Spring naar bijdragen

Interessante fun/tip bets


Predictor

Aanbevolen berichten

Op 17-3-2019 om 21:52 zei TAlkmaar:

Kom op jongens.. just for fun. 

 Precies dat, als jij er voldoening uittrekt en t mooi vind om te doen gewoon lekker doen toch? Zolang het je geen 100den euro's kost en je er lol van hebt why not. Als je iets hogere bedragen gaat spelen zou ik wel wat meer naar de odds kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is een hele verkeerde aanpak van sportbetting. Als je het puur voor de fun wilt gaan doen, dan moet je hier geen topic gaan openen en mensen proberen te adviseren wel wel of niet goed is om te doen.

Je hebt dus een klein groepje mensen die dit heel serieus doen, en elke keer wordt aan ons dingen gevraagd. En als wij dan onze mening erover geven, dan krijgen we dit soort kul argumenten te horen. Dus wat willen jullie nu precies? wees daar dan duidelijk in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minuten geleden zei Dopey:

Dat is een hele verkeerde aanpak van sportbetting. Als je het puur voor de fun wilt gaan doen, dan moet je hier geen topic gaan openen en mensen proberen te adviseren wel wel of niet goed is om te doen.

Je hebt dus een klein groepje mensen die dit heel serieus doen, en elke keer wordt aan ons dingen gevraagd. En als wij dan onze mening erover geven, dan krijgen we dit soort kul argumenten te horen. Dus wat willen jullie nu precies? wees daar dan duidelijk in.

Ik snap je goede bedoelingen en ik snap ook nog wel je punt, maar ik heb dit topic niet geopend en ik geef al helemaal anderen geen advies. Maargoed, voor mij een les: zal wel minder “delen”.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 19-3-2019 om 13:22 zei Dopey:

Dat is een hele verkeerde aanpak van sportbetting. Als je het puur voor de fun wilt gaan doen, dan moet je hier geen topic gaan openen en mensen proberen te adviseren wel wel of niet goed is om te doen.

Je hebt dus een klein groepje mensen die dit heel serieus doen, en elke keer wordt aan ons dingen gevraagd. En als wij dan onze mening erover geven, dan krijgen we dit soort kul argumenten te horen. Dus wat willen jullie nu precies? wees daar dan duidelijk in.

Ik citeer het bericht van @TAlkmaar Dopey en reageer op hem. Ik denk zelf op dezelfde manier over sportsbetting als jij dat denkt. Maar ik vind ook dat andere mensen het op hun eigen manier moeten en kunnen doen. Dat probeer ik met mijn bericht aan hem duidelijk te maken. Een ieder speelt en tipt op zijn eigen wijze toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 19-3-2019 om 14:11 zei TAlkmaar:

Ik snap je goede bedoelingen en ik snap ook nog wel je punt, maar ik heb dit topic niet geopend en ik geef al helemaal anderen geen advies. Maargoed, voor mij een les: zal wel minder “delen”.

Gewoon lekker blijven delen toch? Word zeer gewaardeerd hoor! Alle tips zijn van welkom lijkt mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Dopey:

Holland Over 2 Corners In Each Half @1.90

Bet is te spelen op William Hill. Ik ben zo zeker van deze bet dat ik iedereen hier tot 10.00 euro inleg vergoed in een FB vorm als de bet fout is 🙂, uiteraard wel hier plaatsen.

Het scoreverloop zat aardig tegen. Er lagen er al snel 2 in voor Nederland en dan is de drang naar voren een beetje weg. Dit was een mooie quote, maar helaas....next!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...