Spring naar bijdragen

Miljoenjacht (automatische roulette)


Miljoenenjacht

Aanbevolen berichten

7 uur geleden zei DeJan:

Iemand van jullie spelers moet dat nummer 79 toch herkennen.

In de toekomst.  Even erop letten.

 

anders peter r de vries er ff opzetten als het niet om een vervalsing gaat :lol:,  en dan denk ik dat 79 ergens in

de jordaan te vinden is.

en anders bij babboe en omstreken , die spreekt ineens ook een mengel moesje  van jordanees en bargoens :lol:

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei ruleta:

anders peter r de vries er ff opzetten als het niet om een vervalsing gaat :lol:,  en dan denk ik dat 79 ergens in

de jordaan te vinden is.

en anders bij babboe en omstreken , die spreekt ineens ook een mengel moesje  van jordanees en bargoens :lol:

 

 

 

Klopt, weinig actie meer en dan @TheGreatOne die alsmaar zo zeker is dat ze niet zijn gemanipuleerd, terwijl dit soort foto's blijven binnenstromen, heeft zeker connecties bij die handel, ik sta vandaag de dag nergens meer gek van te kijken.      118ireb.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat dacht je van deze serie en dat op een live tafel.

04052019t4.JPG.bdc5a3e55801e5bf8f2536c855b847fd.JPG

die had zomaar ook op die automaat kunnen komen,en dan had iedereen
gezegt oh gemanipuleerd.

maar om zo te draaien daar komt wel een heel stuk behendigheid bij kijken.
en dat wil nog niet zeggen dat heel die serie uit 100 procent behendigheid bestond.
misschien was die eerste 14 wel voor de 1 bedoeld.
vraag eens aan die croupier of hij zo`n zelfde serie nog een keer kan draaien,
dan weet ik zeker dat het hem geen tweede keer lukt.

maar wat zeker is dat het geen draaien waren,waarbij de bal alle kanten opstuiterd
om ergens op een groot gedeelte uit tekomen waar niks of weing opstond.

is zo`n machine instaat om zo`n zelfde serie nog een keer telaten komen.
dan zeg ik ja en nee en daar ligt de manipulatie.

hij kent zijn vast toerental van het wiel,weet zijn afschietsnelheid.
en de ballen worden er rustig ingelegt zonder testuiteren.
(maar hij kent ook een niet vast toerental)

nu komt bijv twee keer de 14 uit,met een vast toerental word hij netjes in de 14 gelegt.
en je zag dat hij bij de nul werd afgeschoten.
nu komt de volgende draai,weer vast toerental en bij de nul afgeschoten met de zelfde snelheid,
je hebt nog een paar seconden tijd om in te zetten.je drukt snel op orphelin want dan heb je
14 buren erbij. zelfde balstop word geraakt en pats recht in de 14, zie je wel zeg je dan ik 
wist het.
en hij maakt zijn serie van 14 gewoon af omdat hij op geven staat.

nu kom je het zelfde een dag later weer tegen,vast toerental bij de nul afgeschoten,
snel op orphelin drukken voor de 14 buren erbij tehebben en meteen dat je drukt op orphelin,
gaat het wiel ineens sneller draaien en de bal komt weer op dezelfde balstop alleen 
nu bijvoorbeeld in de 10,hij staat nu niet op geven helaas geld weg.

en dan willen ze mij wijs maken dat dat geen manipulatie is. 
kom maar met een duidelijk filmpje dan ,waarin je late inzetter bent ,je hebt dan een stukje film 
van het vaste toerental en de bal die op de zelfde balstop word geraakt,
dan is het niet zo moeilijk om uit terekenen waar hij dan eigenlijk uitgekomen was.


 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei JackPot:

Iets met .....jackpot systeem....

Dat zou zeker werken, jammer dat je dan zoveel uitzet met die buren. In dit geval zou je vol treffen op die 2, en wanneer dat blijft vallen gewoon pompen op die 2 , en wanneer je Jackpot systeem speelt heb je het voordeel dat je die 17 ook net nog meepakt'maar dan wel lichtjes wanneer je besluit 65 plein op de 2 te zetten, de computer staat niet toe dat je alle nummers rond de 2 op 65 plein kan spelen, eigenlijk jammer. Extra units erbij nemen om de 2 helemaal vol te gooien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trouwens op deze foto zie je iets heel moois, wat ie heel vaak flikt. Er valt een nummer op rij achter elkaar, daar treffen de meeste toch niet op, omdat ze er niet op rekenen, en dan als toetje toch weer even dat zelfde getal 'teruggooien'. En daarna valt ie de hele middag niet meer, terwijl veel spelers hem voor de 'zekerheid' maar even meespeelt. Kassa voor het huis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...