Spring naar bijdragen

Kansspelclub in Amstelveen


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Een heus Kansspelclub in Nederland. Het vlaggenschip van de Nederlandse loterij. Loten kopen, voetbal wedstrijd kijken en een gokje wagen via de TOTO bij Cigo De Posthoorn in Amstelveen.

 

Binnenkort gaan we hier een bezoekje brengen en kijken hoe dit werkt, of het druk is en het verhaal er achter horen.

 

Wie kent deze kansspelclub en zijn er meerdere in Nederland?

15497868-cd41-49ff-b46a-4f43a6299175.jpg

d5cca2fe-996d-4b1e-a528-646170656eca.jpg

c1598c35-125c-470d-a682-e9b2cd05ba32.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ken deze club zeker.
Ik woon op ongeveer 2 minuten lopen van deze zaak.
Er zijn al een paar keer flinke prijzen gevallen op staatsloten die hier gekocht zijn en daar willen ze volgend mij een beetje op doorzetten.
Het was in eerste instantie een sigarenzaak waar je ook staatsloten, krasloten, wenskaarten, etc kon kopen.
Ze hebben een jaar geleden het "postkantoor" eruit gegooid en nu is dit de volgende stap.
Ben er vorige week een keer binnen geweest, toen was het niet heel druk.
Ik hoor graag wanneer jullie langs komen, dan kijk ik of ik wellicht ook aanwezig kan zijn. haha. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 maanden later...
7 uur geleden zei Arthur:

Je hebt natuurlijk ook even een ijsje gedaan bij Da Vinci om de hoek? Beetje verkoeling kon je wel gebruiken na al dat krassen krassen krassen:D

Wel een visje gehaald bij de buurman, wat voor prachtig vis zaak is dat zeg, wisten niet wat we zagen. Had ook al mooie prijzen gewonnen. Maar dat had de Kansspelclub ook. Het was inderdaad een erg warme dag dus een ijsje was zeker op zijn plaats geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 30-8-2019 om 08:27 zei TheGreatOne:

Wel een visje gehaald bij de buurman, wat voor prachtig vis zaak is dat zeg, wisten niet wat we zagen. Had ook al mooie prijzen gewonnen. Maar dat had de Kansspelclub ook. Het was inderdaad een erg warme dag dus een ijsje was zeker op zijn plaats geweest.

Hey, die ken ik dan weer niet! Dan ga ik daar ook eens heen, als die half zo goed is als de ijszaak (da vinci) dan belooft dat wat! Voor hoeveel had je nu gekocht?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...