Spring naar bijdragen

Predictor's Café


Predictor

Aanbevolen berichten

Geen idee eerlijk gezegd,

Voor aankomend weekend ook nog wat leuke bets staan? Heb gisteren wat gezet maar helaas door FC Groningen (gestaakt) kelderde de winst behoorlijk. Vind altijd erg jammer dat dit soort wedstrijd niet op een andere manier alsnog meegenomen worden. Bijvoorbeeld als die binnen 48 uur alsnog word uitgespeeld of iets dergelijks. In dit geval Maandag pas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Als een neutrale toeschouwer heb ik van de wedstrijd genoten , wat een spanning !!

Helaas de laatste seconden waren niet zo prettig want gezien hun prestatie , had ik ze graag in de finale gezien .

Desalniettemin ,  mijn grote complimenten voor Ajax . Wat een prestatie over de hele toernooi !! Uitstekend !! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Pat:

Als een neutrale toeschouwer heb ik van de wedstrijd genoten , wat een spanning !!

Helaas de laatste seconden waren niet zo prettig want gezien hun prestatie , had ik ze graag in de finale gezien .

Desalniettemin ,  mijn grote complimenten voor Ajax . Wat een prestatie over de hele toernooi !! Uitstekend !! 

Ik ben nog flabbergasted . . . .dit waren de halve finales met de meest bizarre ontknopingen . . . hopelijk pakken we wel de 34e titel, al is het maar voor Appie:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Arthur:

. . . .dit waren de halve finales met de meest bizarre ontknopingen . . . 

Dat ws die ook , mee eens . Toen ze 2-0 voor stonden ik dacht het is afgelopen en Ajax in de finale en

we gaan feest vieren .

Helaas deze game heeft mooie en minder mooie kanten . Naar mijn mening beide teams hebben

onnodige fouten gemaakt . Maar ja , achteraf praten is altijd makkelijk . Wat Ajax heeft over de hele toernooi bereikt is echt uitstekend ( zo kan je het ook zien !!!  ) .

Hoe dan ook , ik had het ze persoonlijk van harte gegund .

Het blijft maar een game , ze hebben het goed gedaan en deze team kan je echt niet makkelijk afschrijven . Dus wat mij betreft , volgende seizoen weer op weg naar de finale .  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Gokholtanteis niet zo van het voorspellen van voetbal. Maar hoe is het mogelijk dat Tottenham nog een doelpunt kan maken doordat de keeper van Ajax (Onana) tijd staat te rekken, hij een gele kaart krijgt en er een tijdstraf bij komt van 5 minuten? Waardoor Tottenham de kans krijgt om die derde treffer te maken. Niks treffer in de blessuretijd. Het was een treffer binnen de tijdstraf, veroorzaakt door Onana.

Iedereen heeft het over die derde treffer van Tottenham en de kwaliteit daarvan. Maar als die keeper niet zo getreuzeld had en die tijdstraf er niet bijgekomen was, maar de bal gewoon ver weg getrapt had had Ajax nu in de finale gestaan!

@Gokholtante heeft gesproken over voetbal. En had ook liever gezien dat Ajax naar de finale was gegaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Gokholtante:

@Gokholtanteis niet zo van het voorspellen van voetbal. Maar hoe is het mogelijk dat Tottenham nog een doelpunt kan maken doordat de keeper van Ajax (Onana) tijd staat te rekken, hij een gele kaart krijgt en er een tijdstraf bij komt van 5 minuten? Waardoor Tottenham de kans krijgt om die derde treffer te maken. Niks treffer in de blessuretijd. Het was een treffer binnen de tijdstraf, veroorzaakt door Onana.

Iedereen heeft het over die derde treffer van Tottenham en de kwaliteit daarvan. Maar als die keeper niet zo getreuzeld had en die tijdstraf er niet bijgekomen was, maar de bal gewoon ver weg getrapt had had Ajax nu in de finale gestaan!

@Gokholtante heeft gesproken over voetbal. En had ook liever gezien dat Ajax naar de finale was gegaan.

Nee de totale blessure tijd was 5 minuten, de extra (straf) tijd na het tijdrekken bedroeg 1 minuut.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Gokholtante:

Maar als ik me niet vergis, viel die treffer in de laatste seconden. Dus was dat tijdrekken toch van belang.

Dat was wel van belang inderdaad maar ik vind persoonlijk dat ze het in het eerste kwartier van de tweede helft zelf hebben laten liggen. Ze kwamen niet goed uit de kleedkamer waardoor hun in hun spel kwamen. Dikke kater in ieder geval ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei Gokholtante:

Maar als ik me niet vergis, viel die treffer in de laatste seconden. Dus was dat tijdrekken toch van belang.

Doordat Onana, zoals wel vaker, treuzelde, irriteerde hij de scheids. Na de gele kaart voerde hij ook  nog een klein toneelstukje op, met treuzelen. Dit is onsportief gedrag, daar win je niks mee. Dat onsportieve gedrag werd "beloond" met een minuut straftijd. Verwarring alom, waarvan (heel logisch) de partij die de extra tijd wel kon gebruiken, profiteerde. Ajax heeft door Onana verloren. Lesje voor de toekomst, gewoon sportief blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Solidagio:

Doordat Onana, zoals wel vaker, treuzelde, irriteerde hij de scheids. Na de gele kaart voerde hij ook  nog een klein toneelstukje op, met treuzelen. Dit is onsportief gedrag, daar win je niks mee. Dat onsportieve gedrag werd "beloond" met een minuut straftijd. Verwarring alom, waarvan (heel logisch) de partij die de extra tijd wel kon gebruiken, profiteerde. Ajax heeft door Onana verloren. Lesje voor de toekomst, gewoon sportief blijven.

