Spring naar bijdragen
Predictor

Interessante fun/tip bets

Recommended Posts

Vanmiddag gaat sowieso Liverpool van Fulham winnen. 

Zoals je ziet doe ik het puur voor de lol  

Qnderen nog tips? Interessante bets? 🤩

0B961E86-2F59-4A5A-BB21-88B5940AF723.png

bewerkt door TAlkmaar

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Hotrunner:

Echt ga nou niet een 1.23 op een uitwedstrijd zetten. Bij een thuiswedstrijd is dat al een dramatische bet maar uit is het helemaal slecht.

Ze hebben wel mooi gewonnen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

waar je ook niemand over hoort is de scheidsrechter , maar die kan behoorlijk het spel beinvloeden

door veel te fluiten.

oud scheidsrechter frans derks gaf in 23 jaar slechts 14 gele kaarten , zie hier waarom

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 17-3-2019 om 21:52 zei TAlkmaar:

Kom op jongens.. just for fun. 

Precies dat, als jij er voldoening uittrekt en t mooi vind om te doen gewoon lekker doen toch? Zolang het je geen 100den euro's kost en je er lol van hebt why not. Als je iets hogere bedragen gaat spelen zou ik wel wat meer naar de odds kijken.

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat is een hele verkeerde aanpak van sportbetting. Als je het puur voor de fun wilt gaan doen, dan moet je hier geen topic gaan openen en mensen proberen te adviseren wel wel of niet goed is om te doen.

Je hebt dus een klein groepje mensen die dit heel serieus doen, en elke keer wordt aan ons dingen gevraagd. En als wij dan onze mening erover geven, dan krijgen we dit soort kul argumenten te horen. Dus wat willen jullie nu precies? wees daar dan duidelijk in.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
47 minuten geleden zei Dopey:

Dat is een hele verkeerde aanpak van sportbetting. Als je het puur voor de fun wilt gaan doen, dan moet je hier geen topic gaan openen en mensen proberen te adviseren wel wel of niet goed is om te doen.

Je hebt dus een klein groepje mensen die dit heel serieus doen, en elke keer wordt aan ons dingen gevraagd. En als wij dan onze mening erover geven, dan krijgen we dit soort kul argumenten te horen. Dus wat willen jullie nu precies? wees daar dan duidelijk in.

Ik snap je goede bedoelingen en ik snap ook nog wel je punt, maar ik heb dit topic niet geopend en ik geef al helemaal anderen geen advies. Maargoed, voor mij een les: zal wel minder “delen”.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Predictor:

Precies dat, als jij er voldoening uittrekt en t mooi vind om te doen gewoon lekker doen toch? Zolang het je geen 100den euro's kost en je er lol van hebt why not. Als je iets hogere bedragen gaat spelen zou ik wel wat meer naar de odds kijken.

Thanks voor je tip!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
30 minuten geleden zei TAlkmaar:

Ik snap je goede bedoelingen en ik snap ook nog wel je punt, maar ik heb dit topic niet geopend en ik geef al helemaal anderen geen advies. Maargoed, voor mij een les: zal wel minder “delen”.

Dat was ook geen reactie op jou.

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
36 minuten geleden zei Jonathan:

Waarop dan? Het filmpje van ruleta? Ik vind het ook niet helemaal duidelijk.

ahh  kom op heee , zijn er nog meer mensen die dat filmpje niet snappen ??

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
37 minuten geleden zei Jonathan:

Waarop dan? Het filmpje van ruleta? Ik vind het ook niet helemaal duidelijk.

Op de persoon boven mij..., dus op Predictor.

bewerkt door Dopey

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden