Spring naar bijdragen

Predictor's Café


Predictor

Aanbevolen berichten

Ik moet eerlijk zeggen dat ik die filmpjes gewoon echt geweldig vind! Wat kan die jongen toveren met een bal zeg, dat is echt gewoon niet normaal. Maar als ik dan kijk naar het filmpje bij die jongens die aan het voetballen zijn. Lijkt het wel een klein beetje in scene gezet, de reacties van de jongens en het publiek. Er zijn camera's bij toch om het vast te leggen? Dat lijkt me niet voor niks, dan moeten ze wel door hebben dat er wat aan de hand is.

Evengoed, ongelooflijk wat die gozer met een bal kan jongen. Daar dromen de meeste voetballers van, ik lees dat die ook profvoetballer is geweest maar door vele blessures helaas niet heeft kunnen doordrukken. Toch wel jammer, zulke bal tovenaars geniet je toch van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...
34 minuten geleden zei Jonathan:

Zijn er speciale regels gemaakt voor het WK vrouwen?

ik denk het wel maar het is allemaal een beetje onduidelijk , ik weet nog op het ek vrouwen 2017 finale nederland-denemarken

daar werd de muur weggeduwd door nederland , waardoor er ruimte ontstond om te score.

dat was heel slim bedacht.

ekvrouwn.JPG.2d6e2a303800b96279f73dbca483ae75.JPG

ekvrouwen2.JPG.26e2dcf03112fffae75bb4dc0940bbc0.JPG

maar dan kom ik nu weer in het commentaar tegen dat er geen tegenstander van de andere partij in de muur mag staan.

dat is om te voorkomen dat er weer zoiets gebeurd natuurlijk.

daarom vraag ik hoe staat het beschreven , wat zijn de regels van de keeper om hands te maken.

aala nu.

1x is genoeg om te winnen.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei WouterM:

Maar om je het zoekwerk te besparen. Net als bij het mannen- en genderneutrale voetbal, buiten de 16 is hands.

heb het al gevonden.
het zou makkelijker  zijn geweest als het zo beschreven stond zoals jij het  zegt.

buiten de 16 is hands, maar dat staat er niet helaas er staat , outside his own 

en dat maakt juist het verschil wat ik wou weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 maanden later...

is de predictor chellenge al begonnen, ja wel alleen in het geheim.
alles gaat nu via de mail.
dan kan ruleta zich er niet mee bemoeien.

heb je ook positief nieuws , ja 
ja ik heb 2 triple bets staan voor vandaag op de juiste stand.

1tje voor een win bedrag van € 78.918,20
en de andere voor € 30.624,10

probeer toch de jackpot binnen te slepen 😐

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.