Spring naar bijdragen

4 augustus tot 16 augustus


ferNL

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...

Morgen is het weer zover, eindelijk weer naar Vegas. Koffers ingepakt, ingecheckt voor de vlucht, genoeg dollars bij me.

Morgen ochtend vroeg naar Schiphol, dan een paar uurtjes vliegen, koffer op de kamer zetten en gelijk pokeren.

Ik ga 1 deepstack toernooi spelen in the Venetian, en de rest van de uren alleen maar cashgames.

Ik maak nog wel een stop bij de outlet en Marshalls om mijn koffers te vullen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmorgen vroeg op rond de klok van 5:00 stond ik onder de douche. Daarna Nog even snel een kopje koffie genomen en de koffers in de auto neer gezet. De camera (GoPro) gemonteerd in de auto en we konden weg.

Na 40 minuten waren we op Schiphol, ik dacht even snel de koffer af te geven maar dat viel vies tegen. Wat een drukte al zo vroeg op de dag. Mijn vrouw en dochter gedag gezegd. Daarna door naar de douane wat heel snel ging dat is echt verbeterd.

Was nog netjes gebeld door Delta dat mijn vlucht een vertraging had van 30 minuten. 

Over 23 minuten start het boarden, heb er zin in.

8194D711-BBAB-4D95-89C9-BBC0870F3BEF.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 8-8-2019 om 00:13 zei waakzaam:

Fer, welke stakes speel je?
$1 - $2
$1 - $3
 

?

Voorlopig ff 1/2 en 1/3 dat vindt ik voor nu wel oke. Gister nog een leuk handje met een bonus in de Golden Nugget. Bonus viel allen tegen 😂.

D7D135F1-CB3B-46C6-97CD-A69A778945B4.thumb.jpeg.6fcb9c795c894825b8153ea0a96fd007.jpeg

Ten high straight flush. En ook daar was ik weer aan het bouwen. 

661F2FA2-AFF6-4707-A8A7-C01D470A4323.thumb.jpeg.54ad881f19b11495848e3b2430a4d7ed.jpeg

Tot nu toe speel ik sessies van 3-4 uur. Daarna ff lopen/eten ed. En dat doe ik 3 a 4 keer per dag. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gistermiddag was ik lekker aanhef spelen in Bally’s. Ik zat naast een heer duidelijk local. Op een gegeven moment kwamen we in gesprek met elkaar. Zijn naam noem ik niet, maar hij zit alweer 7 jaar in las vegas. Speelt alleen poker no limit 1-2 of 1-3. Heeft geen huis (alleen een opslag) omdat hij gratis kamers in de hotels krijgt in de weekenden als het druk is moet hij 10-20 dollar betalen voor de kamer. Doordat hij veel uren aan de tafels doorbrengt bouw je punten/cash op met de rewards kaarten (dat is wel bekend). Ik vroeg dus wat levert het nu op. Simpel: poker gemiddeld 10-20 dollar per uur en de voordelen die er nog bijkomen. Denk aan Freeroll tournaments (met cash prijzen). Gratis diner bonnen die je weer kan verkopen. Met kerst bonussen voor je punten +/- 1500,- dollar enz. Het kwam er op neer dat hij per jaar gemiddeld 100.000,- verdiend. 

Dit is wel vrij fors vindt ik persoonlijk voor 1-2 / 1-3.

verder zag de heer er goed verzorgt uit, geschoren, haar goed, normale kleding.

In de tijd dat ik aan tafel met hem zat heeft hij zijn stack verdubbeld denk dat hij 7 handen heeft gespeeld in 4,5 uur tijd. Ik heb stack verdrievoudigd in dezelfde tijd met het spelen van 18 handen. 

In zijn 100.000 per jaar waar? Wat denken jullie hiervan? 

