Spring naar bijdragen

Welk horloge moet ik kopen?


Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...

Ik blijf zoeken, vragen en ruiken. Zelf in Las Vegas naar een shop gegaan (pawn en zo'n sjieke tent). Een horloge, het is nogal wat. Eigenlijk nooit gedragen en past het wel bij mij. Ben geen sieraden man.

 

Nu kwam ik deze in mijn tijdlijn tegen op Facebook. (zie plaatje) En daar ging mijn hartje van harder kloppen. En ze zijn dadelijk in de aanbieding voor mensen die als eerste dit pronk juweel om hun pols mogen dragen.

 

Is het wat, of snel negeren? @Dagobert

CIGA Design.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei TheGreatOne:

Ik blijf zoeken, vragen en ruiken. Zelf in Las Vegas naar een shop gegaan (pawn en zo'n sjieke tent). Een horloge, het is nogal wat. Eigenlijk nooit gedragen en past het wel bij mij. Ben geen sieraden man.

 

Nu kwam ik deze in mijn tijdlijn tegen op Facebook. (zie plaatje) En daar ging mijn hartje van harder kloppen. En ze zijn dadelijk in de aanbieding voor mensen die als eerste dit pronk juweel om hun pols mogen dragen.

 

Is het wat, of snel negeren? @Dagobert

CIGA Design.png

Ik dacht dat jij al een Rolex had waarde Armijn?😂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

 

Kogel door de kerk!

 

https://www.indiegogo.com/projects/ciga-design-z-series-mechanical-titanium-watch--4?secret_perk_token=a66ad941&utm_source=Website&utm_medium=CIGOutm&utm_campaign=CIGO INDIEGOGOutm#/

Uiteindelijk gaat het net zoals bij kunst om het verhaal. Het verhaal intrigeert mij en met een crowdfunding geld ophalen om de backers dit prachtige timepiece op te sturen (feb 2020)

 

Gisteren de koop knop ingedrukt (was bij de eerste 200) zodat ik wat extra zaken erbij kreeg voor nog geen €200,00

 

En wie weet smaakt het na dit horloge naar meer. Nu kom ik er relatief goedkoop van af, met een mooi verhaal (crowdfunding) en veel voorpret in de CIGA Design community op Facebook: https://www.facebook.com/groups/920692741634758/

 

 

Indiegogo.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...
  • 4 weken later...
  • 2 weken later...
6 minuten geleden zei TheGreatOne:

IMG_8033.png

Als je meer dan een miljoen ophaalt in een crowdfunding project voor dit horloge ben je echt wel een baas

Cool dat ik bij de eerste 50 zat. Ik zal hem binnenkort voor jullie ont boxen 🙂

Beter een Audemars Piquet horloge kopen Armijn,of toch een Rolex..Zag pas een filmpje op NU.nl..een Amerikaanse veteraan kocht in de jaren 70 een Rolex voor een paar 100 Dollar en had alle documenten en de doos er nog bij..bleek een Rolex Oyster te zijn die door een filmlegende maar even was gedragen..waarde tussen 500k en 700k😆

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei piet:

 

20200203_220051.jpg

Deze is ook mooi Armijn😆..horloge vd Koninklijke Munt in Utrecht,kocht ik in 2011 voor ongeveer 60 euro,met originele zilveren Rijksdaalder als muntplaat..weet niet of ze die nog hebben,ze hebben ze wel met 2 Euromunt en 1 Euromunt..de 1 Euromunt is een dameshorloge..ook leuk voor je partner of voor de partner van The Gallant misschien😉

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...
  • 1 jaar later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...