Spring naar bijdragen

Wederom een reis naar Las Vegas, alleen nu even anders


ferNL

Aanbevolen berichten

Morgenochtend vertrek ik wederom naar Las Vegas! Heb er weer super veel zin in. Koffers staan ingepakt, dollars al in mijn portemonnee. Vanavond vroeg naar bed en morgenochtend vroeg naar Schiphol. 

Wat is er nu anders, het is de allereerste keer voor mijn vrouw en kind dat ze mee gaan. 

De bedoeling is om wat minder poker te spelen en meer te gaan bezichtigen. Ze hebben al heel wat wensen. Shoppen, attracties, GC, Hooverdam, enz.

Wordt dus een hele andere belevenis voor mij. 

We gaan verblijven in de Golden Nugget en 2 dagen in het Aria. 

Zijn er nog meer onetimers die gaan?

bewerkt door ferNL (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgenochtend vertrek ik wederom naar Las Vegas! Heb er weer super veel zin in. Koffers staan ingepakt, dollars al in mijn portemonnee. Vanavond vroeg naar bed en morgenochtend vroeg naar Schiphol. 

Wat is er nu anders, het is de allereerste keer voor mijn vrouw en kind dat ze mee gaan. 

De bedoeling is om wat minder poker te spelen en meer te gaan bezichtigen. Ze hebben al heel wat wensen. Shoppen, attracties, GC, Hooverdam, enz.

Wordt dus een hele andere belevenis voor mij. 

We gaan verblijven in de Golden Nugget en 2 dagen in het Aria. 

Zijn er nog meer onetimers die gaan?

 

Gaaf. Op dit moment zitten de Onetimer Jordi en Chris er (zijn er 2 weken en spelen veel poker in oa Excalibur. Op dit moment is Craps4fun onderweg naar Vegas met zijn gezin en ook Dajo (cash cow) met zijn gezin (incl. Kids)

 

We hebben een speciale Onetime app groep hiervoor en de enige voorwaarde is dat als je erin wilt ook veel Vegas spul (fotos en verhalen) mag posten :-)

 

Heel veel plezier daar en een goede reis.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei ferNL:

Morgenochtend vertrek ik wederom naar Las Vegas! Heb er weer super veel zin in. Koffers staan ingepakt, dollars al in mijn portemonnee. Vanavond vroeg naar bed en morgenochtend vroeg naar Schiphol. 

Wat is er nu anders, het is de allereerste keer voor mijn vrouw en kind dat ze mee gaan. 

De bedoeling is om wat minder poker te spelen en meer te gaan bezichtigen. Ze hebben al heel wat wensen. Shoppen, attracties, GC, Hooverdam, enz.

Wordt dus een hele andere belevenis voor mij. 

We gaan verblijven in de Golden Nugget en 2 dagen in het Aria. 

Zijn er nog meer onetimers die gaan?

Wanneer kom je aan in Vegas? Wij zitten nu in plaza en vertrekken dinsdag richting excaliber. Hoe oud is je kind?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We zijn de 22ste aangekomen na een overstap die we bijna niet haalde. 3,5 uur om door de douane te komen op Seattle. We verblijven eerst downtown. Daarna naar de strip. Ze is 11 jaar en heeft het prima zelf vindt ze het nu al geweldig! Dat wordt wat als ze ouder is. Gaan we samen pokeren. 

Het weer is bijzonder goed, weinig wind heel veel zon. Gaan zo meteen lekker zwemmen, de glijbaan is top gaat lekker snel je hebt niet echt door dat je langs de haaien gaat. Echt een aanrader.

bewerkt door ferNL (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei ferNL:

We zijn de 22ste aangekomen na een overstap die we bijna niet haalde. 3,5 uur om door de douane te komen op Seattle. We verblijven eerst downtown. Daarna naar de strip. Ze is 11 jaar en heeft het prima zelf vindt ze het nu al geweldig! Dat wordt wat als ze ouder is. Gaan we samen pokeren. 

Het weer is bijzonder goed, weinig wind heel veel zon. Gaan zo meteen lekker zwemmen, de glijbaan is top gaat lekker snel je hebt niet echt door dat je langs de haaien gaat. Echt een aanrader.

Leuk @ferNL wellicht zien we elkaar nog in Vegas. Zitten vandaag nog in excaliber en vertrekken morgen voor 3 nachten naar page (horseshoe bend, antilope canyon en monument valley) daarna nog 4 nachten flamingo’s

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Craps4fun:

Leuk @ferNL wellicht zien we elkaar nog in Vegas. Zitten vandaag nog in excaliber en vertrekken morgen voor 3 nachten naar page (horseshoe bend, antilope canyon en monument valley) daarna nog 4 nachten flamingo’s

Dat zijn ook leuke vooruitzichten, geniet ervan.

We zijn vandaag even in het Excalibur geweest (geen NLers gezien). Daarna de achtbaan in gegaan van NyNy het is altijd weer jammer dat dat zo snel gaat (deze mag je niet overslaan :) ).

Liggen nu wederom in het zwembad. Gisteravond heb ik gelukkig even kunnen pokeren (+/- 2 uur) afgesloten met een leuke winst ($627,-). 

Sommige houden van shoppen en merken, vergeet dan niet Marshalls, veel merken en goedkoper dan bij de outlet shoppingmalls.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...