Spring naar bijdragen

Gratis Caesars Diamond Member! (tip van Twitch)


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Ok met het risico om deze truk volledig dood te maken zal ik jullie een weg tonen om Caesar diamond member te worden zonder dat het jullie iets kost. De voordelen hiervan zijn oa geen resort fees, 100$ voucher om gratis te eten, 2 gratis showtickets per maand, toegang tot de diamond lounges voor 1000 resort credits pp,...

1. Wordt best western rewards member.
2. Doe dan een status match met een andere hotelketen op de site van BW. Zeg bv dat je Hilton HHonors Diamond bent. Je moet dit gewoon invullen op hun pagina en dit wordt vreemd genoeg niet gecontroleerd. Je moet er ook geen bewijs van leveren. 
3. Na enkele dagen krijg je dan bericht dat je best western diamond (elite) member bent
4. Nu wordt je lid van wyndham rewards
5. Hier kan je dan een status match doen met je nieuwe best western status. De link vind je op de wyndham site. Hier moet je wel je status bewijzen met een screenshot.
6. Na enkele dagen wordt je dan wyndham diamond member als alles goed gaat.
7. Nu wordt je lid van Caesars rewards
8. Dan moet je op de juiste pagina je wyndham account linken aan je Caesars account.
9. Na enkele dagen krijg je dan bericht dat je Caesars diamond bent geworden  

Dit hele proces duurt 2-3 weken. Zowel voor mij , mijn vrouw als een collega is dit al gelukt.

Je kan met je nieuwe status ook bij de best western en wyndham hotels gebruiken op hè rondreis. Je jan evt ook nog een match doen naar de radisson hotels en enkele andere. Je kan dit allemaal vinden op statusmatcher.


Het hele proces werkt en er zijn al een 20 tal Onetimers die het geluk is om met de bovenstaande stappen die voor elkaar te krijgen. Heb je hulp nodig, laat het even achter in dit forum draadje dan helpen we je graag verder.

Schermafbeelding 2019-09-07 om 16.06.58.png

Diamond Caesars Reward pas.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Best Western

Match uw ELITE-status vandaag nog

Begin direct met sparen op eliteniveau met Status Match...No Catch® en zie hoe snel u punten spaart. Om uw Elite status bij een ander hotelketen te matchen vragen wij u om het Status Match...No Catch® formulier (NEDERLANDS, ENGELS of FRANS) in te vullen en ons te voorzien van een bewijs van uw Elite status bij een ander hotelketen. Wij doen de rest. Vragen? E-mail [email protected] bel ons GRATIS via 0800-16776. 
VOORWAARDEN.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op ‎5‎-‎5‎-‎2019 om 01:19 zei TheGreatOne:

Ok met het risico om deze truk volledig dood te maken zal ik jullie een weg tonen om Caesar diamond member te worden zonder dat het jullie iets kost. De voordelen hiervan zijn oa geen resort fees, 100$ voucher om gratis te eten, 2 gratis showtickets per maand, toegang tot de diamond lounges voor 1000 resort credits pp,...

1. Wordt best western rewards member.
2. Doe dan een status match met een andere hotelketen op de site van BW. Zeg bv dat je Hilton HHonors Diamond bent. Je moet dit gewoon invullen op hun pagina en dit wordt vreemd genoeg niet gecontroleerd. Je moet er ook geen bewijs van leveren. 
3. Na enkele dagen krijg je dan bericht dat je best western diamond (elite) member bent
4. Nu wordt je lid van wyndham rewards
5. Hier kan je dan een status match doen met je nieuwe best western status. De link vind je op de wyndham site. Hier moet je wel je status bewijzen met een screenshot.
6. Na enkele dagen wordt je dan wyndham diamond member als alles goed gaat.
7. Nu wordt je lid van Caesars rewards
8. Dan moet je op de juiste pagina je wyndham account linken aan je Caesars account.
9. Na enkele dagen krijg je dan bericht dat je Caesars diamond bent geworden :thumbup: 

Dit hele proces duurt 2-3 weken. Zowel voor mij , mijn vrouw als een collega is dit al gelukt.

Je kan met je nieuwe status ook bij de best western en wyndham hotels gebruiken op hè rondreis. Je jan evt ook nog een match doen naar de radisson hotels en enkele andere. Je kan dit allemaal vinden op statusmatcher.