Eens, hij gaat gewoon te ver, en wordt daarmee gestraft met die minuut extra wat je zelden ziet gebeuren. En nét dat minuut breekt Ajax, jammer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei Solidagio:

Doordat Onana, zoals wel vaker, treuzelde, irriteerde hij de scheids. Na de gele kaart voerde hij ook  nog een klein toneelstukje op, met treuzelen. Dit is onsportief gedrag, daar win je niks mee. Dat onsportieve gedrag werd "beloond" met een minuut straftijd. Verwarring alom, waarvan (heel logisch) de partij die de extra tijd wel kon gebruiken, profiteerde. Ajax heeft door Onana verloren. Lesje voor de toekomst, gewoon sportief blijven.

Onana had het tijdrekken inderdaad wel iets subtieler kunnen aanpakken op dat gebied ben ik zeker met je eens. Maar de wedstrijd is niet verloren door Onana zoals hierboven ook al is aangegeven en ik kan mij daarin wel vinden. Is het in de tweede helft achterin ook compleet misgegaan de verdediging heeft bij 2 goals gewoon niet goed geanticipeerd op het spel van Tottenham. Ze gooide Llorente erbij en het spel werd totaal anders dan in de eerste helft. Son hebben we niet gezien maar Maura des te meer, de geschiedenis is inmiddels bekend uiteraard. Nadat die ene minuut er nog bijgeteld werd wisten we bijna allemaal wel hoe laat het was.

Ik ben enorm benieuwd of de selectie zich goed kan opladen voor de komende wedstrijden in de competitie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Dopey:

Eens, hij gaat gewoon te ver, en wordt daarmee gestraft met die minuut extra wat je zelden ziet gebeuren. En nét dat minuut breekt Ajax, jammer.

Zo'n tijdstraf zie je zelden tot nooit inderdaad. En net in deze 5 minuten extra speeltijd trekt die hem er alsnog bij. We hebben in de tweede helft 3 wissels gehad zo even uit me hoofd, en geen blessure behandelingen toch? Of Var momenten. Waarom dan alsnog die 5 minuten? Waar haalt hij die 5 minuten überhaupt vandaan? Dit hadden gewoon 3 minuten extra moeten zijn. Maar hij zal er ongetwijfeld een goede reden voor hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

53 minuten geleden zei Predictor:

Onana had het tijdrekken inderdaad wel iets subtieler kunnen aanpakken op dat gebied ben ik zeker met je eens. Maar de wedstrijd is niet verloren door Onana zoals hierboven ook al is aangegeven en ik kan mij daarin wel vinden. Is het in de tweede helft achterin ook compleet misgegaan de verdediging heeft bij 2 goals gewoon niet goed geanticipeerd op het spel van Tottenham. Ze gooide Llorente erbij en het spel werd totaal anders dan in de eerste helft. Son hebben we niet gezien maar Maura des te meer, de geschiedenis is inmiddels bekend uiteraard. Nadat die ene minuut er nog bijgeteld werd wisten we bijna allemaal wel hoe laat het was.

Ik ben enorm benieuwd of de selectie zich goed kan opladen voor de komende wedstrijden in de competitie.

Als die ene minuut niet toegekend werd door Onana's gedrag, was de wedstrijd niet verloren. Dan had het fluitsignaal bij een andere stand geklonken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Predictor:

Zo'n tijdstraf zie je zelden tot nooit inderdaad. En net in deze 5 minuten extra speeltijd trekt die hem er alsnog bij. We hebben in de tweede helft 3 wissels gehad zo even uit me hoofd, en geen blessure behandelingen toch? Of Var momenten. Waarom dan alsnog die 5 minuten? Waar haalt hij die 5 minuten überhaupt vandaan? Dit hadden gewoon 3 minuten extra moeten zijn. Maar hij zal er ongetwijfeld een goede reden voor hebben.

Precies wat je zegt, 3 min was normaal geweest. Ze geven volgens de reglement 30 sec per wissel, maar ook dat wordt nooit goed uitgevoerd. Er waren 5 wissels in de 2de helft, dus dat is officieel 2.5 minuut. Er is naar mijn weten geen blessure geweest, maar oke, trek daar nog 1 minuut erbij op, kom je op 3.5, dus 4 was normaal geweest. Die ene extra komt dus echt van Onane, en de goal valt in de laatste sec. Vind de blame dus volledig op hem, maar vooraf kun je toch niet bedenken dat een scheids dat doet.

Ik vond persoonlijk dat er meerdere dingen fout gingen. Ten eerste stelt Ten Haag die klungel Dolberg op die al een jaar geen pepernoot raakt. Gooi dan Huntelaar in de spits, en als ie geen hele wedstrijd kan spelen kun je de laatste 10 minuten nog altijd Dolberg erin gooien. En je merkte dat toen Llorente in de tweede helft erbij kwam dat ze hoge ballen gingen spelen, Ajax had daar geen grip op. Enige wat ze moesten doen was Llorente uitschakelen. Vroeger had een type Davids, van Bommel of Nigel de Jong hem allang in tweeën getrapt. Ajax heeft dit soort spelers niet, dus Tottenham kon gewoon pompen en hopen, helaas viel ie 3x goed door mede geklungel van trage Schone. Daar moeten ze ook snel afscheid van nemen. Hij is leuk voor de Eredivisie, maar CL niveau komt ie vreselijk te kort, gaat het spel veels te snel voor hem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...