Spring naar bijdragen

Interessante fun/tip bets


Predictor

Aanbevolen berichten

Merk in het café dat er veel behoefte is aan mooie interessante bets per weekend of Europa/Champions league wedstrijden. Misschien een mooi idee om dit met elkaar te delen in een speciaal aangewezen topic? Heb voor vanavond even een paar leuke uitgezocht:

Dynamo Kyiv - Chelsea - Over 4.5 Total Corners by Home Team Odds 2.0 (Unibet) / Zeker het proberen waard, het thuis team zal toch volop op de aanval gaan om in ieder geval die 3-0 (uit) verlies zsm proberen recht te trekken. Zeker in het begin van de wedstrijd verwacht ik corners.

Arsenal - Rennes - Arsenal -2 Asian Handicap odds 2.20 (Unibet) / Ook een interessante bet voor vanavond, zijn jullie bekend met Asian Handicap? Misschien interessant om dit onderwerp binnenkort in het vragen en antwoorden topic te bespreken.

Arsenal - Rennes - Arsenal - Over 3.5 Total Goals odds 2.17 (Unibet) / Moet eerlijk bekennen dit is een gokje, maar aangezien ze van een 3-1 achterstand terug moeten komen is een grote score voor Arsenal wenselijk en niet ondenkbaar dat ze thuis een groot resultaat zullen behalen.

R. Cross - R. van Barneveld Beide spelers meer dan 2 180'ers odds 4.50 (toto) / Uiteraard niks met voetbal te maken, maar stuitte hier toevallig op. Een zeer interessant betje voor 4.50 vind ik zelf. Ga hem lekker plaatsen! :) 

Inter Milan -  Eintracht Frankfurt - Inter wins odds 2.1 (Betfair) / Inter thuis, verwacht ik een overwinning. Eintracht Frankfurt mag absoluut niet onderschat worden maar thuis zal Inter het af maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk dat je hier een nieuwe topic (of hoe heet dat?) voor aanmaakt. Interessante bets ook, ik zal er gebruik van maken! Ik vraag me alleen af of Barney wel aan de 3 180’ers komt, die kerel is zo uit vorm... Bij Unibet heb je ook 25% profit boost als je op een treble van dartswedstrijden inzet, toch? Ik ga voor Cross, MvG en Wright @5.09 denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 14-3-2019 om 11:56 zei Jonathan:

Leuk dat je hier een nieuwe topic (of hoe heet dat?) voor aanmaakt. Interessante bets ook, ik zal er gebruik van maken! Ik vraag me alleen af of Barney wel aan de 3 180’ers komt, die kerel is zo uit vorm... Bij Unibet heb je ook 25% profit boost als je op een treble van dartswedstrijden inzet, toch? Ik ga voor Cross, MvG en Wright @5.09 denk ik.

Lol uit vorm? Hij is niet uti vorm. Hij is (helaas) voorbij gestreden door de meeste andere spelers. 

Overigens is Rob Cross ook niet al te best de laatste tijd. Stel dat het een setje of 10 gaat worden in totaal dan zullen beide heren vast wel 2 maal 180 gooien

iig in vorm als t gaat om de ladies 😉

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei LuukFOD:

Lol uit vorm? Hij is niet uti vorm. Hij is (helaas) voorbij gestreden door de meeste andere spelers. 

Overigens is Rob Cross ook niet al te best de laatste tijd. Stel dat het een setje of 10 gaat worden in totaal dan zullen beide heren vast wel 2 maal 180 gooien

iig in vorm als t gaat om de ladies 😉

Oké, niet uit vorm, gewoon te slecht om mee te strijden met de top. Cross speelde laatst nog de finale van de UK Open en is aan een goede reeks bezig in de Premier League, ik heb juist het gevoel dat hij steeds meer terug in vorm raakt. 2 maal 180 gooien is trouwens niet genoeg voor de bet van Predictor 😉 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Jonathan:

Oké, niet uit vorm, gewoon te slecht om mee te strijden met de top. Cross speelde laatst nog de finale van de UK Open en is aan een goede reeks bezig in de Premier League, ik heb juist het gevoel dat hij steeds meer terug in vorm raakt. 2 maal 180 gooien is trouwens niet genoeg voor de bet van Predictor 😉 

Ja zie t nu inderdaad meer dan 2. Ik vind het mooi dat van Barneveld nog steeds in zichzelf gelooft (althans dat claimt ie) ik ben zelf bang dat zijn doel. Het WK gaat spelen niet gaat lukken.

Tis jammer want voor mij is hij een held. Hij heeft darts groot gemaakt en niet alleen in Nederland maar vooral buiten de UK. Veel prof dartspelers hebben geprofiteerd van zijn bekendheid en konden demostraties gooien in nl. Ik ben altijd Pro Barney!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei LuukFOD:

Ja zie t nu inderdaad meer dan 2. Ik vind het mooi dat van Barneveld nog steeds in zichzelf gelooft (althans dat claimt ie) ik ben zelf bang dat zijn doel. Het WK gaat spelen niet gaat lukken.

