Spring naar bijdragen

Sportbetchallenge met mezelf


LuukFOD

Aanbevolen berichten

Al jaren denk ik dat er met sportbetting wel wat te verdienen valt. Dit in tegendeel tot gokkastjes en automatische roulette 😁

Ik wil derhalve een challenge aangaan met mezelf om te kijken of ik daadwerkelijk een winstgevende sportbetter kan zijn.

Ik heb werkwijs gelukkig de tijd om af en toe op het internet gok en sportgerelateerde info op te zoeken dus ik kan mezelf redelijk inlezen.

Per 1 Juli zal ik op Unibet beginnen met een startsaldo van €50 en eens kijken of ik hier een leuk bedrag van kan maken aan het einde van het jaar.

Ik zal overige producten blokkeren zodat mijn balans enkel uit sportbets winsten (of verlies) bestaat. Ik zal hoogstwaarschijnlijk alleen prematch bets zetten omdat ik de tijd niet heb om livebets te plaatsen. Ik heb nog een aantal Risk Free Bets staan dus ik kan deze gebruiken om een keer een risicovolle bet te plaatsen en voor alles of niets te gaan. Waarbij niets geld terug is.

Graag ontvang ik tips over bankrollmanagement en odds!!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Dopey:

Over een paar weken gaat Tour de France van start. Heb in het verleden wel eens een topic over gemaakt met bets/tips waarmee je hier prima geld mee kunt verdienen. Ik zal tegen die tijd wat bets plaatsen hier voor je.

Top.

TDF is een van de sportevenementen die ik altijd geheel probeer te volgen. Dus dat is zeker de moeite waard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Skale:

Hou het simpel met singles, doubles en wellicht eens een treble maar geen boodschappenlijstjes aan wedstrijden.

Succes!

Sowieso niet. Ik geloof niet in grote multibets. Ja voor de gambooool niet voor de lange termijn.

Alleen bij de risk free bets zal ik eens een lijstje maken van meerdere bets omdat het in principe gratis is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel veel plezier en succes. Ik ga het met belangstelling volgen. UB biedt ook zeer regelmatig freebets aan. Deze weken moet je bijvoorbeeld 4 x een 5 euro live bet plaatsen op voetbal (quote 1,40 of hoger) en dan krijg je wekelijks een 5 euro freebet. Deze actie loopt tot ergens halverwege juli volgens mij. Have fun!

bewerkt door Seabert
Aanvulling (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@LuukFOD, ik heb een FREEBET voor je om je even op de goede weg te helpen

Tour de France:
Thomas winnaar odds 3.4 / inleg 35 euro (bij Betfair exchange)
Bernal winnaar odds 7.6 / inleg 15 euro (bij Betfair exchange)

Dit zijn de twee grootste favorieten voor de tour. Hebben de sterkste ploeg, rijden bergop goed en hebben de benen voor de goede tijdrit.
Je netto wint zal 69 euro zijn met Thomas en 64 euro met Bernal.

Mocht iemand anders verrassend genoeg winnen, dan maak ik je verlies over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Dopey:

Als je het risico nog meer wilt verkleinen, dan pak je Fuglsang (odds 8.6) en Dumoulin (11.5) erbij.

Dan wordt je inleg 25,10,9 en 6 en je netto winst 35,26,27 of 19. Dan moet het wel héél gek gaan lopen als het niet iemand van hun gaat worden.

Lees net dat het met Dumoilin nog niet goed zit. En dat er zelfs een kans is dat ie niet start.

Ik probeer op 1 betprovider te gaan spelen voor luiheidsredenen vooral.

Ik had Uni in mijn hoofd maar er spelen wat zaken waardoor dit een ander kan worden. Ik laat het weten !

 

En uiteraard bedankt voor je aanbod!

bewerkt door LuukFOD (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei LuukFOD:

Lees net dat het met Dumoilin nog niet goed zit. En dat er zelfs een kans is dat ie niet start.

Ik probeer op 1 betprovider te gaan spelen voor luiheidsredenen vooral.

Ik had Uni in mijn hoofd maar er spelen wat zaken waardoor dit een ander kan worden. Ik laat het weten !

En uiteraard bedankt voor je aanbod!

Klopt, Tom gaat het vrijwel zeker niet halen, maar andere smaken zijn er bijna niet.

1 betprovider zou ik niet doen. Je moet altijd de beste odds pakken en dat kan je niet doen als je bij eentje blijft spelen. Gewoon een account bij neteller of skrill nemen en dan switchen met je geld als dat nodig is.

bewerkt door Dopey (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Dopey:

Klopt, Tom gaat het vrijwel zeker niet halen, maar andere smaken zijn er bijna niet.

1 betprovider zou ik niet doen. Je moet altijd de beste odds pakken en dat kan je niet doen als je bij eentje blijft spelen. Gewoon een account bij neteller of skrill nemen en dan switchen met je geld als dat nodig is.

Solid point.

Uiteraard is een Skrill account aanwezig. Ik zal eens wat oude accountjes uit het stof halen en eventueel nieuwe openen.

Ik hou jullie op de hoogte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

56 minuten geleden zei DennMann:

@LuukFOD Wel bijzonder, je denkt dit winstgevend te kunnen doen, terwijl je niet overal accounts wilt aanmaken voor betere odds.

Winstgevend sportsbetting is toch voor een groot deel ook afhankelijk van lineshopping? Oftewel de bet plaatsen bij de juiste bookie?

Voor de wiseguys is het inderdaad veel shoppen. Ik heb volgens mij uitgelegd waarom op 1 account. Edoch zal ik kijken naar een aantal meer. TOTO zal er niet tussen zitten helaas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weken later...
  • 1 maand later...

Okay 2 maanden later en we gaan starten.l

Kleine storting gemaakt op Unibet en ik zal wat beginnen.

Eerst kijken of ik er lol in krijg en genoeg tijd voor heb.

Ik zal waarschijnlijk niet live betten. Main reason hiervoor is dat ik IpTV heb en alles met 30 sec tot 1 minuut achterstand bekijk.

Ik bedoel hiermee bets als: Next corner, throw in etc. Kan er voor kiezen wel een live bet te plaatsen . dat team x alsnog wint oid.

We zullen zien hoelang ik dit vol ga houden 😉

Overigens dacht ik Risk Free Bets te hebben maar daar zijn eisen aan verbonden waarbij ik eerst een x amount moet hebben rondgespeeld. Dus of ik die ooit kan gaan gebruiken is afwachten.

 

bewerkt door LuukFOD (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had vandaag voor 20 euro bets geplaatst. Variërend tussen 1 en 2 euro. Nu reeds 20 terug en nog wat openstaande bets. De nog openstaande bets zijn wat risicovoller. Dus de kans is vrij groot dat 't bij 't geld terug blijft.

Mochten vitesse en Heerenveen echter winnen vanavond dan ben ik spekkoper. 

Maar liever winst voor vitesse en ajax - Heerenveen  6-0 😁

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gister van €20 €28 gemaakt.

Het is een begin.

Doe kleine betjes en veel singles. Had een tripple in Engeland. Die was goed en een dart tripple maar vrij basic.

Helaas miste we bij Ajax Heerenveen nog een doelpunt voor de over 5.5. de over 4.5 had ik wel.

Hopelijk vandaag nog een paar leuke betjes die ik kan plaatsen

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.