Daarna met de gratis buffet bon heerlijk gegeten bij le village buffet 

BEEA4E7C-F65C-4987-9B60-10CD491C32B8.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lijkt mij erg veel die 100 k. Als je 10 uur per dag speelt en je haalt die 20 $ per uur dan heb je 200 dollar per dag. Dit maal 365 dagen en je hebt 73 k. Ik ben ben benieuwd wat de ervaringen zijn van forumleden mbt gratis kamers  n.a.v. spelen. Ik weet dat wanneer je 5 uur per dag speelt vaak kunt overnachten met een korting zogenaamde pokerrate maar dat is een paar tientjes. Lijkt mij onwaarschijnlijk dat je iedere dag gratis kunt slapen. Ook al speel je 10 uur per dag. Weet niet in welke level je dan zit met je playerscard anders moet je ook nog resort fee betalen.

bewerkt door Allesofniets (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gistermiddag was ik lekker aanhef spelen in Bally’s. Ik zat naast een heer duidelijk local. Op een gegeven moment kwamen we in gesprek met elkaar. Zijn naam noem ik niet, maar hij zit alweer 7 jaar in las vegas. Speelt alleen poker no limit 1-2 of 1-3. Heeft geen huis (alleen een opslag) omdat hij gratis kamers in de hotels krijgt in de weekenden als het druk is moet hij 10-20 dollar betalen voor de kamer. Doordat hij veel uren aan de tafels doorbrengt bouw je punten/cash op met de rewards kaarten (dat is wel bekend). Ik vroeg dus wat levert het nu op. Simpel: poker gemiddeld 10-20 dollar per uur en de voordelen die er nog bijkomen. Denk aan Freeroll tournaments (met cash prijzen). Gratis diner bonnen die je weer kan verkopen. Met kerst bonussen voor je punten +/- 1500,- dollar enz. Het kwam er op neer dat hij per jaar gemiddeld 100.000,- verdiend. 
Dit is wel vrij fors vindt ik persoonlijk voor 1-2 / 1-3.
verder zag de heer er goed verzorgt uit, geschoren, haar goed, normale kleding.
In de tijd dat ik aan tafel met hem zat heeft hij zijn stack verdubbeld denk dat hij 7 handen heeft gespeeld in 4,5 uur tijd. Ik heb stack verdrievoudigd in dezelfde tijd met het spelen van 18 handen. 
In zijn 100.000 per jaar waar? Wat denken jullie hiervan? 
Daarna met de gratis buffet bon heerlijk gegeten bij le village buffetimageproxy.php?img=&key=9a847a40ef5248dbcfa9af13b6c7da67199ad18451ce9f2c6835543586e3edccimageproxy.php?img=&key=9a847a40ef5248dbcfa9af13b6c7da67199ad18451ce9f2c6835543586e3edcc 
BEEA4E7C-F65C-4987-9B60-10CD491C32B8.thumb.jpeg.396d41d51e42eeb5bc4ec4cadb37f0af.jpeg
Ik denk dat het zoals de meeste Vegas verhalen zwaar overdreven is. Gratis slapen als pokerspeler is ook al tijden niet meer te doen volgens 3 pro's en een dealer die daar al tijden fulltime zaten. Ook is het hoogste realistische bedrag dat je kan winnen op de 1-2 of 1-3 (met uitzondering van de Wynn omdat je groter kan inkopen) ongeveer 30$ per uur. Maar dan moet je absurd goed zijn in live play en een apart uiterlijk hebben waar vooroordelen in je voordeel kunnen werken (aziaat, vrouw, opa). Dus lijkt me heel onwaarschijnlijk, maar zeker niet onmogelijk.

De combinatie van het verhaal over de hotels maakt het overigens wel heel ongeloofwaardig, zelfs 7-stars konden niet overal gratis slapen en moesten in de weekends gewoon 50-100 per nacht bijbetalen (buiten hoogseizoen)

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei CJAcesRule:

Doe je dat nu met opzet, al die spelfouten ?

En nee, ik geloof dat verhaal niet,

Spelfouten doe ik niet met opzet. Ik heb ook 2 gratis nachten gekregen. Dus geloofwaardig of niet ik twijfel een beetje. En je kan met gemak 75-100 dollar per uur halen op de 1-2 en 1-3. Afgelopen week ging er 70k in een 1-2 game over de tafel (golden Nugget). De waarheid zal wel ergens in het midden liggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei CJAcesRule:

Doe je dat nu met opzet, al die spelfouten ?

En nee, ik geloof dat verhaal niet,

Spelfouten doe ik niet met opzet. Ik heb ook 2 gratis nachten gekregen. Dus geloofwaardig of niet ik twijfel een beetje. En je kan met gemak 75-100 dollar per uur halen op de 1-2 en 1-3. Afgelopen week ging er 70k in een 1-2 game over de tafel (golden Nugget). De waarheid zal wel ergens in het midden liggen.

Vandaag gaat me dat btw niet lukken heb al hele dure koffie en water op van $ 600,- 😜

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...