Spring naar bijdragen

MEC Poker Open oktober 2019


DennMann

Aanbevolen berichten

OneTimers!

Een aantal van jullie is vorig jaar naar Spa afgereisd voor de MEC poker Open. In 2019 staat deze reeks weer gepland en wel met de volgende toernooien:

image.png.e86b426de5728d4479b8565a399b62a6.png

Ik heb mijzelf +2 vrienden ingeschreven voor dag 1C op zaterdag, met een overnachting en hopelijk dag 2 op de zondag ;).

Je kan jezelf ook online kwalificeren via Bwin of zelfs dag 1 al spelen via Bwin op 6 oktober.

Het leuke aan deze events is dat dat payouts niet zo top heavy zijn. Als je dag 2 haalt dan zit je al in the money. Vorige editie won de winnaar nog steeds 14K. Daarnaast ook mooie kleine toernooitjes.

Wie gaat er nog meer? Niet te lang wachten met inschrijven, kaartjes kunnen hard gaan, zeker voor de zaterdag (1C).

  • Like 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ai ai ai, ik was gisteren erg dichtbij een ticket voor de 440 euro Highroller. Ook @Remco86 speelde mee, maar die knikkerde ik na twee grote handen wat verder in het toernooi er uit ;).

Ik had een goede uitgangspositie, maar uiteindelijk 4de geworden van de 74. De eerste 2 hadden een ticket.

er zat nog een Onetimer aan tafel, maar geen idee wie dat was...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo dichtbij Dennis, jammer maar wel mooie run een 4e plek
Die Onetimer is Pokerhouse Danny en bekend van het Onetime ONKP poker team. Hij appte me al het hem wel geluk was.
Had me ook raar geleken als het hem nirt had gelukt, perfecte positie en kon ons 3x dubbelen met zjjn stack

Verstuurd vanaf mijn SM-A530F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ai ai ai, ik was gisteren erg dichtbij een ticket voor de 440 euro Highroller. Ook [mention=21]Remco86[/mention] speelde mee, maar die knikkerde ik na twee grote handen wat verder in het toernooi er uit ;).
Ik had een goede uitgangspositie, maar uiteindelijk 4de geworden van de 74. De eerste 2 hadden een ticket.
er zat nog een Onetimer aan tafel, maar geen idee wie dat was...
Ik probeer het over een tijdje nog een keer in ieder geval.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 maanden later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...