Spring naar bijdragen

Favoriete kast


Aanbevolen berichten

Als gastheer weet ik van mijn eigen hal uiteraard wel een beetje welke kast in trek is en welke niet. Zo verschillen de Grandslam en Mega-hot maar weinig, toch wordt de één wel flink bespeeld en de ander wat minder. Nu ben ik ook benieuwd naar jullie persoonlijke favorieten (roulette even uitgezonderd)... Waarom is dit spel voor jou de leukste/interessantste en een ander niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 jaar later...

De Red&Green Peppers van Barcrest vanwege de hoge inzet 200 credits per spin en grote prijzen. Je speelt om zo veel mogelijk te winnen en niet voor amusement met een kleine prijs. En het liefst in een zo kort mogelijk tijdsbestek. Anders speel je wel op een centenbak en maakt het niet uit welke kast je speelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 jaar later...
Als gastheer weet ik van mijn eigen hal uiteraard wel een beetje welke kast in trek is en welke niet. Zo verschillen de Grandslam en Mega-hot maar weinig, toch wordt de één wel flink bespeeld en de ander wat minder. Nu ben ik ook benieuwd naar jullie persoonlijke favorieten (Roulette even uitgezonderd)... Waarom is dit spel voor jou de leukste/interessantste en een ander niet?
Op dit moment vind ik de Bathman een super gave kast.
Als hij de eerste keer niet valt en daarna welag je hopen tussen 1 en 9 x de prijs en dat is super spannend
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 maanden later...

Speel veel in de Duitse spielhallen maar in Nederland vind ik de kasten van Merkur en Novomatic het leukste.

Hoewel de oudere kasten van Merkur (Vision Slant Top) fijner spelen dan de nieuwere (M-Box). Op een of andere manier zijn de games veel trager dan op de Slant Top. Je zou juist verwachten dat in de M-Box betere software zit….

Qua spellen blijven Magic Mirror, Metamorphosis en Excalibur’s Choice de beste spellen!

bewerkt door MerkurBallyWulff
Opmaak (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.