Tis jammer want voor mij is hij een held. Hij heeft darts groot gemaakt en niet alleen in Nederland maar vooral buiten de UK. Veel prof dartspelers hebben geprofiteerd van zijn bekendheid en konden demostraties gooien in nl. Ik ben altijd Pro Barney!!

Zal moeilijk voor hem worden inderdaad, maar duim er wel voor! Zou toch prachtig zijn dat die zijn laatste WK gewoon mag gooien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Predictor:

Zal moeilijk voor hem worden inderdaad, maar duim er wel voor! Zou toch prachtig zijn dat die zijn laatste WK gewoon mag gooien.

Klopt. Natuurlijk heeft hij het wel voor het grote gedeelte aan zichzelf te danken als ie er niet bij is. Hij heeft de laatste jaren gekozen om minder toernooien te gooien en steeds meer demo's te doen. Wat ook begrijpelijk is. Demo's zijn gegarandeerd inkomen toernooien weet je het niet. + de kosten voor reizen, hotel etc.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei LuukFOD:

Klopt. Natuurlijk heeft hij het wel voor het grote gedeelte aan zichzelf te danken als ie er niet bij is. Hij heeft de laatste jaren gekozen om minder toernooien te gooien en steeds meer demo's te doen. Wat ook begrijpelijk is. Demo's zijn gegarandeerd inkomen toernooien weet je het niet. + de kosten voor reizen, hotel etc.

 

Ja en nee uiteraard, als ik kijk naar Phil Taylor die heeft wel gekozen voor een goed laatste jaar. En doet nu na zijn carrière ook nog regelmatig demo partijen gooien. Zijn inkomsten kan hij hieruit na zijn prof ook halen. Hij kiest duidelijk op dat gebied voor het geld, en is voorbijgestreefd door het nieuwe talent. Moeilijk te accepteren voor hem maar een logisch gevolg van eigen beslissingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Predictor:

Ja en nee uiteraard, als ik kijk naar Phil Taylor die heeft wel gekozen voor een goed laatste jaar. En doet nu na zijn carrière ook nog regelmatig demo partijen gooien. Zijn inkomsten kan hij hieruit na zijn prof ook halen. Hij kiest duidelijk op dat gebied voor het geld, en is voorbijgestreefd door het nieuwe talent. Moeilijk te accepteren voor hem maar een logisch gevolg van eigen beslissingen.

Taylor heeft natuurlijk veel meer geld verdient dan Barney voordat ie stopte. Die hoefde niet de demos te doen.

Nu gaat ie lekker die tour af met de oud profs. 

Taylor is natuurlijk ook gestopt omdat ie niet meer onverslaanbaar was. De man heeft jaren lang alles gewonnen maar nu er betere spelers waren nokte hij ermee. Wel knap dat ie op zijn laatste wk nog finale pakte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei LuukFOD:

Taylor heeft natuurlijk veel meer geld verdient dan Barney voordat ie stopte. Die hoefde niet de demos te doen.

Nu gaat ie lekker die tour af met de oud profs. 

Taylor is natuurlijk ook gestopt omdat ie niet meer onverslaanbaar was. De man heeft jaren lang alles gewonnen maar nu er betere spelers waren nokte hij ermee. Wel knap dat ie op zijn laatste wk nog finale pakte.

Ja absoluut een punt, heeft meer geld verdiend snap zijn keuze ook wel. Maar als je op sportief vlak mee wilt komen zul je zoveel mogelijk toernooien moeten blijven gooien. We gaan het zien, gun hem het beste! Barney Army!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 14-3-2019 om 09:52 zei Predictor:

R. Cross - R. van Barneveld Beide spelers meer dan 2 180'ers odds 4.50 (toto) / Uiteraard niks met voetbal te maken, maar stuitte hier toevallig op. Een zeer interessant betje voor 4.50 vind ik zelf. Ga hem lekker plaatsen! :) 

Just out of curiosity, is deze bet geslaagd??

Op unibet kun je live per leg ook inzetten of er per leg een 180 wordt gegooid. Eerder deed ik dat weleens. Vaak met een quotering van 3.85. Wil dit toch weer een keer oppakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 15-3-2019 om 11:57 zei Jandehooop:

Just out of curiosity, is deze bet geslaagd??

Op Unibet kun je live per leg ook inzetten of er per leg een 180 wordt gegooid. Eerder deed ik dat weleens. Vaak met een quotering van 3.85. Wil dit toch weer een keer oppakken.

Helaas idd 1 180'er te kort van Barney zijn kant. Een belabberde wedstrijd helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...