Spring naar bijdragen

Predictor's Café


Predictor

Aanbevolen berichten

Op 5-3-2019 om 14:32 zei Predictor:

Zelf ga ik vanavond uiteraard ook een klein betje plaatsen. Ik heb even een paar Champions League duels gepakt. 

Bij Bwin" rel="">Bwin geeft die toch een Total odds van 9.72 geeft je toch een € 194.40 terug bij inzet van € 20.-

Al moet ik er wel bij vermelden dat Champions League altijd wel lastige potjes zijn want het gaat er echt om, dus verwacht ik zeker in dit geval dat de grote(re) clubs het over de streep gaan trekken. Enige twijfelgeval is FC Porto maar die is toch mooi voor de odds om erbij te pakken. Klein risico'tje moet je durven nemen toch? Succes! @TheGreatOne

Borussia Dortmund - Tottenham Hotspur 2.00 3.80 3.60 (Borussia Dortmund)
Paris Saint-Germain - Manchester Utd 1.50 4.60 6.00 (Paris Saint Germain)
FC Porto - AS Roma 2.00 3.60 3.70 (FC Porto)
Real Madrid - Ajax Amsterdam 1.62 4.33 5.25 (Real Madrid)

Dank u al machtige kenner, heb ze in gezet en mocht het wonder gebeuren weet ik je te vinden 🙂

 

Schermafbeelding 2019-03-05 om 18.51.40.png

Schermafbeelding 2019-03-05 om 18.51.57.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Predictor:

Mooie potjes! Maar stiekem hoop ik dat Ajax het alsnog afmaakt haha.

IMG_9268.jpg

Ik heb weinig verstand van maar volgens mij die middenvelder , Llorente ,, speelde ook niet . Toch ?

 Ajax had best een goed perspectief . Vind je niet ?  

Het is voor mij wachten tot volgende week want staan meerdere wedstrijden op mijn briefje gepland . maar met deze match heb ik geluk gehad dan .🙂

 

 

20190305_225346.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Pat:

Ik heb weinig verstand van maar volgens mij die middenvelder , Llorente ,, speelde ook niet . Toch ?

 Ajax had best een goed perspectief . Vind je niet ?  

Het is voor mij wachten tot volgende week want staan meerdere wedstrijden op mijn briefje gepland . maar met deze match heb ik geluk gehad dan .🙂

 

Llorente is geen basis speler bij Real

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei Skale:

Llorente is geen basis speler bij Real

Met andere woorden volgens jou een basis speler kan altijd en in elke wedstrijd   consistent beter spelen en zelfde prestatie neerleggen . ?

Wauw !!!!

Geen wonder dat ik elke keer op lady luck moet zitten wachten .

Thanks !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Pat:

Met andere woorden volgens jou een basis speler kan altijd en in elke wedstrijd   consistent beter spelen en zelfde prestatie neerleggen . ?

Wauw !!!!

Geen wonder dat ik elke keer op lady luck moet zitten wachten .

Thanks !!!

Jij laat het lijken alsof Real verloren heeft omdat Llorente niet mee speelt. En ja, over het algemeen zijn basis spelers beter, waarom zijn het anders basis spelers? 😂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Skale:

Jij laat het lijken alsof Real verloren heeft omdat Llorente niet mee speelt

Je laat met je comment lijken dat je echt ontzettend veel verstand van dit soort dingen hebt , dus dan maar verdere discussie heeft geen enkel nut want op deze manier ik kan je moeilijk bijhouden .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei JackPot:

Deze 2 bets nog open staabn. Had verkeerde wedstrijd millwall gekozen, en moet nu even wachten tot 17 maart voor een honderdje of 5-6 als de bets goed gaan.

Screenshot 2019-03-07 at 19.00.48.png

Screenshot 2019-03-07 at 19.00.59.png

Ze zijn wel erg mooi inderdaad zeg! Duimen op de wedstrijd van millwall haha wachten is dan op zo'n moment nooit leuk. Kan er zelf slecht tegen in ieder geval :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...