Spring naar bijdragen

Gelderland Poker Open


DennMann

Aanbevolen berichten

Hoi OneTimers, 

Aanstaande zondag ga ik een €60 toernooi spelen, genaamd het Gelderland poker Open. Inclusief buffet ;)

Startstack is 25.000, maar je krijgt 5.000 extra bij vooraanmelding en 5.000 als je er op tijd bent. Dus 35.000 chips om mee te beginenn en een prima structuur! Inclusief re-entry en eventuele add-on van €20 voor 20.000 chips na 7 levels. Sowieso meer dan 60 deelnemers, dus ik ben benieuwd!

Lang geleden dat ik een live toernooitje heb gedaan, ik zal jullie hier op de hoogte houden zondag!

 

 

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor een pokerleek als ik vraag ik mij af wat het nut is om met een begin steek van 35000 chips te beginnen. De 60 euro is dat start geld voor de organisator en worden daarna wat prijzen uitgedeeld.? Worden de add-0n bedragen aan het prijzen geld toegevoegd . Kun je eens iets meer vertellen over het wedstrijd reglement? Zelf ben ik aan het nadenken over de mogelijkheden van een roulette wedstrijd. Van het pokerwedstrijdreglement zou ik veel kunnen leren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@dobbelsteen

Zeker. Je begint met 35.000 chips en de blinds (verplichte inzetten) gaan elke 20 minuten omhoog. Omdat je met relatief veel chips begint, zit je "diep". Hierbij kun je dus veel poker spelen en kost een verloren pot niet gelijk al je chips. Je kan prima een pot van 5.000 punten verliezen. Later wanneer de blinds dus omhoog gaan, heb je relatief steeds minder. Als je geen chips weet te verzamelen dan worden de potten steeds groter en jouw chips-aantal blijft gelijk.

Van de 60 euro gaat direct 50 euro naar de pot. De 10 euro is voor de organisatie en daarvan wordt ook het buffet van betaald. De re-entry is 50 euro en gaat naar de pot. De add-on van 20 euro gaat ook direct naar de pot.

Als je er uit ligt, mag je jezelf tot maximaal twee keer opnieuw inkopen. Dit mag alleen als je 0 chips hebt. Je kan jezelf dus niet met 500 chips opnieuw inkopen. Wat je vaak ziet is dat enkele minuten voor het einde van de "rebuy" periode, mensen met erg weinig chips elke hand all-in gaan zodat ze zich opnieuw kunnen inkopen. De add-on van 20 euro is voor iedereen beschikbaar en is simpelweg je stack vergroten, wat ten goede komt van de pot. 

Hierna wordt al het geld op een hoop gegooid en procentueel verdeeld over een X-aantal plaatsen.

Als je nog meer vragen hebt, let me know!

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei dobbelsteen:

Voor een pokerleek als ik vraag ik mij af wat het nut is om met een begin steek van 35000 chips te beginnen. De 60 euro is dat start geld voor de organisator en worden daarna wat prijzen uitgedeeld.? Worden de add-0n bedragen aan het prijzen geld toegevoegd . Kun je eens iets meer vertellen over het wedstrijd reglement? Zelf ben ik aan het nadenken over de mogelijkheden van een roulette wedstrijd. Van het pokerwedstrijdreglement zou ik veel kunnen leren. 

Een pokertoernooi en de bijbehorende regels lijken mij niet bruikbaar voor een roulette wedstrijd/toernooi. De buy-in gaat, met aftrek van een 'fee' voor de organisator, in de pot. Eventuele add-ons en rebuys komen volledig in de prijzenpot. Op basis van het aantal deelnemers is er dan een uitbetalingstabel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei DennMann:

Hoi OneTimers, 

Aanstaande zondag ga ik een €60 toernooi spelen, genaamd het Gelderland poker Open. Inclusief buffet ;)

Startstack is 25.000, maar je krijgt 5.000 extra bij vooraanmelding en 5.000 als je er op tijd bent. Dus 35.000 chips om mee te beginenn en een prima structuur! Inclusief re-entry en eventuele add-on van €20 voor 20.000 chips na 7 levels. Sowieso meer dan 60 deelnemers, dus ik ben benieuwd!

Lang geleden dat ik een live toernooitje heb gedaan, ik zal jullie hier op de hoogte houden zondag!

 

 

Klinkt echt als een leuk tournooi met een goede structuur. En ook voor een schappelijk bedrag. Veel plezier gewenst!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei TheGreatOne:

@DennMann Ons zondagskind op zondag een pokertoernooi spelen, waar kan ik me inkopen bij je 😉

 

Enjoy en houdt ons op de hoogte met een leuke foto en zo, dat je alle chips hebt 🙂

Ja dat moet goed komen he! Ik weet het goed gemaakt great one, je krijgt 1 geluks%  En als ik iets win zetten we hem op 17/20 en splitten we de winst ;)

  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...