Spring naar bijdragen

Repetities op de megastar roulette


DeJan

Aanbevolen berichten

bijzondere reeksen of 3 de zelfde komen op de live tafel ook voor, je moet ze wel zoeken.

maar dan is het oefening baart kunst en zo`n machine heeft geen oefening nodig.

die hoeft alleen maar het toerental aan te passen voor late inzetters als die niet op uitbetalen staat.

permanenzenreeks.thumb.jpg.2f8ef4f38d9c74e54bbedc757fd50156.jpg

kom eens met een filmpje waarin 2 dezelfde getallen voor komen en gokt op het derde zelfde getal.

en dan kun je zien in de vertraging of er gemanipuleerd word

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ruleta:

bijzondere reeksen of 3 de zelfde komen op de live tafel ook voor, je moet ze wel zoeken.

maar dan is het oefening baart kunst en zo`n machine heeft geen oefening nodig.

die hoeft alleen maar het toerental aan te passen voor late inzetters als die niet op uitbetalen staat.

permanenzenreeks.thumb.jpg.2f8ef4f38d9c74e54bbedc757fd50156.jpg

kom eens met een filmpje waarin 2 dezelfde getallen voor komen en gokt op het derde zelfde getal.

en dan kun je zien in de vertraging of er gemanipuleerd word

Helemaal mee eens.  Heb jij die toevallig. Als ik dit zie heb ik echt het idee dat dit niet door een croupier wordt gedaan...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij zijn dit gewoon verschillende cylinders @ruleta

Niet om je tegen te spreken maar ik zeg dit omdat ik kijk naar bijvoorbeeld de datum 03.10.2019. Daar zie ik 2x het getal 32, een om 17:23:00 en een om 17:23:08.

In 8 seconden kan nooit 2x gegooid worden in dezelfde cylinder. Beter was het om het tafelnr erbij te plaatsen, dit kunnen best verschillende tafels zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei DeJan:

Heb jij die toevallig

nee ik niet , ik houd niet van gemanipuleerde roulettes.

11 uur geleden zei DeJan:

Als ik dit zie heb ik echt het idee dat dit niet door een croupier wordt gedaan...

in de praktijk is dit wel mogelijk maar niet continu.

eergisteren wil ik de nul draaien en eerst komt hij in de 15 , daarna de 32 en daarna de nul, beurt 4 rolt de bal door en mis ik het zerospel

en komt hij in de orphelin.

en je moet niet vergeten hun staan dag in dag uit te draaien.

als je 2 keer op het zelfde nummer kunt draaien is al goed.

een keer vroeg iemand mij waarom ik mijn fiche eraf haalde nadat ik had gewonnen.

want dat zelfde nummer kon nog wel eens vallen.

toen zei ik ,omdat hij het toch niet voor elkaar krijgt het zelfde te draaien.

die croupier hoorde dat en wilde natuurlijk dat zelfde nummer draaien , hij zat wel in de buurt

dat zei hij ook daarna wel  bijna, dat klopt maar met bijna win ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei ruleta:

nee ik niet , ik houd niet van gemanipuleerde roulettes.

in de praktijk is dit wel mogelijk maar niet continu.

eergisteren wil ik de nul draaien en eerst komt hij in de 15 , daarna de 32 en daarna de nul, beurt 4 rolt de bal door en mis ik het zerospel

en komt hij in de orphelin.

en je moet niet vergeten hun staan dag in dag uit te draaien.

als je 2 keer op het zelfde nummer kunt draaien is al goed.

een keer vroeg iemand mij waarom ik mijn fiche eraf haalde nadat ik had gewonnen.

want dat zelfde nummer kon nog wel eens vallen.

toen zei ik ,omdat hij het toch niet voor elkaar krijgt het zelfde te draaien.

die croupier hoorde dat en wilde natuurlijk dat zelfde nummer draaien , hij zat wel in de buurt

dat zei hij ook daarna wel  bijna, dat klopt maar met bijna win ik niet.

Ik ben er een keer bij geweest dat 2 croupiers, op een zéér rustig moment, een soort wedstrijdje hielden wie het meest het zero spel konden raken. Beide kwamen ze verscheidene keren achter elkaar in het zero spel terecht. Dit konden ze natuurlijk niet al te lang doen, maar lang genoeg om mij te overtuigen van hun kunde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei K. Ronos:

Daar zie ik 2x het getal 32, een om 17:23:00 en een om 17:23:08.

In 8 seconden kan nooit 2x gegooid worden in dezelfde cylinder.

ja dat klopt , was me nog niet opgevallen. op 17:23:00 staan  ook 2 nummers  32 en 36  en  om   17:23:08 nog een keer de 32

weet ook niet hoe dat kan. ik heb alleen de onderbrekingen weg gehaald zodat het beter  op valt.

zo staat het op hun site i.i.g , het is wel de zelfde tafel 3permanenzenreeks.jpg.37a7ad99e293e35c7b3e96d0b6870c5f.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.