Spring naar bijdragen

De Bitcoin Revolution !!


Pat

Aanbevolen berichten

Ik heb zelf hier geen ervaring mee . Gisteren per toeval  mijn buurman gesproken en die zegt opgelicht te zijn na een investering van 350 euro . Ik dacht maak ik hier een melding van . ( mochten dr Mods niet blij mee zijn dan maar verwijderen ,please !! ) .

https://bitcoinrevolutionapps.com/

Op internet heb ik verschillende verhalen kunnen vinden mbt dit platform. Kan ze moeilijk voor oplichters uitmaken want ik heb zelf geen ervaring mee , maar ik zou zeggen wees voorzichtig  !!

https://opgelicht.avrotros.nl/forum/handelsites-bv-marktplaats-en-ebay-f26/ben-ik-opgelicht-bitcoin-revolutions-en-olympus-ma-t33939.html

@JackPot , ben jij bekend met dit platform ?  kan jij eventueel hier meer over vertellen ?  

 

Gr, 

Pat .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit betreffen inderdaad malafide brokers, zoals je denk ik ook recent hebt gezien bij Kees van der Spek over een bedrijf in Malta. Zeker nu de cryptohype weer terug lijkt te komen zul je dergelijke bedrijven weer omhoog zien komen om ook een graantje mee te pikken. Mocht je graag willen traden doe dit bij erkende partijen die vergunningen hebben. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weken later...
Zojuist zei piet:

 

IMG_20190513_024438_709.jpg

Dit is geen grap..de Cryptowallet van John McAffee.🤗..ik Whatsapp af en toe met hem...Hij heeft last van de IRS naar eigen zeggen..Onlangs verloor hij 49000 Dollar in Etheruem..dat noemde hij een fucked up wallet😂😂.Hij handelt veel vanaf zn boot,hij zag op mijn IG dat ik een gokkast had ontworpen destijds(Random Player Barcrest) en dacht dat ik programmeur was.😃.Het was de echte John,ik kreeg videoverbinding met hem,schrok me rot😂.Nummer begon ook met landcode 01...Verenigde Staten.😄

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...

 

John de Mol is pissed en heeft een paar weken geleden Facebook voor de rechter gedaagd met een kortgeding. Het is ook waanzin dat Facebook hier niks aan wilt doen. Wat een schade voor de mensen die hierin trappen en ook voor de bekende Nederlanders. Mijn waardering voor Facebook brokkelt steeds verder af. De commercie is behoorlijk doorgeslagen.

1808355188_Schermafbeelding2019-07-15om23_31_26.thumb.png.836608770dab6d07b52609d7440de1a0.png1808355188_Schermafbeelding2019-07-15om23_31_26.thumb.png.836608770dab6d07b52609d7440de1a0.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

https://www.ed.nl/veldhoven/vrouw-75-uit-veldhoven-misleid-door-marco-borsato-voor-22-000-euro-opgelicht~a4d5f478/

 

Bedankt he Facebook dat je dit soort berichten (advertenties) laat staan en willens en wetens mensen over de kling heen jaagt. Gisteren ook op Hart van Nederland een bekende Nederlander die misbruikt wordt door zijn gezicht in advertenties te zetten om afvalpillen aan te prijzen terwijl die er niks mee te maken heeft. Dan Facebook berichten en die negeren dat en dan mag je met je dure advocaat kosten gaan maken. Bizar,, keer op keer...

Schermafbeelding 2019-07-26 om 11.44.08.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 maanden later...

Gisteren de aflevering gezien van Oplichters in het Buitenland met Kees van de Spek. Wat een waanzinnig spannende aflevering, we zaten met ze 3'en gespannen op de bank aan het kijken (komt misschien ook extra door de nieuwe grote tv). Het gaat over de oplichters die achter de Bitcoin fake advertenties zitten op Facebook. Kees reist naar af naar Nigeria (wat een land zeg!!) en wat daar gebeurd. Zien!

Kees van der Spek.jpeg

Ruud Feltkamp.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 maanden later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...