor jou geplaatst , ik dacht mocht het goed komen

begin het te begrijpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.