 

Even voor de goede orde , je moet van elke hotelketen is 'lid worden' voordat je de elitestap kunt maken ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 weken later...

beste forumleden, ik heb dit afgelopen maand gedaan. ophalen vd pas was 2 min werk. heb voor 100+ (bijna) gratis gedineerd in het gordon ramsay restaurant (zit vlak naast de ceasars rewards balie). ook 2 gratis tickets kunnen scoren. Inmiddels weer thuis en krijg nu al gratis overnachtingen ed aangeboden (bv 2 nachten gratis Bally, alleen resortfee betalen) vanuit Caesars rewards. Al met al een supersucces dus. ik heb ook wat slots gespeeld en middagje gepokerd daar, dus heb ook wat punten opgebouwd. kan me voorstellen dat als je op 0 blijft staan, dat dit anders zou zijn. Evengoed ben ik blij met de tip, de kaart is per kalenderjaar, dus tm 31-12-2019 geldig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 maanden later...

Ik heb nu ook Diamond member. Dus als ik het goed begrijp. 
als ik daar ben haal ik de pas op met een ID. En dan staat er gelijk die 100 dollar automatisch op?

en ik heb ergens gelezen dat mensen dan een buffetpas ervan hebben gekocht die 24 uur geldig is?

kan iemand dit bevestigen of verder uitleggen.

alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Tokkie99:

Ik heb nu ook Diamond member. Dus als ik het goed begrijp. 
als ik daar ben haal ik de pas op met een ID. En dan staat er gelijk die 100 dollar automatisch op?

en ik heb ergens gelezen dat mensen dan een buffetpas ervan hebben gekocht die 24 uur geldig is?

kan iemand dit bevestigen of verder uitleggen.

alvast bedankt

hey 'Tokkie',

 

je haalt dus de pas op bij de Caesars Rewards balie, ik zou dan direct vragen om de 2 showvouchers (zelfde balie). je kan van tevoren even op de site van Caesars kijken welke shows gratis zijn met diamond pas. let op; de vraag is of je dit kan boeken tijdens jou verblijf, hangt altijd af van populariteit vd show, beschikbaarheid ed. mijn advies is iig om dat direct te regelen.

 

voor wat betreft de 100dollar 'celebration diner', je kan ieder restaurant binnen caesars binnenlopen en aangeven dat je daarvan gebruik wilt maken, je laat dan je diamond pas scannen (bij afrekenen) en dan gaat er automatisch 100dollar vd rekening af. let op; je moet dit aangeven bij binnenkomst of bij reservering.

geen idee of het ook mogelijk is om een buffetpas voor te krijgen, dat zou je meteen even kunnen vragen als je de pas ophaalt. puur persoonlijk zou ik veel eerder een mooi restaurant (bv gordon ramsay) aanraden, ipv in de rij staan voor een (prima maar superdruk) buffet.

 

cheers,

 

Ryan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei ryan:

hey 'Tokkie',

 

je haalt dus de pas op bij de Caesars Rewards balie, ik zou dan direct vragen om de 2 showvouchers (zelfde balie). je kan van tevoren even op de site van Caesars kijken welke shows gratis zijn met diamond pas. let op; de vraag is of je dit kan boeken tijdens jou verblijf, hangt altijd af van populariteit vd show, beschikbaarheid ed. mijn advies is iig om dat direct te regelen.

 

voor wat betreft de 100dollar 'celebration diner', je kan ieder restaurant binnen caesars binnenlopen en aangeven dat je daarvan gebruik wilt maken, je laat dan je diamond pas scannen (bij afrekenen) en dan gaat er automatisch 100dollar vd rekening af. let op; je moet dit aangeven bij binnenkomst of bij reservering.

geen idee of het ook mogelijk is om een buffetpas voor te krijgen, dat zou je meteen even kunnen vragen als je de pas ophaalt. puur persoonlijk zou ik veel eerder een mooi restaurant (bv gordon ramsay) aanraden, ipv in de rij staan voor een (prima maar superdruk) buffet.

 

cheers,

 

Ryan

Dank je voor de uitleg. Wij gaan dit in november zo doen, ben benieuwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...