Spring naar bijdragen

zaterdag 13 juli - Top Dollar Party with the Vegas Bro's


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei TheGallant:


Gaat het feest niet door, op het moment dat de slot niet compleet is?

Klopt alles draait namelijk om deze kast (met toernooi, free acties) Top Dollar party zonder top dollar kast is kansloos in dit concept. Dan wordt het alleen uitgesteld totdat die het wel zou doen, maar goed ze hebben nog 3 weken :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Onetimers, het reserve onderdeel van de Top Dollar gokkast is afgelopen vrijdag aangekomen maar ze krijgen het nu niet voor elkaar om de machine aan de praat te krijgen. Bij de Top Dollar Party speelt deze kast de hoofdrol (ook een slot toernooi ermee). We moeten helemaal nu deze data doorschuiven als die het wel doet en zal denk ik na de zomer zijn.  Super jammer!

 

Heeft feest in Lemmer op zaterdag 13 juli gaat dus niet door!

  • Like 1
  • Sad 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Chuckmeister:

Maar..... instead of Lemmer lijkt het mij leuk om te meeten bij bingo en Diceball in HC Breda....

Welke Onetimer komt ook?....

Ik neem mijn pa mee .....kan die ook eens high-fiven met een van jullie!!!

Ik kom ook als het goed is met Renate naar HC Breda, bingo en DiceBall en dronken worden :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 8-7-2019 om 20:33 zei Chuckmeister:

Maar..... instead of Lemmer lijkt het mij leuk om te meeten bij bingo en Diceball in HC Breda....

Welke Onetimer komt ook?....

Ik neem mijn pa mee .....kan die ook eens high-fiven met een van jullie!!!

Dus aankomende zaterdagmiddag HC Breda? Hmm, balen heb smiddags een feestje van schoon-opa. Hoelaat starten jullie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.